AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #41 Skrevet 8. april 2014 Lite live godt på p3-morgen og dama til. Herlig humor, sier ting som det er Men har også hørt at hun er grusom å jobbe med, så hun har falt litt i mine øyne. Hun er vistnok veldig "vestkant" - opptatt av utseende og dyre merker osv. Kan finne på å komme med negative kommentarer om du feks har veske fra h&m (som min venninne opplevde...) Hun fisker vist veldig etter komplimenter, spesielt på utseende. Har gjort at folk ser på henne som uproff :/ (har hørt det fra flere..) du spør ikke produsenten om hva han synes om puppene dine uten at det er relevant for produksjonen, liksom. Hun har vist et saaabla temparement også. Hadde aldri orka jobbe med henne. Synd når "storheten" går til hjernen på folk. Mistenker veldig at det er Live selv som har starta denne tråden...Anonymous poster hash: 5e0d0...39e 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #42 Skrevet 8. april 2014 Hun er jo banna fra NRK3 etter Dama til. Hun var så jævlig å jobbe med at kanalsjefen sa hun er f.e.r.d.i.g i kanalen.Anonymous poster hash: 9eb4d...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #43 Skrevet 8. april 2014 Hun er jo banna fra NRK3 etter Dama til. Hun var så jævlig å jobbe med at kanalsjefen sa hun er f.e.r.d.i.g i kanalen.Anonymous poster hash: 9eb4d...e9c Men, det gjør jo ingenting Leo Ajkic og Typen til er så mye mer morsomt enn Dama til Anonymous poster hash: 32f26...8b8 4
Babi Skrevet 8. april 2014 #44 Skrevet 8. april 2014 Hva er din mening og dine tanker om LN? Jeg synes hun er: søt, MAGER, rolig, vanlig, ikke artig med pen når hun smiler!Anonymous poster hash: 82d17...a28 Synes ikke hun er mager, akkurat... Jeg har møtt henne IRL forresten, så vet hva jeg snakker om. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #45 Skrevet 8. april 2014 Jeg synes underholdningsavdelingen som Live er med i på NRK er latterlig dårlig. Men utfra det lille jeg har hørt av intervjuer etc virker hun som en helt ok og hyggelig person. Søt og sjarmerende, men kan av og til bli litt for gira Det eneste jeg har reagert på er det som skjedde da hun var "dama til Vebjørn sand: http://www.vg.no/rampelys/tv/media/opproert-vebjoern-sand-trakk-seg-fra-nrk-serie/a/10016156/ Det var både unødvendig og respektløst. Men alle kan ta feil avgjørelser. Derimot synes jeg det er helt forkastelig å hive rundt seg med utsagn om at hun er "banna" fra nrkp3 etter dama til (virker jo litt rart siden hun har jobbet i p3morgen etter dette..) og at hun er forferdelig å samarbeide med uten å kunne backe d opp skikkelig. Anonymous poster hash: 588e3...97b 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #46 Skrevet 8. april 2014 Håkon Moslet har banna Live fra alle fremtidige prosjekter, og dette er en kjent sak i hele bransjen. Hun fortsatte i P3 morgen pga kontrakt, men den gikk ut og hun jobber nå kun for NRK, ikke NRK ung. Anonymous poster hash: 9eb4d...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #47 Skrevet 8. april 2014 Håkon Moslet har banna Live fra alle fremtidige prosjekter, og dette er en kjent sak i hele bransjen. Hun fortsatte i P3 morgen pga kontrakt, men den gikk ut og hun jobber nå kun for NRK, ikke NRK ung. Anonymous poster hash: 9eb4d...e9c Yep, det er det samme jeg har hørt. Nrk ung har p3 og de fleste programmene på nrk3. Blir spennende å se hva hun skal gjøre etter underholdningsavdelingen! Har hørt at hun skal begynne i den nye radiokanalen.. Kommer ikke på navnet!! Men den som skal være for unge voksne, rockekanal, mellomting mellom p3 og p2. Tror ikke hun har innsikt nok til å forstå at det er hennes feil at mange ikke orker jobbe med henne..Anonymous poster hash: 5e0d0...39e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #48 Skrevet 8. april 2014 Noen som husker henne i Farmen? Var med i samme sesong som Barbaro FagerbakkAnonymous poster hash: 2b790...8d0 Ja, husker jeg var skikkelig fan av henne der! Er sånn jeg vet hvem hun er. Anonymous poster hash: 4a0c1...06a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #49 Skrevet 8. april 2014 Hun er jo banna fra NRK3 etter Dama til. Hun var så jævlig å jobbe med at kanalsjefen sa hun er f.e.r.d.i.g i kanalen.Anonymous poster hash: 9eb4d...e9c hvor har du infoen fra? Anonymous poster hash: 3c270...412
