AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Mannen min er fra england/ har britisk statsborgerskap og har fått seg jobb her i Norge, men i de siste dagene klarer han nesten ikke å løfte noe eller gå pga ryggen(han har problemer med ryggen) og lurer på om han har rett på sykemelding/sykepenger? hvor lenge må man jobbe for å ha rett på det? vil sykepenger beregnes som inntekt? Takk Anonymous poster hash: bef09...d0d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Må ja jobbet 1 mnd, og det regnes som inntekt ja Anonymous poster hash: 1bec8...4a5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Må ja jobbet 1 mnd, og det regnes som inntekt ja Anonymous poster hash: 1bec8...4a5 vet du om han har rett på sykepenger inntil han blir bra(maks 1 år?) han tvinger seg til jobb og jeg synes veldig synd på han .. han har tatt 4 smertestillende tabletter.. men ingenting hjelper vi (jeg og barnet mitt felles barnet med han) har fastlege, men han har ikke det. vet du hvordan han kan få det og? kan han få samme fastlege som oss? Anonymous poster hash: bef09...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå