Gå til innhold

Når barnets far stempler mor som en heks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fælt. Har hatt en mann som stempler meg som en heks. Og vi har felles barn. Er det forståelig at det er vondt å takle slike ting? Det føles sårende.

Anonymous poster hash: 64095...e04
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at det er sårende, for den type oppførsel er både barnslig og unødvendig og - ikke minst - skadelig for barna. Jeg hadde selv en venninne som kalte sin mor "Gåsa" etter å ha hørt sin far kalle mor det over lang tid (dette var i barneskole-alder), jeg husker jeg reagerte på det allerede da... :(

Anonymous poster hash: d773c...852

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo totalt uakseptabelt!!!

Her må du rett og slett si i fra med det samme at det faktisk ikke er greit!

For der første viser det jo at han ikke har noen form for respekt for deg og han bidrar jo også sterkt til at barnet ikke vil ha noen respekt for deg i fremtiden!

Her må det være " to tette og en badehette" :)

Anonymous poster hash: f40d8...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo totalt uakseptabelt!!!

Her må du rett og slett si i fra med det samme at det faktisk ikke er greit!

For der første viser det jo at han ikke har noen form for respekt for deg og han bidrar jo også sterkt til at barnet ikke vil ha noen respekt for deg i fremtiden!

Her må det være " to tette og en badehette" :)

Anonymous poster hash: f40d8...432

Hvorfor gjør han det?

Anonymous poster hash: 04c96...51c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, har du en heksegryte stående i stuen? Pleier du koke heksebrygg? Har du en vorte på nesa? Pleier du kle deg i sort med en høy topphatt uten at du er goth? For i så fall har han faktisk et poeng...

Anonymous poster hash: c9fd7...157
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet ett par sånne menn og det er en stor turn-off når de begynner å gjøre "narr" av moren.

Anonymous poster hash: b16d0...1e1
  • Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har truffet på mange slike og jeg kutter de ut.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har truffet på mange slike og jeg kutter de ut.

jeg har møtt på slike selv. Menn som snakker dritt om mor til deres barn. De forteller meg hvor stygg og feit hun ble etter fødslene. Da er de ut! :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

jeg har møtt på slike selv. Menn som snakker dritt om mor til deres barn. De forteller meg hvor stygg og feit hun ble etter fødslene. Da er de ut! :)

Enig, folk skal holde kjeften om mora/faren til ungene.

• Liker 2
Skrevet

Enig, folk skal holde kjeften om mora/faren til ungene.

Det er sant. Er dårlig å fortelle dritt om mor til barna. Det faller negativt ut på en date. Snakker en dritt så tenker man at det er noe i veien med den mannen. Og neste han kan snakke dritt om er meg. Så derfor tar jeg avstand fra slike menn!. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det slike folk ikke fatter er at de eneste det går utover er barna. Tenk å bli tytet ørene full med at mamma er en heks, eller at pappa er en drittsekk.. Barna tvinges til å velge mellom to mennesker som de elsker, det er altfor mye å belemre uskyldige barn med. Så barnslig og unødvendig! .

Anonymous poster hash: 39e36...8f4

Innlegget er ryddet for krenkelser.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fælt. Har hatt en mann som stempler meg som en heks. Og vi har felles barn. Er det forståelig at det er vondt å takle slike ting? Det føles sårende.

Anonymous poster hash: 64095...e04

Det gjør min ex også i tilleg så har vi hatt en privatavtale på bidrag ,dette pga att jeg ønsket minst muligt bråk men over årene så hjelper han aldrig til ,skoleturer ,div annet som støter til som er ekstra kostbart ,han har ett barn å drar inn like mye i svartepenger som han gjør hvitt ,så fikk jeg nok da jeg heller bruker min siste krone på barnet mitt enn å bruke på noe som helst til meg selv ,å krevde bidrag igjennom Nav også for jeg ønsket å finne ut hva han egentlig skulle betale ,da begynner han å mase på barnet om å komme på overnatting ekstra å sier til barnet att da vil han slippe å betale bidrag ,å da blir det likt for han og meg da deler vi liksom 50/50 sier han da til barnet ,på tross av att han aldrig gir barnet en krone ekstra å hjelper til med null ,da er jeg en heks som bare er ute etter å skade han ,barnet bor fullt hos meg å er annenhver helg hos ham ,jeg bruker det jeg har på barnet han nyter en liv i luxus i forhold ,men jeg er en heks å dette må barnet få ørene fyllt med hver gang det er pappa tid ,i tilleg til hans personlige problememer med kvinner som også barnet må være hans psykolog på ,jeg kan ikke si ett ord da dette blir brukt imot barnet som da er en sladdrehank ,også omgangskrets som tror att han er jo så hyggelig å pen osv ,så jeg frykter att han blir trodd over meg ,en meget kjedelig situasjon som man ikke vet hvordan å takle .

Anonymous poster hash: c737f...31d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet ett par sånne menn og det er en stor turn-off når de begynner å gjøre "narr" av moren.

Anonymous poster hash: b16d0...1e1

Ikke minst, så vet man at hvis man blir sammen med de og det senere blir brudd så sprer disse mennene de samme stygge ryktene om deg, som de nå gjør om barnemor.

Anonymous poster hash: 5543b...ac5

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og avsporinger.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...