Gå til innhold

Mens vi venter på lillespire (ICSI)


Lilleløvetann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk se 1 bankende hjerte på ultralyd idag! For en fantastisk følelse :)

Nå er jeg innlagg pga ekstrem svangerskapskvalme. Har fått kvalmedempende og har endelig klart å spise litt uten å kaste opp! Håper forma blir bedre snart sånn at jeg kan reise hjem, selv om de ansatte her er fantastiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så godt å høre at dere fikk se et bankende hjerte! :hoppe: Ikke fullt så bra at du er så dårlig, håper du får god hjelp og snart føler deg bedre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra denne gangen, god bedring og gratulerer med baby i magen :blomst:? Kommet hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere fikk se et bankende hjerte! :hoppe: Ikke fullt så bra at du er så dårlig, håper du får god hjelp og snart føler deg bedre! :klemmer:

Helt fantastisk at man kan høre det lille hjertet så tidlig :)

Jeg fikk reise hjem igår, med 100 kvalmestillende tabletter! Hoho!

Så nå håper jeg kvalmen gir seg litt ;)

Det går sikkert bra denne gangen, god bedring og gratulerer med baby i magen :blomst:? Kommet hjem?

Tusen takk :biggrin: Nå har jeg endelig kommet hjem igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med bankende hjerte på UL! :hjerte:

God bedring med kvalmen, det er bare pyton! Håper det hjelper med medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper påsken har vært fin og at formen din er bedre nå! :jepp:

Påsken var helt grei. Kom meg på en av tre familiemiddager, selv om jeg dukket opp i knallblå kosebukse :fnise: Det er den eneste jeg klarer å gå med nå som jeg er kvalm hele tiden. Hihi! Mesteparten av tiden ble brukt sovende i senga og på å prøve å få i meg nok mat og drikke.. Føler jeg klarer å spise litt bedre nå, men blir like skuffa hver gang jeg går på vekta. Er fortsatt - 3,5 kg :( Det er sikkert ikke så mye for de fleste, men for meg er det veldig mye! Jeg er litt undervektig fra før, naturlig, så jeg burde ikke gå ned spesielt i vekt egentlig. Går jeg ned mer nå må jeg legges inn igjen :(

Så herlig med bankende hjerte på UL! :hjerte:

God bedring med kvalmen, det er bare pyton! Håper det hjelper med medisiner.

Verdens beste følelse :rodmer: Tusen takk! Medisinen hjelper litt, men kvalmen er fortsatt så intens at jeg ikke klarer å gjøre stort mye. Har så lyst tilbake til hverdagen med jobb og rutiner, men det ser mørkt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Denne graviditetsdagboken ble visst ikke så prioritert gitt! Jeg har vel egentlig nok med bloggen og instagramkontoen, og i tillegg skriver jeg små oppdateringer i ei lita bok - bare for meg selv :)

Siden sist har jeg slitt med Hyperemesis Gravidarum, og går fortsatt på Phenergan for å klare å holde på matet. Dårlig matlyst og lite energi, men nå ser det ut til at vekta begynner å stige litt igjen. Sakte men sikkert.

Jeg har også vært på min første svangerskapskontroll, og samme dag ble jeg sendt til sykehuset med store smerter i magen som spredde seg bak og oppover hele rygget. Det var ei av cystene som hadde sprukket, og smertene gikk over etter ca 1 døgn. Jeg har cyster på begge eggstokkene etter hormonbehandlingen, og disse bruker vanligvis å gå bort av seg selv - så jeg håper resten forsvinner :)

Magen begynner smått å vokse, og nesten hver morgen kommer livmora skikkelig frem og buler ut! Den blir større og større & kommer lengre og lengre opp, også forsvinner den når jeg står opp :) Har hørt dette skjer pga kynnere, men hvorfor skjer det bare om morgenen?

Den 30 mai skal jeg til jordmor for første gang, og det gleder jeg meg veldig til! Jeg synes alt som skjer nå er veldig spennende, og jeg gleder meg også til 11 juni - for da skal vi på UL igjen. Bare en liten sjekk nede på legekontoret for å se om cystene blir større eller mindre. Men vi får hilse på lille igjen, og det er alltid like kjekt! Jeg er i uke 15 ved neste UL, og cystene burde begynne å gå bort på denne tiden. Ordinær UL har jeg ikke hørt noe om enda, men jeg regner med fastlegen min har sendt henvisning?

Nå er jeg i slutten av uke 12, og siden uke 10 har vi klart å finne hjertelyden til den lille med Angelsounds doppler :rodmer: Alltid like kjekt å høre på det lille, sterke hjertet!

Sånn så magen min ut idag tildig;

post-70003-0-06611100-1400929901_thumb.j

Litt skeiv, siden livmora ligger litt til venstre.

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...