Gå til innhold

SPONSET: Del ditt reisetips og vinn gavekort på 5000 kroner!


Ving Norge

Anbefalte innlegg

Jeg tror det kan være en god ide å være her inne for dere. Da kan man komme med spørsmål og slikt. Jeg tror kanskje terskelen er lavere for å stille spørsmål her inne hvor man kan være anonym i forhold til å spørre på facebook. Jeg f.eks vil ikke at alle facebookvennene mine skal få opp mine "teite" spørsmål på sin newsfeed, så derfor lar jeg vær å spørre.

Men, og det er et viktig men - dersom dere er her, må dere for all del ikke bli sånn at dere "overtar" alle tråder med tips fra Ving. Det må ikke føles som dere driver med spam eller reklame som blir irriterende. Det skal jo ikke blir et Ving-rom i forumet heller. Så det er en balansegang der da.

Hei Mynona, Enig med deg om at terskelen kanskje kan være litt lavere når man kan være anonym. Godt poeng. Vi vil ikke prøve å overta noen tråder, men heller føre en dialog i vår tråd. Det finnes regler som er satt av de som eier forumet på at vi som bedrift ikke kan gå inn å besvare over alt i hytt og pine:). Så det er bra tenker jeg. Takk for din tilbakemelding. Det vil bli tatt med i evalueringen. Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du er rask til å kommentere bidrag i konkurransene, Sophie. Dette er veldig positivt for da vet man at man ville fått svar ved henvendelser om reise med Ving. Konklusjon: det hadde vært flott med en spørsmål&svar-tjeneste her og man kunne fått raskt svar på ting man lurte på.

Hei Elseby13, Ja, hvis vi skal være her inne er det viktig at vi kan svare på spørsmålene innen rimelig tid. Slik at de som spør vet at de får svar. Det er også noe vi må evaluere, da tid av og til kan være mangelvare:). Takk for din tilbakemelding. Den vil bli tatt med i evalueringen. Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ving,

for det første vil jeg gjøre dere oppmerksom på at klokka her inne er feil. Det kan virke slik at de 3? siste innleggene i siste konkurranseuke derfor ikke fikk være med i betraktningen (altså ikke trekningen). De fleste innleggene ellers fikk jo også en hyggelig personlig tilbakemelding fra Ving.. Et slikt svar hadde også kunnet motivere til å bli med videre i konkurransen, men nå er jeg ganske demotivert, og har lite lyst til å smiske. Min oppfatning er nå at Ving er et helt greit alternativ for folk som er på jakt etter en "standard sydentur", men for oss som nødvendigvis ikke passer inn i den kategorien, kan det virke som det ikke er plass til. Helt greit for meg om Ving vil fortsette en dialog med folk her inne, men om ukas spørsmål kan sies å motivere til fri meningsutveksling betviler jeg.

Ærlig hilsen,

TheSol

Hei Thesol, Alle bidrag skal ha vært evaluert til alle konkurranser. Hvis det var noen som ble skrevet etter at jeg hadde trakk en vinner, ble de nok ikke med i evalueringen nei. Jeg prøvde å besvare alle som deltok, men jeg er ikke så bevandret i slike forum, så mulig jeg ikke så noen besvarelser. Det beklager jeg i såfall, om ditt svar ikke fin svar fra meg. Men det var heller ikke meningen at man skulle smiske med meg. Det var for at man skulle skape en reiseglede blandt de som leste besvarelsene.

Ving er Norges største reisearrangør og det er ikke bare standard sydenturer vi representerer. Vi har et bredt utvalg av produkter, både charterreiser og fleksible pakkereiser med rutefly. Vi har cruise og vi har golfturerer. Det er ingen reiser som er mer viktige for oss en andre, alle skal ha muligheten til å finne noe som passer for seg. Fri meningsutveksling er det her inne, spørsmålet er om man vil bruke oss som sparringspartner når man skal velge sin neste ferie. Slik at vi kan hjelpe dere i riktig retning til en ferie som passer for ditt behov.

