Gå til innhold

Hvor tidlig kan kvalmen komme?


smil

Anbefalte innlegg

Har vært gravid før, men husker ikke når jeg begynte å bli kvalm. Har et lite håp om at jeg kan være gravid. Og jeg har vært utrolig kvalm de tre siste dagene. Klarer nesten ikke å spise noenting. Og sånn var jeg sist jeg var gravid også. Kan kvalmen komme så tidlig som en uke etter befruktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer veldig, noen blir kvalme med en gang, andre etter flere uker og noen ikke i det hele tatt.

Jeg begynte å bli kvalm i ca. uke 6, og det gav seg ca. i uke 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrille

Søkte i gamle innlegg, og fant ut at noen blir kvalme allerede etter noen dager. Så nå er jeg spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Ikke ta det for gitt at du blir kvalmen. Var ikke kvalm jeg i svangerskapet. Merka veldig lite egentlig. Det største tegnet mitt var magen som vokste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen har gitt seg litt, men mensen skulle vært her for ti dager siden... Gidder ikke teste på en stund enda. Føler meg ikke gravid egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen pleier ikke å være så forsinket nei, men har vært det før. For noen mnd siden, da jeg nettopp hadde sluttet med p-piller. Men kroppen min har oppført seg litt rart den siste mnd. Hadd litt småblødninger, men ikke mensen. Vurderte å kjøpe en test i dag, men venter en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Når du er hele ti dager over tiden, er det ikke bedre å teste da, og vite, enn å bare vente? :hoppe:

Mener ikke å fortelle deg hva du skal gjøre, altså, men jeg hadde testet! :sjenert:

Lykke til i alle fall! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da ;). Kjøper test på mandag! Bruker ladycomp, og den skal egentlig si fra om jeg er gravid den også, men den har ikke sagt noe enda... Lyser bare gult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...