Gå til innhold

Synes du det er merkelig av en mann å kalle seg en late bloomer?


Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg kjenner flere pokemoners som ikke er late bloomers. :)

Anonymous poster hash: 4076a...3a6

Pokemon er for alle aldre, jeg er 22 og elsker pokemon fortsatt, det inkluderer både spillene som jeg er blitt hekta på nå igjen og tegneserien. Visse ting man aldri vokser ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he. Tja, en liten pekepinn.

Det var ikke første date. Vi har kjent hverandre noen måneder nå . Har Vært sammen i helgene, og når hun ikke har barna. Hun vet om min fryktelige bakgrunn, så det kom ikke som noe sjokk for henne denne kvelden. Det var mer uttrykket hun reagerte på sa hun. Det er flest damer som bruker det, og hun synes det var lite maskulint av meg å bruke et sånt ord forran hennes venner.

Med hilsen fra:

Jon Are

Jeg er enig med den som sa det høres så kleint ut. Det er greit nok å komme seg gjennom vanskeligheter av ulike slag, jobbe hardt, sikkert beundringsverdig også, men det er ikke noe man tar opp på de første datene og heller ikke noe man snakker om overfor fremmede, altså hennes venner.

Du er sikkert stolt nå og vil gjerne fortelle hele verden om det, men det lønner seg ikke. Det blir så feil å skulle like deg pga den du har vært og ikke den du er i dag.

Anonymous poster hash: 563d4...337

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...