Gå til innhold

Hva er bra med Vitacost, hva handler du der, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I Iherb-tråden har det flere ganger blitt nevnt en liknende nettbutikk ved navn Vitacost. Jeg skjønner ikke hvordan shippingen fungerer. Er det kun DHL-levering?

Når jeg legger til produkter i kassen står det plutselig at jeg har lagt inn tre like produkter. Jeg skjønner ikke helt dette. Kan noen forklare?

Anonymous poster hash: 277ac...7dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I Iherb-tråden har det flere ganger blitt nevnt en liknende nettbutikk ved navn Vitacost. Jeg skjønner ikke hvordan shippingen fungerer. Er det kun DHL-levering?

Når jeg legger til produkter i kassen står det plutselig at jeg har lagt inn tre like produkter. Jeg skjønner ikke helt dette. Kan noen forklare?

Anonymous poster hash: 277ac...7dd

Ja, jeg har kjøpt fra Vitacost, og tipset om den i iHerb-tråden.

Det mest aktulle er å få tilsendt med vanlig post, men det er dessverre mye dyrere enn iHerb. Så vidt jeg kan se koster det ca 10 dollar i shipping, om pakken veier under 3,5 lbs. Hvis den veier mer, blir det nesten uaktuelt, fordi da spretter kostnaden opp til ca 25 dollar.

Og, nok en ulempe; På mange rimeligere varer opererer de med minimumskvantum. De tillater deg f.eks. ikke å kjøpe 1 sjokolade, men du må kjøpe 2-4 stykker. Minstekvantum står oppgitt under hver vare det gjelder.

Den gode nyheten er at Vitacost gir 10 dollar i førstekjøpsrabatt, akkurat som iHerb. Jeg skulle gjerne gitt deg min kode :) men det er ulovlig å poste her. (Hvis du er interessert, så kan vi vel ordne det med en PM.)

Det betyr egentlig at du kan kjøpe for i overkant 40 dollar første gang (hvis du bruker førstegangsrabatten) og slippe fortolling.

(Jeg måtte omregistrere meg som kjøper, fordi jeg oppdaget førstegangsrabatten, først da jeg var klar for å sjekke ut.)

Men jeg har oppfordret alle iHerb-kunder her om å maile Vitacost for å be dem tilrettelegge bedre for sultne norske nettkjøpere, ved å oppheve minstekvantumskrav og helt også redusere shippingkostnadene.

Anonymous poster hash: 9a15c...aff

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte også å ta med at de stadig har veldig mange gode tilbud, -i tillegg til at mange av prisene allerede er lavere enn iHerbs.

Anonymous poster hash: 9a15c...aff
AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...