Gå til innhold

Kunne du datet en psykolog?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, ikke DIN psykolog, men en person som jobber som psykolog.

Hadde du vært redd for at personen analyserte alt du sa, samt. kanskje vet mer om din atferd enn du selv gjør? Eller er det like greit som å date personer i andre yrker?

Synspunkter? :)



Anonymous poster hash: b5c86...c3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok like greit å date som personer i andre yrker. Psykologer, som alle andre, er ikke så veldig interesserte i å ta med jobben hjem, så hvis psykologen dater en skikkelig "basket case", så tror jeg ikke dette ville holdt så lenge uansett! ...men de er vel litt mer oppmerksomme på ting og tang da ville jeg tro ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ikke DIN psykolog, men en person som jobber som psykolog.Hadde du vært redd for at personen analyserte alt du sa, samt. kanskje vet mer om din atferd enn du selv gjør? Eller er det like greit som å date personer i andre yrker? Synspunkter? :)Anonymous poster hash: b5c86...c3e

Tror folk dette om psykologer? :fnise:

Anonymous poster hash: 2e052...c71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en sykepleier en gang. Litt skuffa over at han ikke så mye som sjekket pulsen min innimellom champagneglassene. Jeg har også datet en rederfyr. Han tilbød bare flyreiser, ingen båt. Nåh! Skuffa da også! Psykologen(e)jeg har datet vil stort sett få meg full og til sengs, eventuelt motsatt. Det er greit for meg.

Ynnsjyll avsporingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ja. En psykolog er et menneske som alle oss andre. Psykologer går også til psykologer, igjen som folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr. Toad