Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Juicy Couture-kosedresser i grelle farger og med bling

Boblejakker i skrikende farger

Bluser med masse jalla "pynt" på kragen

De uhorvelig stygge og ukledelige runway dreamz-shortsene

Peplum

JEFFREY CAMPBELL o.l GRØØSSSSS!!!!! :/

Anonymous poster hash: ce4a5...8e6

runway dreams?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Magetopp.

1238232_10151766230909098_2013763750_n.j

Anonymous poster hash: e33de...8d0

hahahaha. De to der er såå utrolig kule. Ler meg ihjel.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saggebukser! Hver gang jeg ser noen med slike bukser, får jeg lyst til å ta tak i dem og dra dem ned. :fnise:

Evt. ta godt tak i bukselinningen deres og dra buksa godt opp ;)

Som mamma til en gutt er jeg fryktelig lei av Lynet Mcqueen, og angry birds. Er også lei av at gutteklærne har så mørke, mindre pene farger, og at det trykket meningløse ord på de. Av og til finner jeg noen fine klær, men utvalget i gutteavdelingen er ikke i nærheten så stort som i jenteavdelingen, og føler ofte at gutteavdelingene rundt omkring ofte blir trykt inn i en liten krok av butikken.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det snart ble litt større utvalg av jeans med rette ben igjen... min lille mor sliter sånn med å finne et par jeans som ikke er skinny.... :(

Det gjør jeg også :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Converse-sko. Når voksne folk går rundt flate tøysko året rundt,er det noe feil.

Voksne menn i converse ser utrolig umodent ut.

Kvinner i converse ser ut som om de er på vei hjem i noe utgått og behagelig å lofse i, etter å ha gått i ordentlige sko på jobb...

UGG-støvler. Egentlig er det surfer-tøfler og har ingenting borte fra stranda og kaldt havvann å gjøre. Man skal iallefall ikke gå med dem i snøen...

De der tufsene som kvinner setter opp håret i. Det ser ut som de nettopp har stått opp av senga og ikke har rukket å gre håret, enda. Men sånn går de omkring, midt ibyen...

Er det noe galt i å ta litt vare på utseende sitt?

De korte kjolene som så vidt går nedenfor trusa, og får alminnelige jenter til å se ut som gateprostituerte. Hva ER de greiene der?

Alle ser at dere selv føler de er for korte, siden dere går og trekker dem ned, hele tiden.

Trenden med at jenter skal passe i størrelse 34. Kvinner som shopper store barnestørrelser og ser ut som de kommer fra et land der ingen har penger til mat, er ikke attraktivt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evt. ta godt tak i bukselinningen deres og dra buksa godt opp ;)

Som mamma til en gutt er jeg fryktelig lei av Lynet Mcqueen, og angry birds. Er også lei av at gutteklærne har så mørke, mindre pene farger, og at det trykket meningløse ord på de. Av og til finner jeg noen fine klær, men utvalget i gutteavdelingen er ikke i nærheten så stort som i jenteavdelingen, og føler ofte at gutteavdelingene rundt omkring ofte blir trykt inn i en liten krok av butikken.

Og har du døtre som du ikke vil kle opp i rosa, sliter du...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er da virkelig ikke moderne nå, isåfall så lurer jeg veldig på hvor du bor hen? :klo:

Det kan jo ikke bare ha vært meg som har hatt så flaks at jeg ikke har sett noen ute med disse type skoene siden rundt 2000-tallet?

Er ikke så uvanlig å se de på hipstere, men tror nok at det er større sjanse for å se noen bruke slike sko i større byer som f.eks. Stockholm.

Anonymous poster hash: e47d7...176

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Boblejakker. Jeg var veldig glad da trenden forsvant ut på 70-80 tallet. Den trengte slett ikke komme tilbake igjen.
  • Skinny jeans. Når skal vi normale gamliser få tak i bukser igjen?
  • Saggebukser. Beklager, halve rumpa bar er IKKE pent på noen.
  • "Softisrosa" i alle mulige voksne klær (aner ikke om det er en trend :fnise: men ønsker det langt vekk uansett...) Greit på babyer og til nød på småjenter, men håpløst for de fleste andre.
  • Cardigans. Beklager, men det gir meg fremdeles "Født på Solsiden" vibber.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magetopp.

1238232_10151766230909098_2013763750_n.j

Anonymous poster hash: e33de...8d0

:skratte:

Jeg liker ikke vform på alle overdeler til menn.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en lav og "kompakt" person, så er jeg lei av at butikkene ser ut til å oversvømmes av oversized gensere og topper, som gjerne er lange i tillegg. Synes godt at det kan være fint på høye, ganske slanke personer, men på meg ser det helt forferdelig ut. Alt jeg har av konturer forsvinner. I det hele tatt synes jeg det er for mye formløse klær.

Sier meg enig i trenden med topper og kjoler som er lengre bak enn foran. Det er ikke pent.

Samme med de jakkene med ermer i imitert skinn.

Ønsker meg også flere rette jeans, til fordel for skinnyjeans.



Anonymous poster hash: b2ff8...196
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hei , se hvor langt jeg har klart å dra opp shorsen a dere!!!" :fnise:

Oh yes, klassisk jeansbleie! :fnise:

Skjønner ikke hvorfor man skal finne på å kle en flott kropp i noe så stygt!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beige.

Damer med beige strikkejakke, beige bukse, beige veske, beige sko, beige highlights i håret, beige hudfarge, beige liten hund, beige lepper og beige personlighet, som uten tvil ville vært klin umulige å få øye på i en ørken.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utringning på herregensere og t-skjorter. Det ser veldig femi ut. Det samme med partysvenskefrisyre.



Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Bukser som er høye i livet. Det er greit med ei bukse som er litt høyt i livet, men når de dekker navlen er det på tide å innse at man kanskje har bomma? Det er veldig få som ser bra ut i slike bukser, og de få som gjør det er på ingen måte representativt for resten av samfunnet!
Også slike haremsbukser med skrittet nede med knærne, noe som fører til at hele buksa henger og slenger og ser altfor stor ut. Det som kanskje begynte som en god ide på et altfor sent naschspill, endte opp som en tåpelig trend som bare ser bomsete ut. Det var litt rage en sein lørdagskveld

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. ta godt tak i bukselinningen deres og dra buksa godt opp ;)

Det er lurest å dra dem ned, sånn at de ikke kan løpe etter deg med det første :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdeler som er lengre bak enn forran! Det ser bare teit ut :daane:

Kjolene ser enda dustere ut!

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...