Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninner som tar opp to apparater og bare skravler, og bruker apparatene uten noe mål og mening. De bare sitter der liksom. Er som regel bare å spørre om de snart er ferdige (i en høflig tone) så flytter de seg til andre apparater. Men da er de ikke i veien for meg, så greit

Minnet meg om meg og min venninne ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der tar du helt feil. Man kan godt lukte rent og frisk før man trener, men man tar ikke på seg parfyme for å trene :P Det er ufint på lik linje som å lukte gammel sur svette.

Men en liten dæsj god parfyme er allikevel 100-ganger bedre enn en halv flaske billig skvip. Selv om jeg reagerer allergisk på det også (og det er mitt problem).

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Nei.

Har du prøvd å lukte på folk som lukter svette OG parfyme? Fy f...

Nå er det jo ikke hva DU som bruker parfyme hva du syns om deg selv, men hvordan du oppfattes av andre.

For andre er blanding av parfyme og svette VERRE enn bare svette.

Men siden du sikkert er ny med trening, egne luktesanser og tilvenningsfasen av det der du blir immun mot luktene selv, kan jeg faktisk tilgi deg for denne gang for manglende kunnskap! :-)

Stemmer i :) og plusser :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke hva DU som bruker parfyme hva du syns om deg selv, men hvordan du oppfattes av andre.

For andre er blanding av parfyme og svette VERRE enn bare svette.

Men siden du sikkert er ny med trening, egne luktesanser og tilvenningsfasen av det der du blir immun mot luktene selv, kan jeg faktisk tilgi deg for denne gang for manglende kunnskap! :-)

Nå høres du bare dum ut!

For det første: Du kan bare snakke for deg selv! Du er ikke "alle" andre. For det andre: Hva vet du om hvor lenge jeg har trent? Det blir som om jeg skal si at "du er sikkert en av de som stinker råttent egg på treningsstenteret"

Jeg får stadig komplimenter fra folk, fordi jeg faktisk lukter godt!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå høres du bare dum ut!

For det første: Du kan bare snakke for deg selv! Du er ikke "alle" andre. For det andre: Hva vet du om hvor lenge jeg har trent? Det blir som om jeg skal si at "du er sikkert en av de som stinker råttent egg på treningsstenteret"

Jeg får stadig komplimenter fra folk, fordi jeg faktisk lukter godt!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Jeg får også stadig høre at jeg lukter godt ;) Og jeg bruker ikke parfyme. Jeg er bare flink til å holde meg ren og gå med rene klær. Og frisk svette lukter ikke. Det er først når svettelukta er gammel, det begynner å stinke.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noe rart man stirrer da, når dere bruker sånne inntilsittende tight som viser konturene av hele rævhullet og musa? Der KAN bruke joggebukse som oss menn hvis dere vil. Vi er et likestillt land.

Må bidra i debatten om tights på jentene og stirring; Jeg er jente, jeg liker ikke tights. Nei, det er en underdrivelse, jeg hater tights. Jeg avskyr dem. Da jeg slet ut joggebuksa jeg har hatt siden tidlig 2000-tall, gikk jeg på jakt etter ny på sportsbutikkene. Hva oppdager jeg der? Jo: oi, joggebukser til kvinner? Æh... øøh... sa butikkdama og henta sjefen. Æh... øøh... sa han og. Neste butikk. Mer æh-ing og øh-ing. Repeat.

Nærmeste jeg kom var en unisex joggebukse. Og unisex fant jeg ut i praksis betyr at den er tilpasset menn. Altså, at det er litt ekstra der i skrittet så dere får plass til utstyret. For MEG betyr det at jeg som ikke har noe som henger og slenger der nede må dra buksa opp. Det resulterer i A: jeg får bukselinningen oppunder puppa. B: buksene blir så korte de når meg midt på leggen.

Hva endte det hele med? Tights. FML.

Så du kan ta den "likestilt land-regla" og dytte den så inderlig langt inn en viss plass.

Anonymous poster hash: 61259...346

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også stadig høre at jeg lukter godt ;) Og jeg bruker ikke parfyme. Jeg er bare flink til å holde meg ren og gå med rene klær. Og frisk svette lukter ikke. Det er først når svettelukta er gammel, det begynner å stinke.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Hører at du luket godt når du ikke bruker parfyme? Hva er denne "lukten" som folk kommenterer da :fnise:

Frisk svette stinker det også! Det kommer litt an på hva folk har spist, noen har ganske stram svettelukt.

Det at du bruker rene klær betyr ikke at du ikke kan stinke svette. Jeg regner med at 99,9 % bruker rene klær! Det er en selvfølge!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som absolutt skal slippe vektene ned i gulvet, uansett. Greit i enkelte situasjoner, men når du tar 5 sett med hantler på 15kg og slipper dem fra lårhøyde etter hvert sett, så er du bare en idiot. Ikke akkurat bedre hvis dette kombineres med brøling.

Folk som okkuperer plasser/maskiner o.l unødvendig lenge, særlig når man ikke lar andre slippe til i mellom situasjoner hvor dette er mulig. Greit nok hvis du løfter tungt med få repetisjoner hvor du trenger lange pauser slik at det å la andre slippe til i mellom blir upraktisk. Men sitter du og tar benpress og ikke lar folk slippe til i løpet av de 3-5 minutter lange pausene dine, er du også en idiot.

Sistnevnte skjedde også samtidig som den andre benpress-maskinen var okkupert av en gutt som hadde lempet på en haug med vekter, og tydeligvis ikke hadde glemt egoet sitt hjemme. Når du knapt gjennomfører 5% av en godkjent repetisjon i noe som ser ut som spastiske bevegelser, vet du at du har for mye vekt på.

Endret av meh
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Gutter som lager unødvendig mye lyd når de trener (aldri opplevd jenter gjøre det)

Det kalles å ikke ta i nok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk må dynke seg i parfyme rett før treningsøkta.... Det er lite kjekt å komme inn i garderoben og nærmest rømme området grunnet pustebesvær... Det henger tilogmed lapp på døren hvor det står ikke bruk unødige mengder med parfyme, men følger folk det... Desverre NEI...

Ellers syns jeg det er morsomt, at noen jenter presterer å sminke seg som om det er byn neste... Full i brunkrem og maskara.... Ikke at jeg irriterer meg over det, ser humoren i det.. Lurer på hvor fin jeg hadde sett ut etter 10 km på mølla dersom jeg hadde brukt uanstendig mye sminke før treningsøkta...



Anonymous poster hash: 89267...881
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir sittende på apparater i pausene, som gjerne er dritlange. I går var det en type som okkuperte et apparat i sikkert tjue minutt, dette er et apparat som det bare er ett av. Han satt å så på et eller annet på tv, og trente sikkert til sammen 2 av disse 20 minuttene. Argh!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme!!! Ingenting er så grusomt som disse overparfymerte som stinker ned hele senteret. Gi meg heller real svette, da skjønner jeg at du i alle fall trener seriøst. Noe de fleste parfyme-bombene ikke gjør.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Plage nummer 1. Folk som ikke i stedet for å si: "Unnskyld, har du mye igjen/bruker du den?". Sier: "Har du mange igjen eller/bruker du den eller?"

Eller på slutten av en setning er ikke et substitutt for unnskyld foran. Pleier som regel å lyve til de som gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå høres du bare dum ut!

For det første: Du kan bare snakke for deg selv! Du er ikke "alle" andre. For det andre: Hva vet du om hvor lenge jeg har trent? Det blir som om jeg skal si at "du er sikkert en av de som stinker råttent egg på treningsstenteret"

Jeg får stadig komplimenter fra folk, fordi jeg faktisk lukter godt!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Jeg er glad på menneskehetens vegne at du tar feil :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Absolutt

Jenter som åpenbart har brukt lang lang tid på sminke og hår. I tillegg når disse jentene ser rart på meg etter en hard økt. Ja, jeg blir knallrød i trynet og svetten siler i panna. Men vi er på ett treningssenter, er vi ikke?! Herregud.

Folk som ikke eier intimgrenser og skal helst ligge oppå meg med matta si. Gjelder forøvrig begge kjønn.

Har en mann på treningssenteret som pleier å lese avisen mens og innimellom han trener, irriterer meg ikke i grunn, litt søtt egentlig, han er ganske gammel :)

Menn med for små singleter, som gjerne har utringning i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på folk som er på treningssenteret i vanlige klær, og ikke treningsklær. I forrige uke var det en mann der som trente styrke, iført olabukse og sånn fin genser med skjorte under...? Greit nok at han bare er innom en kjapp tur før jobb og ikke svetter noe på den korte økta, men synes likevel det passer seg å ha på treningsklær og i det minste skylle seg i vann etter å ha vært på treningssenteret.

En annen ting er folk som går uten både sko og sokker!! ÆSJ. Spesielt voksne damer ser jeg gjør dette, særlig når de gjør øvelser på matte osv. Synes det er motbydelig, må da gå an å ha på seg sko og/eller sokker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte faktisk bytte tredemølle i går etter at det kom ei nyparfymert jente ved siden av meg. Det er helt greit å ta på parfyme om morgenen og så trene på ettermiddagen, for hvis man da følger sunn fornuft lukter man ikke sterkt. Parfyme er for å lukte godt, ikke sterkt.

Jeg har astma, luftveisallergi og sensitive øyne, og jeg sliter nok med å puste under løpingen om ikke folk skal ha en aggressiv syntetisk lukt ved siden av meg! Jeg plages jo av stinkbomber også, type 10 dager gammel svette kombinert med matlukt og klær som ikke har blitt vasket på noen uker, men jeg møter kanskje to stinkbomber på en måned, mens tre parfymejenter i uka. Så det plager meg mer.

Ellers synes jeg folk kan slutte å sette seg tilnærmet OPPÅ meg på bodypumptimer. Noen ganger har det vært veldig påfallende, det har vært god plass i salen, men de stiller seg så nærme meg at jeg ikke såvidt kan ta utfall uten å tråkke på dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hører at du luket godt når du ikke bruker parfyme? Hva er denne "lukten" som folk kommenterer da :fnise:

Frisk svette stinker det også! Det kommer litt an på hva folk har spist, noen har ganske stram svettelukt.

Det at du bruker rene klær betyr ikke at du ikke kan stinke svette. Jeg regner med at 99,9 % bruker rene klær! Det er en selvfølge!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Gratulerer med et innlegg, som fikk deg til å virke kjempesmart og skikkelig dyp azz :P

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i et kollektiv engang, og den ene jenta i kollektivet var litt enkel av seg. Og veldig opptatt av trening. En dag hadde hun besøk av en venninne, og de står på badet og pudrer nesen. Så sier den ene:

"De jentene på aerobicen er så snobbete assa. De bruker jo bare sååå mye sminke"

Og hun andre svarer:

"Ja hva er greia med det lizzm? Godt vi to er så naturlige som vi er. Man bruker jo ikke sminke på trening".

Etterpå måtte jeg skrubbe vasken for pudderrester...



Anonymous poster hash: 39524...4e3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...