Gå til innhold

Min X- forlovede er død!


Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en opprivende SMS for en time siden.

Min X-forlovede er død.

Han ble bare 37 år gammel.

Det var min venninne som sendte meg SMS.

Hun er også hans søster.

Hva som har skjedd, vet jeg enda ikke.

Jeg er glad jeg var alene når denne beskjeden kom.

Jeg ble helt skjelven og ekkel i kroppen.

Forholdet vårt tok slutt for drøye 4 år siden, men jeg har mange gode minner fra tiden vi delte.

Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre med tanke på begravelsen.

Bør jeg vise ham den siste respekt ved å møte opp, eller bør jeg ta hensyn til hans enke, og ikke vise meg?

Kona hans og jeg gikk ikke overens.

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the imp

Så trist å høre, skjønner godt at du reagerte som du gjorde. Jeg ville også møtt opp i begravelsen, men holdt meg i bakgrunnen. Du har gode minner fra tiden din med ham, og jeg tror du vil angre hvis du ikke går. Å gå i begravelsen er jo en måte å få sagt farvel på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Jeg ville møtt opp, men holdt meg i bakgrunnen.

Siden søsteren hans er en venninne, ville det nok også være en støtte for henne.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist , det er så altfor tidlig og gå bort :cry:

Jeg ville nok også ha gått i begravelsen, og tror nok ikke kona hans vil reagere på det. Det er somregel godt for de etterlatte å se at det er mange som brød seg om avdøde.

:klem: fra Betty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:klem: Så utrolig trist Barbie.

Du har jo vært veldig glad i denne mannen siden dere var forloved, så det er klart det gjør vondt :-(

Jeg synes også godt du kan møte opp i begravelsen, det gjør ofte godt og det er en slags avsluttning.

Hold deg litt i bakrunnen som de andre sier her.

:trøste: fra Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

-19oktober tok min X-forlovede sitt eget liv-

Jeg holdt meg ikke i bakgrunnen,men det fordi vi hadde et spesielt vennskap etter bruddet.... Jeg har vært i familien i 5år, og kjenner familien som min egen.

Han hadde stiftet familie,han fikk en liten sønn som knapp var 1år når han valgte å forlate jorden...Grunnen til at jeg ikke holdt meg i bakgrunnen var fordi jeg følte en rett på å stå der, og at jeg vet at jeg betydde utrolig mye for han....

Jeg er på graven hans minst 1gang i uken,og ved høytider.....

Det er som å miste min beste venn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..lei meg for å høre om x-forloveden din sin død... :klem:

Når det gjelder begravelsen ville jeg gått...men holdt meg i bakgrunnen, er enig med de andre.

Jeg er selv enke, og vet det at ved begravelsen til min kjære så la jeg ikke merke til hvem som var der eller ikke..utenom de som kom bort til meg og presenterte seg.

så hvis du holder deg i bakgrunnen skal du ikke se bortifra at enken ikke legger merke til at du er der...

det går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre med x-forloveden din.

Dersom noe så forferdelig skulle skje med min x-forlovede ville jeg ha møtt opp i begravelsen. Selv om enken hans kanskje ikke setter så stor pris på at du er der, viser du resten av familien hans at du bryr deg.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...