Wilhelmine! Skrevet 12. mars 2014 #1 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg hang mye der da jeg var ca. 13 år. Fikk venninner derifra også. Er det noen av dere som også var der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 9. november 2014 #2 Del Skrevet 9. november 2014 registrerte meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Del Skrevet 9. november 2014 Hva er gosupermodel? Anonymous poster hash: 3bc7b...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 9. november 2014 #4 Del Skrevet 9. november 2014 Aldri hørt om siden jeg heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #5 Del Skrevet 9. november 2014 Navnet høres jo ut som en lokkeside laget av pervoer eller noe. Gikk inn der for å se da, tror det er der barbie bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #6 Del Skrevet 20. november 2014 Ja hahah Anonymous poster hash: 79824...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 20. november 2014 #7 Del Skrevet 20. november 2014 Hahah i helsikke I en alder av 18 år har jeg begynt med gosupermodel Jeg skjønner ikke hva som skjer en gang, hjelp, de fleste der inne er 14 år, hva gjør jeg egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #8 Del Skrevet 20. november 2014 Hahah i helsikke I en alder av 18 år har jeg begynt med gosupermodel Jeg skjønner ikke hva som skjer en gang, hjelp, de fleste der inne er 14 år, hva gjør jeg egentlig Hva er det, da? Et forum? Anonymous poster hash: 3bc7b...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 20. november 2014 #9 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Hva er det, da? Et forum? Anonymous poster hash: 3bc7b...f66 omg iekke les dette omg Endret 14. september 2015 av outkast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 20. november 2014 #10 Del Skrevet 20. november 2014 JA! :D Jeg var til og med ganske populær/kjedis der en periode. Pleide å logge på midt på natta og spille det ene spillet som gav mest poeng, for da var det ikke mange på, og man spilte mot "roboter" som var enkle å vinne over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 20. november 2014 #11 Del Skrevet 20. november 2014 JA! :D Jeg var til og med ganske populær/kjedis der en periode. Pleide å logge på midt på natta og spille det ene spillet som gav mest poeng, for da var det ikke mange på, og man spilte mot "roboter" som var enkle å vinne over! Hahah, hvilket spill om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 20. november 2014 #12 Del Skrevet 20. november 2014 Hahah, hvilket spill om jeg tør spørre? Ahh jeg husker ikke...! Det var sånn at man var 4 og så skulle man ha best klær og så posere og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #13 Del Skrevet 21. november 2014 Ahh jeg husker ikke...! Det var sånn at man var 4 og så skulle man ha best klær og så posere og sånn! Fotoshoot :D Anonymous poster hash: 79824...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #14 Del Skrevet 21. november 2014 Når jeg ble litt eldre, så satt jeg en del på den nederlandske husker jeg, så ble jeg venn med en av de som satt der på facebook, og det er jeg fortsatt! hahaah savner den som var for typ 7 år siden da Anonymous poster hash: 79824...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå