Gå til innhold

Jenter er penest når de er 16-19.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Aha, du forsto ikke relevansen? Du fremstiller det som om det er "knapt lovlig" å gjøre noe som er fullt lovlig. Som mellom annet å parkere fem meter og fem centimeter fra et overgangsfelt. Eller selge brennevin til noen som er 21 år gammel. Eller ha sex med noen som er 16 år gammel.

Det er ikke "knapt lovlig". Det er fullt lovlig, kjære du. Hvorfor benytter du deg av en slik nedverdigende språkbruk?

Anonymous poster hash: 7ab89...bef

Fordi det er forskjell på lovlig i juridisk forstand og etisk/moralsk. Når man omtaler personer som "knapt lovlige" seksuelt sett, er det i forhold til betydelig eldre personer. "Han går etter knapt lovlige jenter", da handler det ikke om en 18-åring med kjæreste på 16, liksom. Jeg, og mange med meg, synes det er etisk betenkelig med menn godt oppe i 20- og 30-årene (for ikke å snakke om enda eldre) som foretrekker tenåringsjenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kor interessant er den informasjonen då? Eg går ut frå at du kjenner nokre sekstenåringar, kor interessante er dei å vere saman med i det lange løp? Eg ser pene menn rundt tjue kvar dag, men prisar meg lykkeleg for den intelligente, aktive og ansvarsbevisste mannen eg er gift med. Når du blir litt modnare så forstår du at det er langt meir enn utsjånad som betyr noko når ein skal ha ein partner.

Jeg tror nok at 16-åringer kan være veldig interessante å være med i det lange løp, særlig når man ser 30-40 år framover i tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd laget bare for å provosere, eller av en litt små-pedo fyr, evt begge deler.

Men jeg er ikke enig. Synes både kvinner og menn generelt er penest i midten/slutten av 20-årene. Da har ansiktet fått mer karakter, samtidig som man fortsatt ser ung ut.

At du må kalle en som liker 16-19 åringer for små-pedo, betyr iallefall at du ble provosert.

Kan godt være TS var ute etter å provosere, men han må ha lov til å ha sine meninger. Er enig med han i at 16-19 åringer kan se veldig bra ut, men daglig ser jeg godt voksne kvinner som er flotte også. Men de er jo mer utilgjengelige for menn i 20 åra, som jeg antar TS også er. Dessuten er det jo litt naturlig at menn går nedover i alder på partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Jeg tror nok at 16-åringer kan være veldig interessante å være med i det lange løp, særlig når man ser 30-40 år framover i tid ;)

Ja, men då må du velge ei, og holde fast på henne. Ikkje bytte henne ut når du meiner forfallet kjem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er penest da de er rundt 25 år. helt klart.



Anonymous poster hash: 1e502...279
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dude91

Jeg synes helt ærlig at det er flere vakre kvinner mellom 25 og 30 år enn under 20 år. De sistnevnte ser ofte veldig umodne ut. Jeg digger litt eldre kvinner. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men då må du velge ei, og holde fast på henne. Ikkje bytte henne ut når du meiner forfallet kjem. ;)

En venn av meg tok det valget i første klasse på videregående, og er fortsatt storfornøyd. Hun har faktisk blitt mer moden med åra, men var allerede den gangen en fin personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på mitt peneste når jeg var 22. De runde barnekinnene var blitt erstattet av høye kinnbein, og huden min var glatt og fin.

Nå som jeg er 29 har jeg fått et mer modent uttrykk, og kan ane ørsmå linjer i ansiktet. Kroppen er den samme, like slank.

Om man kun skal se på fysikken synes jeg ikke gutta holder seg så mye bedre. Veldig mange av dere får høye viker/måne etter 25 års alderen, samt kosemage og dobbelthake.

Heldigvis er det helheten som teller, og erfaringen og modenheten til en mann på 30 slår fysikken til en 20åring ned i støvlene for min del...;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herregud! Jeg er penere nå i en alder av 24 enn da jeg var 16-17. Trener og har blitt flinkere til å ha en sunn livsstil. Er flinkere til å ordne meg generelt utseendet messig. Har bedre råd til ting jeg behøver. Har bedre kunnskap om alt. Visste ikke at jeg begynte å råtne allerede som 20 åring. Uff la oss alle hoppe utfor. Livet er ifølge TS over når du faller av tenåringsvognen. Plutselig ble vi 80 år :) Hahahaha

Anonymous poster hash: ed68d...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg at jeg ser mer voksen ut og litt penere ut nå enn da jeg var 16.. Da så jeg ut som en liten drittunge :fnise:

Men altså, jeg synes de fleste ser best ut fra 18-25, deretter begynner det gjerne å gå litt nedover. Men i den alderen ser man gjerne mer voksen ut, kroppen er gjerne i litt bedre form osvosv.
Det er min mening i alle fall, det finnes jo mange unntak også, både bra og dårlige :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste med denne uttalelsen er jo alle damene som blir superfornærma og føler for å overbevise om at de er myyyyye penere nå enn da de var 16.... :fnise: At dere gidder å ta dere nær av dette her...... :sjokkert:



Anonymous poster hash: a739b...84e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

Mange som føler seg truffet her, som bare ytterligere bekrefter det jeg skriver. Hva skjer når kvinner blir eldre? Jo, puppene begynner å henge, de får rynker og appelsinhud. De aller fleste legger også på seg. Hvis man ser utelukkende på utseende, er det ingen tvil om at jenter under 20 er penest.

At enkelte ser penere ut nå når de er 25, er uinteressant hvis de var lubne og uhygieniske tidligere.



Anonymous poster hash: 6904c...faf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jenter ofte er penest når de er 18-30 år, det samme gjelder gutter! :)



Anonymous poster hash: 86614...33c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jenter ofte er penest når de er 18-30 år, det samme gjelder gutter! :)

Anonymous poster hash: 86614...33c

Mulig jeg endrer mening når jeg selv er 40... Heldigvis er det mye mer enn utseende som betyr noe, og eldre kvinner er ofte mer reflekterte, osv :)

Anonymous poster hash: 86614...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller med andre ord, sånn ca. når de er på videregående. Det er en svært enkel grunn til det. På videregående er de aller fleste jenter tynne. En slank kvinne, som i tillegg ikke har noe særlig slitasje i ansiktet, er vakker og seksuelt attraktiv.

Problemet er at alt for mange jenter begynner å forfalle når de runder 20. De spiser usunt, trener lite og tar generelt ikke vare på seg selv og huden sin. Det er faktisk litt trist. Jeg vil anslå at rundt 60-70% av jenter på 16-19 er pene, mens kun 1 av 5 jenter på rundt 30 er pene.

Hvorfor tar ikke kvinner bedre vare på sin egen kropp?

Anonymous poster hash: 6904c...faf

Jeg har aldri møtt en kjekk mann som mener det du skriver ovenfor, men det finnes nok av "uheldige menn" som tenker som deg..

Jeg mistenker det er sånn fordi:

A: Disse mennene har ikke noe å bidra med ift til kvinner generelt, derfor søker de yngre kvinner.

B: De lever som regel i en fantasiverden, hvor virkeligheten er ganske dyster.

Anonymous poster hash: 2aef8...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt en kjekk mann som mener det du skriver ovenfor, men det finnes nok av "uheldige menn" som tenker som deg..

Jeg mistenker det er sånn fordi:

A: Disse mennene har ikke noe å bidra med ift til kvinner generelt, derfor søker de yngre kvinner.

B: De lever som regel i en fantasiverden, hvor virkeligheten er ganske dyster.

Anonymous poster hash: 2aef8...f43

ts

Så bitter som du høres ut, tviler jeg på at du har møtt mange kjekke menn i ditt liv.

Anonymous poster hash: 6904c...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fordi det er forskjell på lovlig i juridisk forstand og etisk/moralsk. Når man omtaler personer som "knapt lovlige" seksuelt sett, er det i forhold til betydelig eldre personer. "Han går etter knapt lovlige jenter", da handler det ikke om en 18-åring med kjæreste på 16, liksom. Jeg, og mange med meg, synes det er etisk betenkelig med menn godt oppe i 20- og 30-årene (for ikke å snakke om enda eldre) som foretrekker tenåringsjenter.

Jepp. Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...