Gjest Kv84 Skrevet 29. mars 2014 #21 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg skjønner at det er vanskelig, og følelsen av at det aldri ordner seg. Jeg vil oppfordre deg til å prøve å få hjelp. Gi det i hvert fall en sjanse. Jeg er ikke optimist av noe slag, men tenker at det er dumt at mulige løsninger får stå uprøvde. Både medisin og behandling kan hjelpe. Hvor bor du, hvis jeg kan spørre? Jeg orker ikke tanken på å snakke med noen psykolog nå, er så mye jeg ikke vil snakke om, mye negativt og trist. Jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 29. mars 2014 #22 Del Skrevet 29. mars 2014 Nettopp derfor burde du kanskje gjøre det. Det kan bli for mye for en person å gå å bære på. Du kan jo ta det litt etter litt, og bare snakke om det du vil. Kanskje gjør det godt bare å snakke med noen:) Jeg bor også i Oslo. Si fra hvis du vil ta den kaffen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #23 Del Skrevet 29. mars 2014 Hva med en gestaltterapeut da? Anonymous poster hash: f21e4...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå