Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg leita i, I kid you not, tre år før eg fann eit par svarte pumps i skinn, med stilett, glatt pussbart skinn, rund tupp og med heilt låg såle. Kunne kjøpt på nett, men ville gjerne prøve dei først, og ville helst ikkje ut med ein formue heller...

Hvor fant du dem? Er på leting selv jeg, på tredje året. Enten er det platå, eller nagler, sløyfer, glitter, prikker eller andre "morsomme" greier. Eller så er de laget av plast, også ofte omtalt som vegan leather.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er akkurat det samme med klassiske ballerinasko. De eneste jeg finner har enten sløyfer, diamanter, nagler eller annet stæsj.

Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 4
Skrevet

Hvor fant du dem? Er på leting selv jeg, på tredje året. Enten er det platå, eller nagler, sløyfer, glitter, prikker eller andre "morsomme" greier. Eller så er de laget av plast, også ofte omtalt som vegan leather.

Din Sko har hatt dette i flere år. Kjøpte meg et par i sort skinn, 6 cm hæl, rund tupp og ikke noe platå i fjor sommer :) De har de samme i år også og koster ca 500 kr.

Skrevet

Store ''nerde'' briller, spesielt på de som egentlig ikke bruker briller til vanlig. Det ser så rart ut, spesielt hvis du ikke har den hipster stilen i tillegg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De der jævla Helly Hansen jakkene!!!!

Anonymous poster hash: f761c...c0a

Helly Hansen er jo et godt merke. Hva skal man bruke når det er ruskevær da...?

Anonymous poster hash: 895e9...01a

• Liker 3
Skrevet

Liker små/mellomstor perler til dagbruk. Til fest bruker jeg også store perleøredobber i 50-60 tallstil.

Jeg har brukt perleøredobber siden 70-tallet. Synes det er pent og klassisk jeg, men jeg bruker IKKE plastperler. De jeg bruker er av glass/voks

• Liker 2
Skrevet (endret)

Perleøredobber. Fint hvis du ønsker å se dørgende kjedelig ut da. Men hvorfor ønsker folk det?

Anonymous poster hash: ce436...ae9

Jeg har mine fordi de er ekte (gull med ekte perle), fra 50-tallet, som min mor hadde brukt. Men forstår ikke poenget med fake perleøredobber som er altfor store og ser fake ut :glare:

Ellers misliker jeg sterkt:

• Joggebukser (dette er et typisk hjemmekoseplagg)
  • Vide bukser med print som ser ut som pysjbukser (grøss)
  • Onepiece
  • Generelt alt som ser ut som typiske koseplagg!
  • Treningstights brukt andre steder enn på trening og til nød på vei til/fra trening
  • Converse til alle årstider
  • Ugg til alle årstider (generelt syns jeg Ugg er stygt)
  • Platåsko a la Buffalo
  • Korte topper / bar mage på alle over 20
  • Sæggebukser, og da spesielt på menn over 20 (greit nok at enkelte ungdommer bruker det, selv om det slett ikke er pent).
  • Haremsbukser
  • Formløse boblejakker
  • Altfor trange klær
  • Altfor vide klær
  • Tekst man ikke engang vet hva betyr
  • Hodeskaller
  • For mye brunkrem i ansiktet
  • Hårfarger av den uvanlige typen - grønn, blå osv, det samme gjelder neglelakk.
  • Altfor korte og trange kjoler
  • Shorts så korte at rumpa synes :sjokkert:
  • Sokker i sandaler! På damer ser det ihvertfall rart ut.

Personlig er jeg stor fan av blomster i håret, men når det blir for mye kan det faktisk bli for mye...

Endret av Babi
  • Liker 2
Skrevet

Uggs. Exstensions. Magetopper. Piercing i navlen!! Fytti.

