Gå til innhold

Hva synes dere om meg?

SøtMelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

regina-george-youre-like-really-pretty-9

Oh no, jeg er ikke blond nok...

Endret av SøtMelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig pen :-D og skulle gjort mye for de leppene... heldig er du!

Takk:) Har aldri sett det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig for deg at alle skal si du er fin?

Har vel egentli bare bedt om en ærlig mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Groupon

Jeg synes du er nydelig😊om noen skulle fortelle deg noe annet, så skal du virkelig ikke bry deg om det! Stol på at du er en flott jente med gode egenskaper som andre trenger fra deg! Det er velkjent at de som mobber ikke bare får store problemer med seg selv når de blir voksne fordi de endelig forstår det de har gjort, men de kommer fra er hjem hvor foreldre er fraværende og ikke evner å gi de nok kjærlighet slik at de ikke går og hakker på andre for å få bedre selvfølelse selv! Jeg synes virkelig synd på den som mobber.. Du kan reise deg igjen med all verdens erfaringer i kofferten😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er nydeligom noen skulle fortelle deg noe annet, så skal du virkelig ikke bry deg om det! Stol på at du er en flott jente med gode egenskaper som andre trenger fra deg! Det er velkjent at de som mobber ikke bare får store problemer med seg selv når de blir voksne fordi de endelig forstår det de har gjort, men de kommer fra er hjem hvor foreldre er fraværende og ikke evner å gi de nok kjærlighet slik at de ikke går og hakker på andre for å få bedre selvfølelse selv! Jeg synes virkelig synd på den som mobber.. Du kan reise deg igjen med all verdens erfaringer i kofferten

Takk:) Det var kjempefint sagt.

Skal huske på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...