Gå til innhold

Kunne du datet en psykolog?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, ikke DIN psykolog, men en person som jobber som psykolog.

Hadde du vært redd for at personen analyserte alt du sa, samt. kanskje vet mer om din atferd enn du selv gjør? Eller er det like greit som å date personer i andre yrker?

Synspunkter? :)



Anonymous poster hash: b5c86...c3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok like greit å date som personer i andre yrker. Psykologer, som alle andre, er ikke så veldig interesserte i å ta med jobben hjem, så hvis psykologen dater en skikkelig "basket case", så tror jeg ikke dette ville holdt så lenge uansett! ...men de er vel litt mer oppmerksomme på ting og tang da ville jeg tro ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ikke DIN psykolog, men en person som jobber som psykolog.Hadde du vært redd for at personen analyserte alt du sa, samt. kanskje vet mer om din atferd enn du selv gjør? Eller er det like greit som å date personer i andre yrker? Synspunkter? :)Anonymous poster hash: b5c86...c3e

Tror folk dette om psykologer? :fnise:

Anonymous poster hash: 2e052...c71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en sykepleier en gang. Litt skuffa over at han ikke så mye som sjekket pulsen min innimellom champagneglassene. Jeg har også datet en rederfyr. Han tilbød bare flyreiser, ingen båt. Nåh! Skuffa da også! Psykologen(e)jeg har datet vil stort sett få meg full og til sengs, eventuelt motsatt. Det er greit for meg.

Ynnsjyll avsporingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ja. En psykolog er et menneske som alle oss andre. Psykologer går også til psykologer, igjen som folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr. Toad

Jeg datet en sykepleier en gang. Litt skuffa over at han ikke så mye som sjekket pulsen min innimellom champagneglassene. Jeg har også datet en rederfyr. Han tilbød bare flyreiser, ingen båt. Nåh! Skuffa da også! Psykologen(e)jeg har datet vil stort sett få meg full og til sengs, eventuelt motsatt. Det er greit for meg.

Ynnsjyll avsporingen.

Aldri vært med en proktolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Mener da ikke at psykologer ikke bør ha kjæreste, eller at de er dårligere enn andre. De tar jo sikkert ikke med jobben hjem (forhåpentligvis) men de har jo lært mye om atferd, og kanskje har lettere for å analysere det meste? Vet ikke jeg, jeg ville vært litt nervøs selv :P



Anonymous poster hash: b5c86...c3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært med en proktolog?

Dessverre, eller heldigvis, alt ettersom man ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Mener da ikke at psykologer ikke bør ha kjæreste, eller at de er dårligere enn andre. De tar jo sikkert ikke med jobben hjem (forhåpentligvis) men de har jo lært mye om atferd, og kanskje har lettere for å analysere det meste? Vet ikke jeg, jeg ville vært litt nervøs selv :PAnonymous poster hash: b5c86...c3e

Nervøs for hva da?

For min del er økonomer verst. Når de mener det er uhensiktsmessig å kjøpe champagne for de siste kronene mine foreksempel. Uh, skumle og humørløse folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Psykologi handler om hvordan menneskers psyke virker. Det er vel bedre å bli vurdert av en psykolog enn en helt vanlig person som dikter opp de utroligste ting. :fnise: Vi er alle nemlig føkka helt opp... det er bare det at vi ikke vet det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Andrea*

Synes det blir litt dumt å stille spørsmål som dette. "Kunne du datet en kontormedarbeider?", "Kunne du datet en rørlegger?" osv.

Er ikke slik at de med samme utdannelse har lik personlighet og væremåte. De er like forskjellige som alle andre. Håper virkelig ingen dømmer på bakgrunn av en utdannelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologi handler om hvordan menneskers psyke virker. Det er vel bedre å bli vurdert av en psykolog enn en helt vanlig person som dikter opp de utroligste ting. :fnise: Vi er alle nemlig føkka helt opp... det er bare det at vi ikke vet det....

Man har jo kanskje ikke så lyst til at kjæresten skal se hvor fucked up man er da? Selv om alle er litt fucked up, og kanskje ikke er så usynlig. Man kan kanskje skjule det litt bedre for en snekker? :vetikke:

Anonymous poster hash: b5c86...c3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Hadde en periode der jeg på mystisk vis kun tiltrakk meg psykologer. (Det var rett etter perioden hvor jeg kun tiltrakk meg menn som het Kim)

Tre psyker hadde jeg noe på gang med.

Og det ble slitsomt. Å krangle med en møkk irriterende person er èn ting, å krangle med en møkk irriterende person som er psykolog i tillegg er som å pisse i motvind.

Får mark av ovenfra og ned krangling. Bare opplevd det med psykologer og barneskolelærere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Synes det blir litt dumt å stille spørsmål som dette. "Kunne du datet en kontormedarbeider?", "Kunne du datet en rørlegger?" osv.

Er ikke slik at de med samme utdannelse har lik personlighet og væremåte. De er like forskjellige som alle andre. Håper virkelig ingen dømmer på bakgrunn av en utdannelse. o

Ts tenkte mer på analsyseringsbiten som en psykolog gjør med sine pasienter. Om man unngår psykologer fordi man er redd for å bli analysert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Hadde en periode der jeg på mystisk vis kun tiltrakk meg psykologer. (Det var rett etter perioden hvor jeg kun tiltrakk meg menn som het Kim)

Tre psyker hadde jeg noe på gang med.

Og det ble slitsomt. Å krangle med en møkk irriterende person er èn ting, å krangle med en møkk irriterende person som er psykolog i tillegg er som å pisse i motvind.

Får mark av ovenfra og ned krangling. Bare opplevd det med psykologer og barneskolelærere.

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mannlig nabo som er psykologer, og har lagt merke til at han er så flink med barna sine :hug: Leker og snakker med dem, virker som han virkelig koser seg som pappa! Han har nylig flyttet inn her, men ut i fra det jeg har snakket med han virker han som en utrolig hyggelig og morsom fyr!



Anonymous poster hash: 6ee37...fdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg kunne følt at jeg ble litt kasus i stedet for bare kjæreste jeg. Ville sikkert kommet en del diagnose-forslag etter hvert også, under krangler.

Men jeg er nok bare skeptisk fordi jeg ikke føler jeg er helt god alltid. Mer normale mennesker skjønner sikkert ikke det der. :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...