Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #21 Del Skrevet 28. mars 2014 Av og til prøver jeg å være morsom, gjerne uten å helt få det til...dette var tydeligvis en av de gangene. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mars 2014 #22 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Av og til prøver jeg å være morsom, gjerne uten å helt få det til...dette var tydeligvis en av de gangene. Jeg lo! Endret 28. mars 2014 av Rumle 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 28. mars 2014 #23 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg liker Silfen! Hun prøver å late som hun er tøff, men jeg tror hun bare er en søt liten pusekatt! *Koooosemoose på Silfen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 28. mars 2014 #24 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg liker New_girl, hun har mange fornuftige kommentarer, er ofte enig med henne. Mange andre også, var bare henne jeg kom på i farta... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 28. mars 2014 #25 Del Skrevet 28. mars 2014 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 28. mars 2014 #26 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg liker New_girl, hun har mange fornuftige kommentarer, er ofte enig med henne. Mange andre også, var bare henne jeg kom på i farta... Så koselig :-) skulle jeg gitt et litt mer ordentlig svar hadde jeg nevnt deg også. Og Whitestripes, Cathrine88 og åfforno. bl.a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. mars 2014 #27 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg vil gjerne trekke frem Mann42 og Tøytigern. De er noen fornuftige og velartikulerte karer med god humor. Sånne menn vil KåGe ha! Ihvertfall jeg Silfen og Åffårno er to av damene her som jeg liker best. Ellers er det mange flere ålreite folk her men jeg gidder ikke ramse opp alle. Det er fredag og jeg er lat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 28. mars 2014 #28 Del Skrevet 28. mars 2014 Skreppamedleppa, Cathrine88, New_girl og åffårno fordi jeg ofte er enig med de.Anonymous poster hash: c1654...1be Så hyggelig! Jeg er veldig begeistret for New_Girl, åffårno og skreppamedleppa, så nå ble jeg litt ekstra smigret siden du har så god smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #29 Del Skrevet 28. mars 2014 Man skulle kunnet tagget folk så de så de blir nevnt i en koselig tråd! Brukere som skriver innhold som er godt burde fått noe ala: elskverdig person, under profilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. mars 2014 #30 Del Skrevet 29. mars 2014 Tråden er ryddet for personhets og svar til dette. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 29. mars 2014 #31 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg liker godt Sid Walker, Ylvina og Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 29. mars 2014 #32 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Megselv vel.. Noen må gjøre det også Endret 29. mai 2014 av Sillicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 29. mars 2014 #33 Del Skrevet 29. mars 2014 Mange anonyme. Synd man aldri får vite hvem, så de vet de blir godt likt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 29. mars 2014 #34 Del Skrevet 29. mars 2014 Mann42: En kunnskapsrik person. Gunfreak: Kommer som regel inn med litt humor i de trådene han er innom. Samtidig også seriøs, trøstende og empatisk når situasjonen tilsier det. Steinar40: KG's utnevnte samlivsterapeut. Liker de meningene han kommer med i singelforumet, og samlivsforumet. Arabella: Veldig nøye med språk, stiller sterkt på sitt felt. Herr Heftig: En heftig person, som bidrar med sitt på forumet. Yvonne: Alltid snill, god, søt og positiv. Bidrar til å holde forumet rent, og er en trygg støtteperson. Waco: For sin evne til å skape heftige diskusjoner. Kommer med noen gullkorn innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 30. mars 2014 #35 Del Skrevet 30. mars 2014 Liker dere de fordi de alltid mener det samme som deg eller fordi de har mye å si eller kan det være fordi man har et lite crush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 30. mars 2014 #36 Del Skrevet 30. mars 2014 Liker dere de fordi de alltid mener det samme som deg eller fordi de har mye å si eller kan det være fordi man har et lite crush? Fordi jeg ofte er enig med de, og fordi de klarer å formidle meningene sine på en saklig måte. Og så kommer de med noen fantastiske gullkorn innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 30. mars 2014 #37 Del Skrevet 30. mars 2014 Er samme typer kommentarer her fra Kvinneguiden som dere liker i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 13. april 2014 #38 Del Skrevet 13. april 2014 Marie90. Veldig nysgjerrig på hvordan hun ser ut i virkeligheten. Er misunnelig på henne uten at jeg aaner hvem hun er. Til opplysning er jeg jente og hetero;) Liker henne fordi hun er flink til å uttrykke seg, er som regel, men ikke alltid enig med henne. Mann42 må heller ikke glemmes. Og forøvrig mange flere jeg ikke kommer på- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 13. april 2014 #39 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg har virkelig fått sansen for Pringle! Virker så smart og oppegående! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. mai 2014 #40 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Gjest, Herr Heftig, Gunfreak, Tøytigern,Lutetium71, Kv84, MariannE, Mann42, sardintroll returns, vex, Sid Walker Reza08, Meaty og sikkert mange andre som jeg har glemt. Endret 12. mai 2014 av RusaPåBrus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå