Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tør ikke jogge ute, er så redd for blottere og pedofile..

Anonymous poster hash: f2831...834

Blottere og pedofile på treningssentre er også helt reelt.

La oss begynne med blotterne, disse nyslankede kvinnemenneskene i sine påmalte treningskostymer.

Hva er greia?, jo tightere, jo bedre?

Det stemmer forsåvidt det, men ikke når det gjelder bekledning!

Ja, enkelte av disse kroppene pirrer selv en religiøs dott som meg, men likevel ser jeg på dette som en mild form for blotting, de mangler bare hatt og grå frakk.

Så har vi de pedofile, disse nyskilte gubbene i 50-åra som kjemper seg gjennom en siste krampetrekning for å få litt muskler før de blir senile.

En gutt på 25 som som knuller en 15 år gammel pike er pedofil (ihvertfall på KG), mens disse griseguttene i 50-årene som nistirrer på 17 år gamle sprettrumper med påmalt treningstights hvor kameltåa nært sagt vinker til en, det er liksom greit?

Til dere som ikke tok ironien; det var en spøk. Jeg digger de spretne pikerumpene og de gamle gubbene er hyggelige å snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chlorophyll

Ja, for det gjør ikke alle treningssentre som er betjent, fordi det er SÅÅÅ mange som skal trene i dag...

Enda en grunn til at jeg hater 17 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

JEG hadde hvertfall planer om å trene, siden jeg syns 17.mai er lame. Syns det er teit at sats var stengt ass.

Anonymous poster hash: f2831...834

Helt enig. Hadde lyst til det samme selv. 17 mai er en av de kjedeligste dagene vi har i hele året.

Ingen respekt for at kanskje 99,99 % foretrekker bunad og dress, og IKKE trening?

Tviler på at de ansatte ville være fornøyd å arbeide den dagen.

Kanskje hvis de hadde åpningstid fra 18:00 - 23:00, da 17.-mai er over. ''Feiringen'' 17.-mai er vel over etter 12-13:00-tiden?

Og de som taster på mobilen i pausene gjør faktisk HELT riktig. Hvis man skal bygge muskelmasse er det 3 prinsipper som gjelder; løfte tungt, korte repetisjoner, lang pause mellom hver.

Om de velger mobil, damer, toalettet, eller å bare stå der, er alt RIKTIG.

Jeg hadde vært fornøyd med å jobbe den dagen. Se på tog, alt spetakkelet, stivpynting, og en ekstra unødvendig kake dag, klarer jeg meg fint uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Herr Heftig

I dag sto jeg i dusjen helt alene og så kom det en gammel gubbe inn. Jeg hadde tydeligvis tatt favorittbåsen hans for han stelte seg faen meg i kø en halvmeter foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles å ikke ta i nok.

Jeg har født uten lyd..

Og jeg trener ganske hardt med en trener uten lyd..

Det handler om å bruke energien på noe annet enn stemmen. Går helt fint det..

Anonymous poster hash: 271d5...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man har jo "rett" til å bruke møllen når man er betalende medlem, men det er fortsatt latterlig. Skjønner at noen legger inn noen gåpauser i intervaller, men å bare slumse avgårde på møllen uten hellning er bare for dumt.

Mølle er unødvendig i det hele tatt, alle kan ta absolutt alle gå/jogge/løpe turer ute. Til og med med helling.

De som går/løper på en mølle skal eller har antageligvis trent styrke. Eller at noen liker bare p gjøre det innendørs.

Men at det er teit å gå på ei mølle er veldig spesielt å si.. Å hå på ei mølle er vel line greit som å løpe. Jeg har aldri reagert på at noen går på ei mølle. Å gå har en stor helsegevinst, at de gjør det inne eller ute burde vel være opp til hver enkelt..

Det JEG synes er direkte latterlig, er hun som tre dager i uka eller noe sitter på en ergo etersyklen i 20 min med mobiltelefonen sin og det er så vidt hun sykler i det hele tatt, hadde det gått saktere så hadde hun sykla bakover... Hun trener aldri noe annet og går hjem etterpå. Hun er ei dame som er slank, relativt ung og hvis hun har en skade, så tror jeg ikke at det finnes en skade som gjør at man må sykle så sakte, for hun kunne like godt latt være.

