Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble oppgitt og provosert av en dame i 60 årene på toget i går. Hun må virkelig hate barn eller være i den oppfattelsen at barn kun skal sitte stile og være stille.

kort fortalt satt det en mor med sin datter på ca to år i vogn i samme kupeen. Barnet var som barn flest og hadde noen gledeshyl på toget som normale barn gjør. Hun var bare glad slik det skal være. Denne damen farer opp fra setet sitt plutselig og ber ungen holde kjeft med denne skrikinga i en sint tone og forteller samtidig moren at hun ikke vet hvordan man skal oppdra et barn. Jeg ble sint av uttalsen og det ble også en annen passasjer i samme kupeen. Han sier til henne. Herregud hun er jo bare et barn. Tåler du det ikke sett deg et annet sted.

Jeg kunne ikke være mer enig. La barn få være barn. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns absolutt ikke barn skal være barn. Jeg syns barn skal være små dinosaurer.

Anonymous poster hash: 9974e...38e
  • Liker 7
Skrevet

Jeg kunne ikke være mer enig. La barn få være barn. Hva synes dere?

Jeg hadde satt den gamle dama av på neste stasjon

• Liker 2
Skrevet

Er faktisk enig med den gamle dama, bare at jeg ikke hadde sagt ifra :P

Man må kunne kontrollere barna sine når man er ute offentlig, at ungen sitter å bråker så en hele kupe kan høre det, så må mor ta fatt og få ungen til å snakke med inne stemme.

• Liker 5
Skrevet

Kan jo hende den gamle damen hadde alzheimers eller noe som gir henne en skrue løs. Men nei, det var ufint. Viktig å stå opp mot slikt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg irriterer meg over barn som bråker på toget, men aldri i verden hadde jeg bedt barnet holde kjeft.

Skrevet

Såklart det kan være mange uromomenter på et tog. Det kan være en baby som skriker konstant også der mor eller far gjør det de kan for å roe ned barnet. Det er bare ikke like lett bestandig. Hadde vi sittet i en kirke og barnet hadde kommet med slike gledes hyl hadde jeg synes det var meget upassende men da tar de fleste foreldrene med seg ungene ut. Den lille jenta på toget i går irriterte ikke meg i det hele tatt og det er begrenset hvor lenge en to åring skjønner at man må være stille.

Skrevet

Det finnes "stille-vogner" på tog. Hvis man ikke tåler uro får man sette seg der.

AnonymBruker
Skrevet

Glade barn er helt fint. Veldig bråkete barn som løper, skriker, sloss osv er slitsomt og helt ubrukbart. Å kjefte på en glad toåring hadde ikke falt meg inn i halvsøvne.

Forresten, fint om du velger en mer beskrivende tittel på tråden neste gang. :)

Anonymous poster hash: 9f745...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...