Gå til innhold

Chris Brown - hvorfor er dere fan av dette avskummet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser flere her inne nevner Chris "Wife Beater" Brown som et idol.

WHY??

Samtidig som det klages iherdig på Jostein Bever.. Som også er et elendig forbilde for unge mennesker men jeg synes da Chris Brown går Bieber en høy gang når det kommer til ufyselighet!!!??

Anonymous poster hash: d1787...771
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For ikke å snakke om Robert Thicke. Han ble jo kåret til årets mest kvinnefiendtlige mann. Men allikvel strømmer det tusenvis av villige kvinner til konsertene hans og jeg forstår bare ikke hvordan man skal tolke det. Liker damer kvinnefiendtlige menn så lenge de er kjekke?

Anonymous poster hash: 07b29...f05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir irritert når alle de fine kjendisjentene går med på å bli tatt bilder av av Terry Richardson.... ÆSJ.

Anonymous poster hash: 20b32...e94
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir irritert når alle de fine kjendisjentene går med på å bli tatt bilder av av Terry Richardson.... ÆSJ.

Ja, det er lavmål.

Anonymous poster hash: df9b2...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rihanna er vel ikke noe bedre når hun, som er et forbilde for millioner av ungjenter, går tilbake til en fyr som banka henne. (Ja, jeg vet det er slutt igjen). Det sender jo ut signaler om at hun syntes det er greit å slå noen, si unnskyld også er det bra igjen og da er det ikke noe rart om ungjenter som ikke har noe med Chris Brown å gjøre i virkeligheten syntes det er greit å høre på en sang eller to liksom.

Anonymous poster hash: 1b29a...ae7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke å snakke om Robert Thicke. Han ble jo kåret til årets mest kvinnefiendtlige mann. Men allikvel strømmer det tusenvis av villige kvinner til konsertene hans og jeg forstår bare ikke hvordan man skal tolke det. Liker damer kvinnefiendtlige menn så lenge de er kjekke?

Dette var imidlertidig fullstendig ubegrunnet og latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han der er bare så creepy. :kvalm:

Anonymous poster hash: 0e596...481

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Nå går det ann og like musikken eller filmer til en person uten og like personen.

Personlig er jeg ikke fan of denne Chris Brown..........jeg er faktisk usikker på hvem det er

Endret av Rhaegar Targaryen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke Chris Brown slått gjennom som sanger hadde han vært hvor mange av de andre ghettonegerne oppholder seg. I et fengsel eller i en kiste med ræva full av bly.

Anonymous poster hash: 54104...433
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...