Gå til innhold

Hvorfor lar så mange være å registrere seg om bord i kollektivtrafikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her i Oslo har kontrollørene nå ladere med seg vistnok. så de som prøver å snike seg unna med at jeg har billett på mobilen men den er tom for strøm metoden blir tatt, og de som faktisk har billett på mobilen og det er tomt for strøm slipper bot. 

 

Og vi trenger jo ikke lommebok lenger, man har buss/togbilett på telefonen og man kan betale med telefonen-... 



Anonymous poster hash: 18fdc...b30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg går aldri ut uten lommeboka og i den ligger månedskortet. Ikke alltid jeg tar med mobilen. Bruker ikke folk lommebok/kortholder lengre?

Anonymous poster hash: 31bd7...4e8

 

 

Jeg går ikke uten lommebok selv, men at det kommer flere og flere løsninger for mobilbetaling er da et gode, slik at de som ikke ønsker å ha med lommebok slipper. 

 

Poenget er uansett at uavhengig om du har billett på kort eller mobil, så er det totalt unødvendig å validere kortet hver eneste gang og bidra til kø når man gjør det. Man aktiverer kortet første gang, og så tar man en sjekk en gang i blant for å se om det fortsatt er gyldig om man ikke husker det

Anonymous poster hash: 0739b...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo har kontrollørene nå ladere med seg vistnok. så de som prøver å snike seg unna med at jeg har billett på mobilen men den er tom for strøm metoden blir tatt, og de som faktisk har billett på mobilen og det er tomt for strøm slipper bot.

Og vi trenger jo ikke lommebok lenger, man har buss/togbilett på telefonen og man kan betale med telefonen-...

Anonymous poster hash: 18fdc...b30

Det er bra service :)

Anonymous poster hash: 905d4...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...