AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg orker ikke mer av klissne kallenavn og den og den har født en rosinbolle eller en ullvott!!! Anonymous poster hash: e5b03...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg og snuskeduskedaskenussekoseklumpen min venter en bitteliten kosemosebebis, vi gleder oss såååååå mye! Anonymous poster hash: 9658c...fea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Del Skrevet 27. mars 2014 Trompetlurva venter krøllballtjukkas <3 Anonymous poster hash: fb6ef...488 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Del Skrevet 27. mars 2014 ...hæ? Har du vært inne på et underforum som heter "Dagbøker", TS? Anonymous poster hash: 1b1ec...f83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 27. mars 2014 #5 Del Skrevet 27. mars 2014 La mødrene få kose seg. Det er ingen som lider noe nød av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Del Skrevet 27. mars 2014 Haha. Jeg har en omgangskrets der de fleste kaller barna sine for prinser, prinsesser og alt som lukter roser. Personlig klarer jeg ikke kaller sønnen min for sånne klissete ting, men har ikke noe i mot det. Det ligger bare ikke naturlig for meg. Er enig i at det kan bli litt for mye av det gode noen ganger da Anonymous poster hash: e8163...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 27. mars 2014 #7 Del Skrevet 27. mars 2014 Trompetlurva venter krøllballtjukkas <3 Anonymous poster hash: fb6ef...488 Dårlig eksempel da dette faktisk var kreative og morsomme kallenavn. Hadde det bare vært så vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 28. mars 2014 #8 Del Skrevet 28. mars 2014 Neimen, hælledussan til sinna søtklump da.Kan ikke den sukkerklumpen av en TS la være å klikke inn på disse koseflassegurgletrådene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå