AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Faren min er 73 år, holder seg godt til å være så gammel men jeg tenker allikevel mye på at han ikke får muligheten til å være der når jeg får unge. Søstrene mine har fått en hver, så det går ikke på at han skal få oppleve å bli morfar før hans dager er omme, men at jeg gjerne vil at mine unger skal kunne oppleve han. Jeg og samboeren min er enige om at vi skal vente til jeg er ferdig med studiene (2 år igjen), men av og til tenker jeg på pappa, og at det ville være så trist for meg at ungen min ikke fikk truffet morfaren sin. Vi har leilighet, ikke den største i verden, men hadde fint gått an med en liten her. Så spørsmålet er: Er det veldig dumt å prøve å bli gravid nå, hvis samboeren min sier seg enig, bare fordi jeg ikke vil at barnet mitt skal gå glipp av å møte pappa? (som selvfølgelig er den beste i verden) Anonymous poster hash: f32b4...1cd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Syns ikke det er noe godt grunnlag for å starte familie. Vent til du er klar for å få barnAnonymous poster hash: d7b8a...add 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Synes ikke du skal la deg presse til å få barn nå(selv om jeg skjønner hvor du kommer fra!), kanskje han synes det ville vært dumt mtp. studiene deres? Og han har jo alt fått oppleve å bli bestefar som du sier. Jeg har derimot også en far på 73, og jeg er ikke i nærheten av å kunne eller ønske å få barn, og jeg har heller ikke søsken med barn så er spørs om han fåt oppleve det i det hele tatt:\ Anonymous poster hash: 4ef4b...581
maria b Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Vent til du er ferdig med studiene dine. Jeg fikk selv barn da jeg var student. Det var ganske så slitsomt. Faren din er 73 år, det er ikke gammelt i dag. Hvis han er frisk nå, kan han ha mange fine år igjen.
aquiz Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg ville ventet.... Få et barn pga din pappa? Høres ikke ut som det beste argumentet i mine ører, hva med å få barn når dere er klar og så er du ferdig med studier om 2 år i stedet for 3-4 år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå