Gå til innhold

Hva er kjerring-stil for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skinny jeans vært på mote så lenge nå at enkelte ikke vet hva boot-cut er? ... og enkelte tror at skinny jeans er normalen, regular og boot-cut er avviket. Beklager alså, for dem som tror slikt, skinny jeans er ikke normalen, skinny jeans er in og trendy med jevne mellomromm akkurat som alle andre stiler. Hverken mer eller mindre/ oftere eller sjeldnere :)



Anonymous poster hash: b22c1...71a
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Kort hår med permanent.

Jeg liker kort hår på voksne kvinner, men det må være stritt og ha en elegant og frisk klipp.

Når det er sagt så synes jeg det verste er godt voksne kvinner som desperat prøver å se unge ut. Langt, tjafsete hår - gjerne tynt og stripet er ikke kledelig på noen - men spesielt ikke på voksne kvinner.

Å jo, langt hår er penest på ALLE kvinner. Bare spør mannfolkene her :fnise: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hvis buksa passer ellers, både i livet og har rett lengde, så skjønner jeg ikke hva som er kjerring med boot cut?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Å jo, langt hår er penest på ALLE kvinner. Bare spør mannfolkene her :fnise: .

Jeg snakker om mennesker som har peiling på stil og eleganse :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man ser flott og veltrent ut, men går kledd i det noen her beskriver som kjerring klær, har man da en kjerring stil?

Endret av Berit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærringstil er forklekjoler, foldeskjørt til midt på leggen, gjerne sammen med en golfjakke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tingelinling

Slengbukse. Sånn som er in og trendy med jevne mellomrom, og kjerring ellers.

Aha. Jeg har bare sånne dongeribukser. Det er litt problematisk at slengen ofte setter seg fast i rullatorhjulene.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kjærringstil er forklekjoler, foldeskjørt til midt på leggen, gjerne sammen med en golfjakke.

Men kjære vene, går noen kledd slik i våre dager? Jeg mener 40-50-åringer. Knapt nok mange flere år eldre går heller ikke slik, det jeg har sett.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, ha! Kjenner en dame med rullator på nærmere nitti. Hun går i jeans, men med veeldig høyt liv, da.

En annen ting angående skinny jeans. De heter vel det fordi det er bukser for de med litt skinny ben? Jeg er ikke ute etter å kritisere verken tynne eller tykke ben, men de passer vel ikke så godt på dem med kraftige legger og lår? Eller tar jeg helt feil?

Har sett noen med det som noen ( som regel mannfolk ) liker å kalle: Ha låra nedi skoa som går med veldig tettsittende bukser. jeg synes det ser litt "spekka " ut skal jeg være ærlig Men hver sin smak. For all del.

Ps: Jeg har ikke pipestilktynne ben selv, så var det avklart ivertfall.



Anonymous poster hash: e285c...c85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ha, ha, ha! Kjenner en dame med rullator på nærmere nitti. Hun går i jeans, men med veeldig høyt liv, da.

En annen ting angående skinny jeans. De heter vel det fordi det er bukser for de med litt skinny ben? Jeg er ikke ute etter å kritisere verken tynne eller tykke ben, men de passer vel ikke så godt på dem med kraftige legger og lår? Eller tar jeg helt feil?

Har sett noen med det som noen ( som regel mannfolk ) liker å kalle: Ha låra nedi skoa som går med veldig tettsittende bukser. jeg synes det ser litt "spekka " ut skal jeg være ærlig Men hver sin smak. For all del.

Ps: Jeg har ikke pipestilktynne ben selv, så var det avklart ivertfall.

Anonymous poster hash: e285c...c85

Skinny betyr jo mager, så slike bukser kan vel ikke under noen omstendighet passe på en rundere kropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Skinny betyr jo mager, så slike bukser kan vel ikke under noen omstendighet passe på en rundere kropp.

Nettopp!

Og det synes jo også da.... til de grader om man ser seg rundt en helt normal dag.

Mulig det for ganske mange ville vært noe å hente ved å velge jeans som har rette ben.

Hvor mange kler egentlig å se ut som en kroneis?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny betyr jo mager, så slike bukser kan vel ikke under noen omstendighet passe på en rundere kropp.

Vet ikke om jeg er helt enig i det. Kommer jo mye an på overdelen man har til.

Anonymous poster hash: 0fd88...145

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ganske ung jente med veldig runde lår og legger gå rundt med en supertrang strechjeans. Over hadde hun riktignok en vid tunika. Men helheten var likvel ikke så bra. Buksene passet ikke hennes litt tykke ben, dessverre .Ser de ikke dette selv lurer jeg på?



Anonymous poster hash: e285c...c85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en ganske ung jente med veldig runde lår og legger gå rundt med en supertrang strechjeans. Over hadde hun riktignok en vid tunika. Men helheten var likvel ikke så bra. Buksene passet ikke hennes litt tykke ben, dessverre .Ser de ikke dette selv lurer jeg på?

Anonymous poster hash: e285c...c85

Muligens ser de det, men de vil vel ikke fremstå som "kjerring" ved å velge klær som kler akkurat deres kropp bedre :ironi: .

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen butikker/kjeder selger utelukkende kjerringklær, så det er vel bare å unngå å handle i disse om man vil unngå kjerringstilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest heihade

Jeg synes skinny jeans og andre ettersittende klær er finest på folk med litt lår og legger, jeg. Ikke hvis du ser ut som en ballong, men hvis du har litt trente lår (altså at det er stort på baksiden/framsiden av lårene og ikke utsiden/innsiden) og større legger.

Men dette kan ha en sammenheng med at jeg synes mine pipestilklegger ser latterlige ut i alt hva jeg går i som viser de fram. Stramme jeans, treningstights, skjørt/shorts. Har jeg hæler i tillegg blir de bare enda tynnere. Så huff ja, litt kraftige muskler er fint i stramme klær.

Endret av heihade
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke bare enkelt å kle seg tettsittende om man nå har litt tykke eller litt tynne ben. Så en mann foran meg i matbutikken med de tynneste bena jeg har sett på en mann og han gikk i treningstights. Han kunne gått rett i i barneavdelingen og kjøpt størrelse 5 år i bukse antagelig. Men han ga vel bare blaffen og skulle på trening. Synes generelt litt videre bukser ofte er det peneste på mange



Anonymous poster hash: e285c...c85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo, langt hår er penest på ALLE kvinner. Bare spør mannfolkene her :fnise: .

Det er jo sant. Ikke nødvendigvis hår som rekker til midjen, men hvert fall lenger enn til skuldrene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er jo sant. Ikke nødvendigvis hår som rekker til midjen, men hvert fall lenger enn til skuldrene.

Det peneste er alltid en hårfasong som kler det spesifikke ansiktet.

- selv om ofte langt, pjuskete hår har vært standard på alt som kan krype og gå de siste årene.

Og neimen ikke alle har kledd det like godt (for å slippe katta ut av sekken).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...