Anonymous poster hash: 3da5b...f05

Jeg har min piercing fortsatt (er 28 år) men det er slett ikke alle som kler det. Jeg har vært svært heldig med min kropp, og i tillegg jobbet hardt og trent mye mage. Dessuten passer det seg ikke andre steder enn på stranda / i svømmehallen. Jeg ville aldri vist fram magen i byen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har min piercing fortsatt (er 28 år) men det er slett ikke alle som kler det. Jeg har vært svært heldig med min kropp, og i tillegg jobbet hardt og trent mye mage. Dessuten passer det seg ikke andre steder enn på stranda / i svømmehallen. Jeg ville aldri vist fram magen i byen.

Er så lei av folk som "det passer på meg men ikke på alle andre". La nå folk ha piercing i navelen om de vil.

Anonymous poster hash: ec8bf...22c

• Liker 34
Gjest BettyBoop
Skrevet

ja de er praktiske men stygge. Fins andre allværs type jakker som er mye finere.
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Aldo. Som ikkje hadde tynn nok stilett, så eg fann det likevel greitt å handle inn eit par Ron Ron frå'n Lobbeteng...

Skrevet

Dette er ikke noe klesplagg, men det er jo tydelig en trend som går igjen.. INTERIØRSTIGER.. Jeg skjønner ikke greia med det? Det er ikke fint i mine øyne :vetikke:

• Liker 8
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg kan tenke meg at denne ab`en mente disse sailor-jakkene som blir brukt til enhver tid, altså når det ikke egentlig er behov for det. Det er ihvertfall jeg rimelig lei av (ikke at jeg noengang har likt det men).

I et par-tre år nå så har jeg stadig vekk sett jenter i sånne jakker kombinert med ballerina sko :klaske:

Det blir jo som å gå med sommerkjole og gummistøvler..

Gjest BettyBoop
Skrevet

Dette er ikke noe klesplagg, men det er jo tydelig en trend som går igjen.. INTERIØRSTIGER.. Jeg skjønner ikke greia med det? Det er ikke fint i mine øyne :vetikke:

hva er det? Kommer på en annen interiørting jeg syns er stygt som liksom skal være såå stilig: Pallebord

Skrevet

Kors på gensere, bukser, kjoler, smykker, sko.. KORS PÅ ALT. :dry:

tumblr_m2y8chimK21r2p8two1_500.png

Møkk lei, altså.

• Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

Møkk lei, altså.

for en FÆL bukse

• Liker 5
Skrevet

Treningstights. Altså - det er en (veldig dyr) strømpebukse, folkens. Til trening. Og nei: du ser ikke pen ut i den med kort genser til på vei til skolen eller ute på rusletur i butikker. Du ser ut som en tosk i strømpebukse. En tosk med rumpeballene og kameltåa på utstilling. Eller hele utstyret, jeg har sett menn i det og, desverre.

Og boblejakke. Altså. Jeg led meg gjennom forrige gang det var inn. Og så brente vi alle bildene av oss i boblejakke mens vi hang hodene i skam. Kan vi ikke denne gangen bare hoppe rett til "brenne bildene" sekvensen? Det ser selvsagt fremdeles helt gyselig ut. Vi oppdaget dette sist, altså.

Og verst av alt: boblejakke med treningstights. Altså. Nei. Bare: nei. Det burde vært lover som regulerte slikt.

Anonymous poster hash: 983e3...6c5

Som jeg skulle skrevet det selv. Folk i treningstights er bare utrolig harry……….

Gjest BettyBoop
Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv. Folk i treningstights er bare utrolig harry……….

Dritteit å gå med det når man ikke skal trene.

Apropos treningstøy. Jeg syns det er så suuuperharry med folk som sykler på jobb ikledd skikkelig gjennomført, profesjonelt tour de france opplegg. Ja det er mer behagelig å sykle i sykkelbukse men må man ta det heeelt totalt ut?

• Liker 11
Skrevet

Møkk lei, altså.

Lekkert med grå hud på føttene altså :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...