Takk for din tilbakemelding. Ditt svar blir tatt med i evalueringen. Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av den frodige filmen The Grand Budapest Hotel av Wes Anderson som går på kino for tiden, drømmer jeg om å legge min neste reise til et lignende hotell i autentisk art nouveau stil (eller jugendstil, liberty, modernista, arts & crafts, fin de siècle, belle epoque, kjære barn med mange navn), og har saumfart ving.no i jakten på den ultimate arkitekturen. Her under kommer noen av mine favoritter så langt, så det ser ut som det må bli en tema-rundreise :-)

1656395_676591899050347_204122093_n.jpg

"The Grand Budapest Hotel" Film av Wes Anderson

Noen av Vings hoteller i art nouveau stil:

1. K+K Hotel Central, Praha:

HPRGKKCE1010_2_29.jpg?v=1

HPRGKKCE1004_2_12.jpg?v=1

2. Hotel Paris, Praha:

HPRGPARI1001_2_30.jpg?v=1

HPRGPARI1011_2_30.jpg?v=1

HPRGPARI1010_2_30.jpg?v=1

3. Det storslagne Danubius Hotel Gellèrt med det kjente termalbadet, og Budapest er jo absolutt en av mine favorittbyer også:

HBUDGELL1014_2_30.jpg?v=1

HBUDGELL1025_2_30.jpg?v=1

HBUDGELL1038_2_30.jpg?v=1

4. Grand Hotel Amrath, Amsterdam, er gjennomført herlig:

HAMSAMRA1018_2_30.jpg?v=1

HAMSAMRA1028_2_30.jpg?v=1

HAMSAMRA1031_2_30.jpg?v=1

5. Ultraglamorøse Intercontinental Carlton Cannes kan vi vel bare drømme om:HNCECONT1014_2_44.jpg?v=1

6. Hotel HCC Regente, Barcelona har autentiske modernista fasade:

HBCNREGE1006_2_12.jpg?v=1

7. Novotel Centrum, Budapest har flott fasade og spisesal:

BUTNOVC1002_2_12.jpg?v=1

Kanskje dere i Ving har forslag til flere art nouveau hoteller ellers i verden?

Nordmenn er jo veldig interessert i interiør og arkitektur, og kanskje det kunne være en idè å arrangere temareiser om arkitektur, for eksempel til Cuba, der det jo er mye fargerik art nouveau, eller art deco i Florida etc.

Hei Thesol, ser nå at svaret mitt til deg ikke har kommet med. Men du var med i evalueringen av konkurransen. Mange flotte hotell du har funnet frem til. Jeg vet det finnes noen flotte gamle hotell blant annet på Mallorca som var den første destinasjonen Ving sendte nordmenn til for 55 år siden. Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig er det svært nyttig at firma deltar i fora hvor deres varer og tilbud diskuteres. De bør da dog være oppmerksomme på kritikk og ha en svært saklig og ikke-konfronterende tone (jeg har ingen tro på at dere skulle tilføre noe annet i en debatt - sier det bare for å ha det klart).

Om noen spør etter reiseforslag samt prisforespørsler i tråder kan dere gjerne delta, så lenge man også er klar over at andre kan komme med kommentarer og forslag både fra konkurrenter og oppfordringer til å heller sette opp sine egne turer. Det er viktig at det ikke blir slik at debattene blir styrt i en retning.

Det vil alltid være et marked for reisekonsulenter og tilbud på reiser da vi alle er forskjellige og behovene våre likeså. Jeg er svært glad i å ta meg tid og finne ut ting selv, møte lokale og ikke henge for mye på hotell og sette meg fast i oppsatte programmer og charterturer. Mens andre synes dette er ypperlig og foretrekker en deilig avslapningstur hvor kalde forfriskninger alltid er sekunder unna og solen skinner :)

Konkurranser som dette er selvsagt morsomt også og gir et spark i rumpa til å mimre både i fortid og fremtid. Det er lett i en hektisk hverdag å glemme hvor fine minner man både har og kan få utifra en reise. Minner man gjerne bærer med seg hele livet. For min del har jeg en liste lang som et vondt år da jeg i min barndom drømte meg bort via tonnevis av bøker. Vi hadde ikke økonomi til å reise mye da jeg vokste opp men jeg kunne like fullt drømme og se for meg hvordan det ville være å besøke disse fantastiske plassene.

I voksen alder vet jeg at reising er noe av det som betyr mest for meg når det gjelder opplevelser. Jeg vil ikke se tilbake på livet mitt en dag og bare tenke på alt jeg ikke gjorde, men heller smile ved å tenke tilbake på alle de minner jeg har fått og delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Ving har hatt konkurranse her på forumet har selvfølgelig vært kjempe kjekt. Største grunnen til at jeg synes det har vært kjekt er fordi det er veldig få som har deltatt, og dette har vært med på å øke min vinnersjanse. Hadde denne konkurransen gått via facebook hadde dere nok nådd mange flere mottakere. Jeg er ærlig og mener at om jeg personlig hadde noen spørsmål til ving eller ønsket reisetips hadde jeg i først og fremst ringt og eventuelt sendt mail i andre rekke. For dere har jo vel arbeidstider og gir svar her på forumet ut i fra sammen tidspunktene som dere er tilgjengelig via telefon og mail?

Muligens hadde jeg sendt personlig melding på facebook. Det kan være positivt med at man kan ta kontakt som anonym her på forumet, men det har ikke jeg et behov for når det kommer til spørsmål om reisetips og diverse.

Ja, jeg kunne ha tenkt meg at dere var her fast om dere fortsetter med konkurranser.

Hilsen kritiske Solveig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er bra at dere gjør dere synlige for reiseglade mennesker her på forumet. Alltid fint at man kan nå dere via flere kanaler.

Det har vært givende å dele reisetips og lese andres i denne tråden. Konkurransen har gjort det ekstra morsomt å bruke god tid på å skrive et godt innlegg. Håper dere gjør dette flere ganger.

Jeg kommer til å sjekke ut Ving.no mer fra nå av, så tror det er bra reklame for dere å være aktive her inne også :)

Hei bare.meg Så hyggelig at du har satt pris på aktiviteten vår i forumet. Håper du også har blitt inspirert til å finne din neste ferie på ving.no. Takk for din tilbakemelding. Den vil bli tatt med i evalueringen. mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig ineresant at dere er tilstede i forumet. Å ha tilgang til dere gir en mulighet for kommunikasjon som er mindre tilgjengelige på andre fora. For eksempel : hvor mange av oss her inne må til for å be om ett reisemål fra en flyplass, før det dukker opp i katalogen?

Jeg tror dog at dere i framtiden skal lage mer enn en tråd for å holde konkuransene fra hverandre, men ellers var det en kreativ tilnærming til potensielle kunder.

Hei Druid, Ja, det er det nok mange som lurer på, men ofte er det litt mer økonomi inn i bildet enn at det er mange nok som ønsker et reisemål fra en flyplass. Men det er lov å prøve. Man skal aldri si aldri:), Vi vil prate med de som eier forumet, om hvordan vi kan gjøre vår tilstedeværelse bedre i fremtiden med tanke på flere tråder etc, foreløpig hadde de litt regler på hva vi fikk lov til å gjøre. Takk for din tilbakemelding. Vi tar den med i evalueringen. Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at det er helt greit at Ving er til stede i forumet. Man kan selv velge å klikke seg inn i tråden, og det kjennes mindre «intrusive» enn vanlige nettannonser (som mange blokkerer eller har sluttet å se på for lenge siden). Om Ving også kommer med nyttig informasjon og alltid sørger for å være åpen om hvem de er og hva slags hensikt de har med sin tilstedeværelse, så kan både Ving og KGs medlemmer dra nytte av et samarbeid.

Regnet for øvrig ikke meg selv som primærmålgruppen til Ving, både fordi jeg ikke har hatt ferie på mange år og fordi jeg ikke er interessert i tradisjonelle «sydenturer» (som var det jeg forbandt med Ving). Men på grunn av tråden her klikket jeg meg faktisk inn på nettsiden deres for aller første gang, og der oppdaget jeg at dere også tilbyr blant annet storbyferier. Så det viser vel bare at man kan nå et nytt publikum gjennom slike utradisjonelle kanaler.

Hei Erazor, Veldig mange fine synspunkter på vår tilstedeværelse, og veldig hyggelig at du ble inspirert til å se nærmere på hva ving har å tilby på ving.no. For ja, vi har veldig mye mer å tilby enn tradisjonelle sydenturer. Vi har blant annet som du nevner et stort utvalg av storbypakker i tillegg til syden destinasjoner. Takk for din tilbakemelding, den vil bli med i vår evaluering. Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig er det svært nyttig at firma deltar i fora hvor deres varer og tilbud diskuteres. De bør da dog være oppmerksomme på kritikk og ha en svært saklig og ikke-konfronterende tone (jeg har ingen tro på at dere skulle tilføre noe annet i en debatt - sier det bare for å ha det klart).

Om noen spør etter reiseforslag samt prisforespørsler i tråder kan dere gjerne delta, så lenge man også er klar over at andre kan komme med kommentarer og forslag både fra konkurrenter og oppfordringer til å heller sette opp sine egne turer. Det er viktig at det ikke blir slik at debattene blir styrt i en retning.

Det vil alltid være et marked for reisekonsulenter og tilbud på reiser da vi alle er forskjellige og behovene våre likeså. Jeg er svært glad i å ta meg tid og finne ut ting selv, møte lokale og ikke henge for mye på hotell og sette meg fast i oppsatte programmer og charterturer. Mens andre synes dette er ypperlig og foretrekker en deilig avslapningstur hvor kalde forfriskninger alltid er sekunder unna og solen skinner :)

Konkurranser som dette er selvsagt morsomt også og gir et spark i rumpa til å mimre både i fortid og fremtid. Det er lett i en hektisk hverdag å glemme hvor fine minner man både har og kan få utifra en reise. Minner man gjerne bærer med seg hele livet. For min del har jeg en liste lang som et vondt år da jeg i min barndom drømte meg bort via tonnevis av bøker. Vi hadde ikke økonomi til å reise mye da jeg vokste opp men jeg kunne like fullt drømme og se for meg hvordan det ville være å besøke disse fantastiske plassene.

I voksen alder vet jeg at reising er noe av det som betyr mest for meg når det gjelder opplevelser. Jeg vil ikke se tilbake på livet mitt en dag og bare tenke på alt jeg ikke gjorde, men heller smile ved å tenke tilbake på alle de minner jeg har fått og delt.

Hei Guybrush, Vi vil ikke få lov til å gå inn å svare på tråder hvor reising eller vår produkter blir diskutert, pga akkurat dette at de som eier dette forumet og vi ikke vil at dialogen i en tråd skal bli styrt i en spesiell retning. Det vil evt bli at vi har vår tråd, også kan de som er i forumet stille spørsmål til oss i tråden, eller diskutere seg i mellom i vår tråd. Men i vår tråd vil vi kunne svare på de spørsmålene og "styre samtalen litt" fordi vi kan vise til reisealternaviter fra ving.no. Hyggelig å høre at reising tilfører så mye i ditt liv. Veldig enig med deg om at reising skaper opplevelser som gjør livet rikere. Takk for din tilbakemelding. Ditt svar vil være med i evalueringen. Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Ving har hatt konkurranse her på forumet har selvfølgelig vært kjempe kjekt. Største grunnen til at jeg synes det har vært kjekt er fordi det er veldig få som har deltatt, og dette har vært med på å øke min vinnersjanse. Hadde denne konkurransen gått via facebook hadde dere nok nådd mange flere mottakere. Jeg er ærlig og mener at om jeg personlig hadde noen spørsmål til ving eller ønsket reisetips hadde jeg i først og fremst ringt og eventuelt sendt mail i andre rekke. For dere har jo vel arbeidstider og gir svar her på forumet ut i fra sammen tidspunktene som dere er tilgjengelig via telefon og mail?

Muligens hadde jeg sendt personlig melding på facebook. Det kan være positivt med at man kan ta kontakt som anonym her på forumet, men det har ikke jeg et behov for når det kommer til spørsmål om reisetips og diverse.

Ja, jeg kunne ha tenkt meg at dere var her fast om dere fortsetter med konkurranser.

Hilsen kritiske Solveig!