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #50 Skrevet 8. april 2014 jeg har studert sammen med henne i Volda, like før hun ble med i farmen. Da var det trynefaktor og status som gjaldt. Ufordragelig og kun hyggelig med dem det passet... overrasket over hvor godt jeg liker henne på tv i dama til... håper hun har forandret seg, men virker jo gjerne ikke slik...Anonymous poster hash: cd838...098 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #51 Skrevet 8. april 2014 hvor har du infoen fra? Anonymous poster hash: 3c270...412 Det er som sagt noe "alle" vet. På samme måte som hele Oslo viste at Tone var preggis lenge før hun gikk ut og bekreftet det. Folk snakker og bor du i Oslo er det ingenting som er hemmelig. Er faktisk overrasket over at Tore Sagen er gift med Live. Han virker veldig mye hyggeligere og easygoing.Anonymous poster hash: 9eb4d...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #52 Skrevet 8. april 2014 Det var ganske tydelig at hun bare lata som hun ikke ville bli med i bildene til per heimly.. jeg ble flau! Anonymous poster hash: 3c270...412
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #53 Skrevet 8. april 2014 Virker falsk og bortskjemt, "se på kule meg, jeg sier skikkelig mye lættis på kanten humor". Anonymous poster hash: 2f2a4...6e5 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #54 Skrevet 8. april 2014 Hun er søt, men som folk over her sier: mager! Noen som har sett henne på gata eller på rett?Anonymous poster hash: 82d17...a28
Alice123 Skrevet 8. april 2014 #55 Skrevet 8. april 2014 Hun var sånn passe festlig på radio, og ganske heldig som får ligge med Tore Sagen. Ellers har jeg ganske nøytrale følelser for henne. Anonymous poster hash: fb6a9...8c4 Det er to ting jeg kan/vet/føler rundt Live N., og det er: 1. En gang hørte jeg henne på P3 morgen sammen med han tykke fyren med bare ett øye. Det var veldig umorsomt. 2. Stakkars dame som må ligge med Tore Sagen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #56 Skrevet 8. april 2014 Hun er søt, men som folk over her sier: mager! Noen som har sett henne på gata eller på rett?Anonymous poster hash: 82d17...a28 Ja, det har jeg. Hun ser ut som på TV, mer eller mindre. Mager vil jeg ikke si hun er, men hun er veldig slank og har lange flotte ben. Anonymous poster hash: 82a0c...500
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #57 Skrevet 8. april 2014 Det er to ting jeg kan/vet/føler rundt Live N., og det er: 1. En gang hørte jeg henne på P3 morgen sammen med han tykke fyren med bare ett øye. Det var veldig umorsomt. 2. Stakkars dame som må ligge med Tore Sagen. "Han tykke fyren med bare ett øye"? Skjerp deg a. Anonymous poster hash: d8931...bb4 8
Alice123 Skrevet 8. april 2014 #58 Skrevet 8. april 2014 "Han tykke fyren med bare ett øye"? Skjerp deg a. Anonymous poster hash: d8931...bb4 Ja men han ser jo slik ut! Jeg kan godt skrive "han med brunt hår og dialekt", men det er kanskje litt vagt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #59 Skrevet 8. april 2014 Du kunne f eks ha skrevet navnet hans? Dessuten er han en flott fyr som det er herlig å stå opp med på radioen. Anonymous poster hash: f1b7f...63c 4
Alice123 Skrevet 8. april 2014 #60 Skrevet 8. april 2014 Du kunne f eks ha skrevet navnet hans? Dessuten er han en flott fyr som det er herlig å stå opp med på radioen.Anonymous poster hash: f1b7f...63c Han er helt sikkert en kjempefin fyr, men jeg kjenner han ikke og vet ikke mer om han utover at han har/hadde et radioprogram med Live N. (som jeg har hørt én gang i hele mitt liv). Så har jeg sett et bilde av han. Det er alt i hele verden jeg vet om den mannen. Jeg gadd ikke legge så immari mye krefter i en bisetning i et halvtøysete foruminnlegg, derfor beskrev jeg han med to av de fire faktakunnskapene jeg hadde om han, som jeg regnet med folk ville kjenne igjen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå