Gå til innhold

Sex utenfor soverommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her hatt sex på noen spennende steder de vil dele med oss andre her på forumet?

Jeg er veldig glad i spenning og kan lett bli lei den normale sengesexen..

Kan jo nevne noen steder jeg og typen har hatt sex bare for å starte det:

I en høyet i en låve (ingen dyr der) mens et vennepar lå å koste like bortenfor

I bilen til faren til typen, midt på natten mens den sto parkert i garasjen

Midt i skogen på et åpen gress-slette med fuglekvitter rundt oss

I sjøen

Opp etter et tre i skogen på landstreffet (russeknute)

...og mer blir det vel..så gleder meg masse til sommeren

Anonymous poster hash: 5485f...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Andrea93

Vel, samboeren og jeg startet forholdet vårt som en ONS i et parkeringshus, og jeg har hatt sex i en trappeoppgang på et hotell i Roma bl.a, men må innrømme at sex innenfor husets vegger er favoritt likevel. Kaldt og upraktisk andre steder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, samboeren og jeg startet forholdet vårt som en ONS i et parkeringshus, og jeg har hatt sex i en trappeoppgang på et hotell i Roma bl.a, men må innrømme at sex innenfor husets vegger er favoritt likevel. Kaldt og upraktisk andre steder :P

Mest praktisk ja det er det, men må piffe opp litt av og til når man har vært sammen i noen år, selvsagt blir det mest sex på soverommet, men er gøy å prøve noe nytt av og til og

Anonymous poster hash: 5485f...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Mest praktisk ja det er det, men må piffe opp litt av og til når man har vært sammen i noen år, selvsagt blir det mest sex på soverommet, men er gøy å prøve noe nytt av og til og

Anonymous poster hash: 5485f...0a2

Innenfor husets vegger trenger jo ikke være på soverommet :) tror ikke det det finnes én flate i hverken vårt, svigers eller mine foreldres hus vi ikke har benyttet (når vi har vært alene i huset deres, riktignok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innenfor husets vegger trenger jo ikke være på soverommet :) tror ikke det det finnes én flate i hverken vårt, svigers eller mine foreldres hus vi ikke har benyttet (når vi har vært alene i huset deres, riktignok).

Det er sant, er vell så spennende det egentlig..vært litt rundt om kring vi og

Anonymous poster hash: 5485f...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...