Gå til innhold

Hvordan si til han at jeg ikke har noen erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 26 år gammel jente, og jeg har ikke hatt sex på to år, og det var den gangen jeg mistet jomfrudommen min. Jeg hadde altså sex med denne fyren 3 ganger, og det var ikke så bra sex. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre og bare lå der egentlig. Jeg har absolutt ingen erfaring, og har nesten ikke rørt gutter fordi jeg er så sjenert og ikke blir kjent med gutter. Nå har jeg da møtt en gutt, vi tar ting sakte, men det ligger an til å bli sex snart. Han er 27 år gammel, og har garantert mye erfaring. Vet han har vært i flere lange forhold.

Jeg vil gjerne ha sex med han og er klar for det, og tror dette kan bli et bra forhold, men jeg er redd for å ta dette steget fordi jeg vet ikke hva jeg skal si til han. Er jo så klart bare å si sannheten, men jeg er redd for at han skal synes jeg er ganske rar, for man tenker jo sitt om de på 26 år med så lite erfaring. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, og vil ikke at han skal tenke rart om meg før vi blir helt kjent. Hadde nesten vært enklere om jeg hadde vært jomfru, men kan jo nesten ikke si at jeg er det heller.

Jeg tenker at om jeg ikke sier noe, så merker han jo fort at jeg ikke har noe erfaring. Jeg vet jo ikke noe hva jeg skal gjøre, kommer til å være kjempenervøs, og bare ligge der uten å gjøre noe, og bare dumme meg ut helt.

Føler ikke helt for å snakke så dypt med han om mine manglende erfaringer da vi enda er i bli-kjent-fasen. Noen som har noen ideer til meg for hvordan jeg kan gå fram på en best mulig måte?



Anonymous poster hash: b8a95...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig :) som sagt er det jo en første gang for alt. Nå er jo ikke dette din første gang, men hele idèen med og ha sex, er jo og nyte å kose seg, eksperimentere og finne ut hva partneren din og du tenner på. Dvs at når dere har gjort det etpar ganger tøyer dere jo grensene mer og mer og stillingene varrierer veldig, man blir ingen ekspert etter og bare ha gjort det etpar ganger, erfaring må bygges opp, så bruk dette som argument, si at du bare har gjort det 3 ganger også sier du at du gjerne vil prøve ut forskjellige ting :) Bare det å være ærlig tror jeg er et stort pluss. Dessuten hvis han har mer erfaring, har han nok mye bedre selvtillit angående seg selv i senga, med mindre han er en 2 jokk-ferdig kar :P

Ærlighet varer lengst, og jeg tror som Constance90 at han bare synes det er søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ialle fall ikke du bare skal legge deg ned og forbli liggende helt urørlig. Er det noe som er usexy så er det en jente som ikke beveger på seg når vi har sex. Bruk hoftene, føl nytelsen. Ikke stress, men ta det heller rolig og for all del hvis du har det godt så må du ikke være sjenert for å stønne litt. Ellers synes jeg det er fint om du steller i stand levende lys og har på deg noe fint til anledningen. Vær stolt av deg selv og vis frem kroppen din. La den være innbydende for ham, slik at han får tid til å føle seg frem og lære seg å kjenne ditt tenningsmønster. For all del, ikke vær redd for å ta kontrollen i senga, spesielt hvis dere begge er uerfarne kan det være greit å "vise" frem til områder du liker å få stimulert.



Anonymous poster hash: bb4a4...c19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du har ikke vært i noe forhold osv.... det vet han vel? Så da skjønner han kanskje at du ikke er så særlig erfaren heller.... vær deg selv, og ikke stress med det. Du har kjempeerfaring i det du trenger, dvs i å være deg selv. Og han er sikkert litt nervøs også siden han ikke har hatt sex med deg før... det er normalt for begge å være litt nervøs vil jeg tro.

Tror ikke noen vil syns en jente er rar fordi hun er 26 og har lite erfaring.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Jeg er en 26 år gammel jente, og jeg har ikke hatt sex på to år, og det var den gangen jeg mistet jomfrudommen min. Jeg hadde altså sex med denne fyren 3 ganger, og det var ikke så bra sex. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre og bare lå der egentlig. Jeg har absolutt ingen erfaring, og har nesten ikke rørt gutter fordi jeg er så sjenert og ikke blir kjent med gutter. Nå har jeg da møtt en gutt, vi tar ting sakte, men det ligger an til å bli sex snart. Han er 27 år gammel, og har garantert mye erfaring. Vet han har vært i flere lange forhold.

Jeg vil gjerne ha sex med han og er klar for det, og tror dette kan bli et bra forhold, men jeg er redd for å ta dette steget fordi jeg vet ikke hva jeg skal si til han. Er jo så klart bare å si sannheten, men jeg er redd for at han skal synes jeg er ganske rar, for man tenker jo sitt om de på 26 år med så lite erfaring. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, og vil ikke at han skal tenke rart om meg før vi blir helt kjent. Hadde nesten vært enklere om jeg hadde vært jomfru, men kan jo nesten ikke si at jeg er det heller.

Jeg tenker at om jeg ikke sier noe, så merker han jo fort at jeg ikke har noe erfaring. Jeg vet jo ikke noe hva jeg skal gjøre, kommer til å være kjempenervøs, og bare ligge der uten å gjøre noe, og bare dumme meg ut helt.

Føler ikke helt for å snakke så dypt med han om mine manglende erfaringer da vi enda er i bli-kjent-fasen. Noen som har noen ideer til meg for hvordan jeg kan gå fram på en best mulig måte?

Anonymous poster hash: b8a95...920

Det tror jeg ikke du skal se på som en negativ ting. Det finnes mange gutter som liker litt "uskyldige" jenter :-P.

Bare si at du ikke har vært så aktiv på det området og at det er viktig at dere tar det litt forsiktig til å begynne med. Akkurat dette med sex er en tilvenningsgreie. Etterhvert som man blir vant til og mer glade i hverandre, så blir sexen mye bedre :-).

Finn deg en gentleman, så skal du se at det går så fint :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Han vet at jeg ikke har vært i noe forhold, men han tenker vel ikke at jeg ikke har noe erfaring fordi. Man forventer at en jente på 26 år har en viss erfaring. Klart om han liker meg, så tar han meg for den jeg er og vi lærer ting sammen, men jeg er allikevel redd for at han skal bli skuffet. En mann på 27 vil sikkert ha en del heftig sex, istedenfor å begynne å lære opp en nybegynner som ikke har prøvd noe. Er redd for at dette kan gjøre til at han ikke vil gå inn i noe forhold med meg.



Anonymous poster hash: b8a95...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har noen synspunkter på dette? Gjerne fra gutter. Ville du vært skeptisk til å innlede et forhold med en jente som dette?



Anonymous poster hash: b8a95...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt! :) Jeg hadde faktisk vært veldig positiv til dette, det tror jeg helt ærlig talt mange andre gutter /menn synes, i og med at de da har fordelen med "kunnskapen" i senga, tror ikke du skal tenke så mye på din erfaring, er tross alt MANGE gutter der ute som kommer etter noen minutter i senga, Så altfor mange historier jeg har hørt om der jenta har liggi der steinkåt etterpå og heller måttet tilfredstille seg selv fordi gutten de var med ikke var i nærheten av å gi henne en orgasme engang. Så du må bare slappe av :) Ta til deg den erfaringen dere evt kommer til å lære sammen! Det er det alle vi andre har gjort her inne som har "erfaring".



Anonymous poster hash: ed421...44c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...