Gå til innhold

Sliter med forståelsen av et innlegg - kan jeg få noen hint?


Gjest Sitronen

Anbefalte innlegg

Gjest Sitronen

Jeg sitter og leser i en tråd, og kommer over et innlegg som jeg leser på en måte, men tydeligvis leser jeg det på en helt annen måte enn flere andre.

Jeg valgte å ta dette inne på språkforumet fordi det ikke angår diskusjonens tema, og jeg ikke vil bidra til ytterligere avsporing av tråden.

Det jeg lurer på er hvordan dette:

Ekstremister? Jeg vet svært godt at kvinner har problemer og, det er det ingen tvil om. Det første innlegget ble skrevet mer i irritasjon. Ikke noe jeg faktisk mener. Uansett kjemper du ikke for meg, fordi at ingen av disse sakene rammer meg.

kan forstås på denne måten?

Hæh? Lær deg å lese.. han sier jo at han kjemper mot det han anser som urettferdig, til tross for at det ikke rammer ham selv...

Jeg vet jeg har grøthjerne for tiden, men jeg trodde ikke det var så ille at jeg måtte be om hjelp for å forstå et enkelt innlegg.

Jeg har prøvd og prøvd, men klarer bare ikke å lese det brukeren "likestilling" leser ut av innlegget "Halvor" skriver, men jeg skjønner jo at det må være min oppfattelse det er noe galt med.

Kan noen forklare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at han forsøker å si at kvinner kjemper for kvinneproblemer og han er ikke offer for kvinneproblemer, derfor kjemper ingen for ham.

Regner jeg med...bare klønete formulert.



Anonymous poster hash: 33512...b6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronen

Jeg antar at han forsøker å si at kvinner kjemper for kvinneproblemer og han er ikke offer for kvinneproblemer, derfor kjemper ingen for ham.

Regner jeg med...bare klønete formulert.

Anonymous poster hash: 33512...b6c

Det kan hende du har rett, men det virker også litt usannsynlig siden innlegget "Halvor" svarte på var en opplisting av saker en kvinne har kjempet på menns vegne.

Som sagt er det "likestillings" tolkning av innlegget jeg sliter med å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...