Anonymous poster hash: 271d5...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mølle er unødvendig i det hele tatt, alle kan ta absolutt alle gå/jogge/løpe turer ute. Til og med med helling.

De som går/løper på en mølle skal eller har antageligvis trent styrke. Eller at noen liker bare p gjøre det innendørs.

(...)

Anonymous poster hash: 271d5...b4f

Utendørs er det en del faktorer man ikke kan kontrollere. Ikke alle har for eksempel lett tilgang til gode løpeområder uten asfalt, og noen sliter med for eksempel kulde eller luftforurensning. Da er det gjerne tredemølle eller ingenting.

Ellers foretrekker jeg dynamisk oppvarming når jeg skal løfte/trene styrke, så de dagene okkuperer i alle fall ikke jeg en tredemølle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker knebøystativet til benkpress er alltid like imponerende!

Og de er i veien :P Jeg trenger nemlig knebøystativet til knebøy. Litt vanskelig å gjøre dette med benken til benkpress i veien :P

For er par uker siden så fikk jeg et helt års forbruk av billig parfyme mitt i fleisen også. Satte kjempestor pris på dette da jeg får astmaanfall av billig parfyme :P

Og her om dagen så var jeg i en saltime med en person som ant ikke har vasket seg selv, eller treningsklærne, i hele år. Fysatan jeg trodde virkelig ikke et menneske kunne lukte så vondt. Det var så ille at alle trakk seg langt vekk. Denne personen stod i midten og vi andre klynga oss sammen i hjørnene.

Og nå som det er slaps ute så setter jeg kjempestor pris på alle de som ikke bruker skoposer. Jeg synes det er så kult å plaske rundt i slaps med mine engang rene innesko.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart overdreven stønning/brøling som enkelte menn holder på med! Og folk som viser for mye hud/ikke respekterer regelen om at singlet ikke er lov på senteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart overdreven stønning/brøling som enkelte menn holder på med! Og folk som viser for mye hud/ikke respekterer regelen om at singlet ikke er lov på senteret

Haha må le litt av stønnerene. Stort sett bare menn.

Jeg veier knapt 50 kilo men er sterk i beina. En dag stod jeg med knebøy på 60 kg og tok en del sett. Ved siden av meg stod det en fyr og stønna og brøla som en gorilla. Så jeg måtte jo kikke litt. Han var en normalt bygd fyr, med litt muskler. Viste seg at han tok knebøy med samme vekt som meg :P Kleint.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Dette har jeg ingen rett til å irritere meg over, men jeg gjør det likevel.

Hun ene respsjonisten (hun var ikke på jobb) sto å brukte ett av tre knebøystativer til diverse øvelser i over en time. Det samme skjedde sist jeg var der også. Pokker ta henne. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som står og NISTIRRER på deg fordi de vil at du skal bli ferdig med apparetet. Er like før de setter seg oppå deg. Tar du deg en 15 sekunders pause, skal de "trene i mellom".

LA MEG BLI FERDIG!!



Anonymous poster hash: a29a3...d4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner fanger meg i å stirre på dem, mens dem gjør knebøy :(. Irriterende .

Endret av hjelpme4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ingen rett til å irritere meg over, men jeg gjør det likevel.

Hun ene respsjonisten (hun var ikke på jobb) sto å brukte ett av tre knebøystativer til diverse øvelser i over en time. Det samme skjedde sist jeg var der også. Pokker ta henne. :bond:

Dette er superirriterende. Opplever alt for ofte at folk har fått et eller annet program av sin PT som krever at de okkuperer et stativ, en benk, en stang, noen manualer og en matte samtidig. Dette tar jo gjerne 30-60 minutter. Virker som de tror de er alene på senteret. Syns det burde vært en regel mot slikt.

Anonymous poster hash: 9f12c...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...