Adelia Skrevet 15. mars 2015 #181 Skrevet 15. mars 2015 Er så lei av Tore. Håper virkelig at det er en av firerbanden som ryker ut. Rolf er uten tvil min favoritt. 3
loppekasse Skrevet 15. mars 2015 #182 Skrevet 15. mars 2015 Fikk inntrykk av at Tore mener at han kan få immuniteten fra han som fant den i skogen.. Han sa jo at det var fint å vite at han hadde noe i bakhånd etter at han hadde fått vite det på stranden
Adelia Skrevet 15. mars 2015 #183 Skrevet 15. mars 2015 Fikk inntrykk av at Tore mener at han kan få immuniteten fra han som fant den i skogen.. Han sa jo at det var fint å vite at han hadde noe i bakhånd etter at han hadde fått vite det på stranden Han hadde rett. Han fikk den av Nicklas som selv måtte ut. Nå er firerbanden bare tre!
Savannah87 Skrevet 15. mars 2015 #184 Skrevet 15. mars 2015 Han hadde rett. Han fikk den av Nicklas som selv måtte ut. Nå er firerbanden bare tre! Så bra, men hadde håpet på Tore eller Lars røyk ut. Krysser fingrene for at en av de ryker neste gang 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #185 Skrevet 16. mars 2015 Jeg skjønte ingenting av utstemning igår. Var Maiken infiltrør eller var hun ikke? Hun visste jo om at Nicklas stemmes ut, og likevel stemte hun på han? Og hun Liselotte? Er hun med i jentebanden, siden hun ikke stolte på Rolf og Julian? For en sympatisk type han Rolf er og så kjekk. Jeg håper virkelig at han vinner Anonymous poster hash: 9ba3f...924 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #186 Skrevet 16. mars 2015 Jeg håper å Rolf vinner Bare ikke Tore vinner!Anonymous poster hash: 82478...23a 1
Gjest diam0nd Skrevet 16. mars 2015 #187 Skrevet 16. mars 2015 Hvis dere vil vite hvorfor Rolf har med seg en teddybjørn på Robinson, så les denne historien her: http://facebook.com/survivorbuddies Rørende
Missfebruary Skrevet 16. mars 2015 #188 Skrevet 16. mars 2015 For et kålhue hun Lise Lotte er. Løp rett til Maiken og fortalte det hun ikke skulle gjøre! Går jo ikke an å stole på henne for fem øre. Gleder meg til å se når hun finner ut at Maiken står med ett bein i begge leire. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #189 Skrevet 16. mars 2015 Blir bare mer og mer betatt av Maiken. Fy søren så deilig hun er. Elsker de nydelige formene hennes. De deilige puppene. Noen enige? Anonymous poster hash: 3423d...d61
Adelia Skrevet 16. mars 2015 #190 Skrevet 16. mars 2015 Jeg skjønte ingenting av utstemning igår. Var Maiken infiltrør eller var hun ikke? Hun visste jo om at Nicklas stemmes ut, og likevel stemte hun på han? Og hun Liselotte? Er hun med i jentebanden, siden hun ikke stolte på Rolf og Julian? For en sympatisk type han Rolf er og så kjekk. Jeg håper virkelig at han vinner Anonymous poster hash: 9ba3f...924 Med så mange mellomledd så må planen til Maiken ha gått i vasken. Hun sa jo når hun stemte at hun håper de bruker immuniteten riktig. Så tror kanskje Helena må ha misforstått Maiken. Men tror ikke det er så lurt av Maiken å stå med en fot i begge leirene. Tror det kan slå tilbake på henne. Skuffet over Lise Lotte med en gang gikk til Maiken. Er en grunn til at Rolf og Julian ikke stoler på henne.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #191 Skrevet 16. mars 2015 Blir bare mer og mer betatt av Maiken. Fy søren så deilig hun er. Elsker de nydelige formene hennes. De deilige puppene. Noen enige?Anonymous poster hash: 3423d...d61 Nei,vi er lei av deg.Anonymous poster hash: 19266...30c 11
smalls Skrevet 16. mars 2015 #192 Skrevet 16. mars 2015 Heia Rolf. Liker han bare mer og mer Jeg unner han virkelig å vinne. Å ha en fot i begge leirene, er ikke smart. Har sett før (i andre programmer) at det fort kan slå tilbake. 2
smalls Skrevet 16. mars 2015 #193 Skrevet 16. mars 2015 (endret) En ting til. Jeg er veldig glad for at Rolg og Julian ikke ville spille med Tore og de. Smart move. De er bare desperate etter å overleve. De hadde garantert dolket Rolf og JUlian i ryggen så fort de fikk mulighet, Håper Maiken ryker neste gang jeg, Endret 16. mars 2015 av smalls 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #194 Skrevet 16. mars 2015 Med så mange mellomledd så må planen til Maiken ha gått i vasken. Hun sa jo når hun stemte at hun håper de bruker immuniteten riktig. Så tror kanskje Helena må ha misforstått Maiken. Men tror ikke det er så lurt av Maiken å stå med en fot i begge leirene. Tror det kan slå tilbake på henne. Skuffet over Lise Lotte med en gang gikk til Maiken. Er en grunn til at Rolf og Julian ikke stoler på henne. Håper også at Maiken ryker ut før Tore. Han er riktignok ekkel, men han virker ikke så smart når det gjelder å spille ett spill. Maiken er en større trussel mot Rolf og Julian. Anonymous poster hash: 9ba3f...924 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #195 Skrevet 16. mars 2015 Tore skrev dette kortet til Kristine og ga henne roser! "Synes du e ein nydelig dame som æ har hatt gleden av å tilbringe tid men, men da så alt for kort tid. Håpa vi får masse tid i lag i framtida. Gleder meg stort til jeg kommer nedover for å treffe deg om et par uker. Fra den du vet <3 " Beundrer? Anonymous poster hash: 82478...23a
Gjest Blue Ivy. Skrevet 16. mars 2015 #196 Skrevet 16. mars 2015 Jeg liker ikke Kristine jeg. Hun er jo enda bitter! Godtet seg da Jeanette røyk (karma som hun sa og det var visst den beste episoden) og kaller Rolf og Julian for feige siden de tapte kampen med vilje. Nevner ingenting om når firerbanden tapte med vilje. Det var visst helt greit. Hun fremstår fryktelig bitter på bloggen.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #197 Skrevet 16. mars 2015 I følge Nicklas på Facebook, så var de vist klar over at han kom til å bli valgt, men han ønsket å dra hjem....Anonymous poster hash: 48060...953
Adelia Skrevet 16. mars 2015 #198 Skrevet 16. mars 2015 Jeg liker ikke Kristine jeg. Hun er jo enda bitter! Godtet seg da Jeanette røyk (karma som hun sa og det var visst den beste episoden) og kaller Rolf og Julian for feige siden de tapte kampen med vilje. Nevner ingenting om når firerbanden tapte med vilje. Det var visst helt greit. Hun fremstår fryktelig bitter på bloggen. Måtte Google Kristine. Hadde glemt at hun hadde vært med. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #200 Skrevet 22. mars 2015 Julian er skikkelig irriterende. Synd at han fikk fredning i dag. Anonymous poster hash: 1dedf...d2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå