AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Dette har sikkert vært oppe før, men får ikke søkefunksjonen til å funke på macen her i dag. På utkikk etter reisetrille til 10-11 måneder baby. Den bør kunne legges helt ned i sovestilling og sittedelen bør være bakovervendt (eventuelt vendbar). Tips og erfaringer? Anonymous poster hash: ef38a...887
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Quinny Zapp Xtra er så vidt jeg vet den eneste som dekker behovet ditt. Den er i grunnen ganske fin som reistrille, ordentlig god kalesje og flat liggestilling. Litt knotete å slå sammen synes jeg, men for meg var det å kunne ha barnet mitt mot meg viktigere enn alt annet, så jeg var fornøyd. Anonymous poster hash: b255f...8d9
Blåball Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Enig i Quinny Zapp Xtra. Har den selv, og eneste ulempen er at det er liten plass i kurven under. Syns den var knotete å legge sammen de første gangene, men ikke må som jeg har gjort det mange ganger.
Blåball Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Enig i Quinny Zapp Xtra. Har den selv, og eneste ulempen er at det er liten plass i kurven under. Syns den var knotete å legge sammen de første gangene, men ikke må som jeg har gjort det mange ganger.
MockingJay Skrevet 9. april 2014 #6 Skrevet 9. april 2014 Kan jeg slenge meg på ts? Dere som har denne, hvordan er den å trille på feks asfalt? Brostein?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #7 Skrevet 9. april 2014 Takk for tips! Hva med bugaboo Bee? Noen som har erfaring med den?Anonymous poster hash: ef38a...887
Amys Skrevet 9. april 2014 #8 Skrevet 9. april 2014 Asfalt - veldig fin, brostein rister det veldig på, men det virker ikke som om babyen her har blitt plaget (vi har brukt brostein flere ganger for å få han til å sove). Litt snø går greit, mye snø, spesielt når den er våt, er verre Men vi har hatt den med på byferie på vinteren med mye snø, og da slet vi betydelig mindre enn en del av de med store vogner, så helt håpløs er den ikke. Dessuten er den enkel å løfte opp trapper/over brøytekanter++ pga sittedel med "ramme", så den kan løftes av en person uten for mye styr.
Tante-Sofie Skrevet 9. april 2014 #9 Skrevet 9. april 2014 Takk for tips! Hva med bugaboo Bee? Noen som har erfaring med den?Anonymous poster hash: ef38a...887 Jeg har prøvd begge deler, og foretrekka Zapp Xtra over Bee, mye pga. størrelsen på hjulene og Zapp Xtra blir mindre sammenlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå