*M* Skrevet 7. juni 2004 #21 Skrevet 7. juni 2004 Så flott at akkurat DU fikk så så gode tilbakemeldinger i anmeldelsen. Selvfølgelig for hele bandet også!
Saeria Skrevet 7. juni 2004 #22 Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer så masse! Det må være kjempegøy å få så mye skryt! :D Lykke til videre med musikken!
LilleBille Skrevet 7. juni 2004 #23 Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer -- så artig! - skjønner godt du er stolt jeg..
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #24 Skrevet 7. juni 2004 Så gøy. Det finnes nesten ikke noe bedre en at folk i bransjen verdsetter det man gjør. Den anmeldsen burde du ramme inn, slik skryt hører man ikke ofte :-) Kjempe flott :-)
Saeria Skrevet 7. juni 2004 #26 Skrevet 7. juni 2004 Så gøy. Det finnes nesten ikke noe bedre en at folk i bransjen verdsetter det man gjør. Den anmeldsen burde du ramme inn, slik skryt hører man ikke ofte :-) Kjempe flott :-) Ramme inn! Flink gutt! :D
Arkana Skrevet 7. juni 2004 #27 Skrevet 7. juni 2004 Gratulerer. Får krysse fingrene for platekontrakt da. :-)
Diva Skrevet 7. juni 2004 #30 Skrevet 7. juni 2004 Så bra DD! Det må være utrolig givende å få en så bra tilbakemelding på det en brenner for og har jobba godt med Ønsker dere lykke til i UK
Donnie Darko Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #32 Skrevet 7. juni 2004 Nå er jo ingenting sikkert enda.. så man skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt.. eller no..
lille mor Skrevet 7. juni 2004 #33 Skrevet 7. juni 2004 GRATULERER! Godt jobba D.D :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Tusseline Skrevet 8. juni 2004 #34 Skrevet 8. juni 2004 En frodig miks av tidlig Opeth, en liten dash Novembre, og kanksje litt vikingmetalanelser. Sjangeren kan vel betegnes som en slags progressiv death/doom, der vokalen er mest fokusert på det rene. Oh! Tøffe greier! Grattis, Donnie- for velfortjent skryt!
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #35 Skrevet 8. juni 2004 Gratulerer Darko!! Du sa du spilte trommer, selv er jeg 18 og har tenkt å starte fordi jeg elsker rytmen. Noen tips til hvor jeg kanhenvende meg? Oslo
Mel-anie Skrevet 8. juni 2004 #37 Skrevet 8. juni 2004 Hei igjen. Spurte sønnen min (kjent i Lier og Drammen) om han kjente til bandet ditt. Han kjenner en av dere meget godt. Morsomt. Skal følge med dere (selv om jeg er ei "gammal" kjerring). Stå på og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå