Gå til innhold

hvem på kg liker DU?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

meg selv.

fordi hadde tatt livet mitt hvis jeg ikke likte meg selv

Kan du lære meg å like meg selv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor liker du ikke deg selv?

Fordi andre rundt meg liker meg ikke så godt som de liker andre. Jeg blir aldri valg. Føler meg ensom fordi jeg ikke skal plage andre med mitt nærvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Fordi andre rundt meg liker meg ikke så godt som de liker andre. Jeg blir aldri valg. Føler meg ensom fordi jeg ikke skal plage andre med mitt nærvær.

Tror mange føler seg ensomme, kan være de andres feil om de ikke ser verdien av å være sammen med deg.

Kan hende noen ikke synes du er spennende å være sammen med fordi du kanskje ikke gjør så mye ut av deg. Men det betyr ikke at folk ikke liker deg for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange føler seg ensomme, kan være de andres feil om de ikke ser verdien av å være sammen med deg.

Kan hende noen ikke synes du er spennende å være sammen med fordi du kanskje ikke gjør så mye ut av deg. Men det betyr ikke at folk ikke liker deg for det

Jeg gjør lite ut av meg fordi jeg er sjenert og så kan jeg veldig lite. Akkurat som bøker jeg leser ikke sitter og det er vanskelig å tillære seg nye fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Jeg gjør lite ut av meg fordi jeg er sjenert og så kan jeg veldig lite. Akkurat som bøker jeg leser ikke sitter og det er vanskelig å tillære seg nye fakta.

sikkert noen der ute som setter pris på deg selv om du er sjenert, jeg selv sjenert i noen sammenhenger.

Les om noe som interesserer deg, da er det lettere å lære, og finn venner med samme interesse så du har noe å snakke med de om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden Vampen er tilbake for tiden, må hun også slenges på lista mi. =P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Åhhh det er mange det...

Vet ikke om jeg tør nevne noen.....

Er iallefall både menn og damer

Men trolig er det PTR som har fått meg til å gapskratte. Så det blir et poeng til han iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...