Hei Solveig, syntes ikke svaret ditt er kritisk. Det er viktig at vi får alle typer meninger om vår tilstedeværelse her, og om det egentlig ikke stemmer at folk ønsker at vi skal være aktive her inne, eller får noe igjen for det er det viktig at dere sier det. Mulig vi også kun skal være her med jevne mellomrom å ha konkurranser om det er det som er mest interessant. Takk for din tilbakemelding, den vil bli tatt med i evalueringen. mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være en god ide å være her inne for dere. Da kan man komme med spørsmål og slikt. Jeg tror kanskje terskelen er lavere for å stille spørsmål her inne hvor man kan være anonym i forhold til å spørre på facebook. Jeg f.eks vil ikke at alle facebookvennene mine skal få opp mine "teite" spørsmål på sin newsfeed, så derfor lar jeg vær å spørre.

Men, og det er et viktig men - dersom dere er her, må dere for all del ikke bli sånn at dere "overtar" alle tråder med tips fra Ving. Det må ikke føles som dere driver med spam eller reklame som blir irriterende. Det skal jo ikke blir et Ving-rom i forumet heller. Så det er en balansegang der da.

Ang. det du sier der Mynona, om at det ikke skal bli et Ving-rom i forumet heller, der blir jeg litt forvirra. Bør ikke Ving nettopp ha sitt eget "rom" i forumet, for å kunne skille mellom hva som er sponsa innhold og ikke, ellers kan jo komersielle krefter blande seg inn hvorsom helst, der er vi jo enige, det vil vel ingen ha, men nå er jeg heller ikke så bevandret på dette feltet, kanskje betyr "rom" betyr noe mer/annet enn det jeg forstår det som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en kjempefin ide og ha ving her inne på forumet. Her kan vi jo både få se nyheter og tilbud fra dere. For eksempel meg, som ikke er så flink til og lete meg frem til ting på nettsider og slikt når jeg lurer på noe, er det jo veldig greit å kunne stille spørsmål her siden dere/du sitter på en god del erfaring og kunnskap. Selv om det er enkelt å ringe og sende e-mail syns jeg likevel det er et fint alternativ :)

Og slike konkurranser som går her nå er jo supert, nesten alt av konkurranser nå i dag foregår på facebook og instagram og regner jeg med det er mange her inne som ikke bruker. Dessuten har jeg fått masse tips gjennom alle bidragene her, virkelig inspirerende og lese om drømmereisene til forskjellige personer til forskjellige destinasjoner. Og mange flotte bilder man kan drømme seg bort i :-)

Et eget ving-rom i forumet hadde jo ikke vært dumt. Med forskjellige tråder som "spørsmål og svar", kategorier med anbefalinger, nyheter og tilbud fra ving inndelt i land/verdensdeler, type ferie, prisklasse osv, og en der brukere kan dele sine erfaringer og opplevelser med ving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Thesol, Alle bidrag skal ha vært evaluert til alle konkurranser. Hvis det var noen som ble skrevet etter at jeg hadde trakk en vinner, ble de nok ikke med i evalueringen nei. Jeg prøvde å besvare alle som deltok, men jeg er ikke så bevandret i slike forum, så mulig jeg ikke så noen besvarelser. Det beklager jeg i såfall, om ditt svar ikke fin svar fra meg. Men det var heller ikke meningen at man skulle smiske med meg. Det var for at man skulle skape en reiseglede blandt de som leste besvarelsene.

Ving er Norges største reisearrangør og det er ikke bare standard sydenturer vi representerer. Vi har et bredt utvalg av produkter, både charterreiser og fleksible pakkereiser med rutefly. Vi har cruise og vi har golfturerer. Det er ingen reiser som er mer viktige for oss en andre, alle skal ha muligheten til å finne noe som passer for seg. Fri meningsutveksling er det her inne, spørsmålet er om man vil bruke oss som sparringspartner når man skal velge sin neste ferie. Slik at vi kan hjelpe dere i riktig retning til en ferie som passer for ditt behov.

Takk for din tilbakemelding. Ditt svar blir tatt med i evalueringen. Mvh Sophie

Hei igjen, takk for de oppklarende svarene altså, har tenkt en del på dette, og er litt flau av reaksjonen min i går, følte meg vel litt oversett bokstavelig talt, men ønsker ikke å "kapre ekstra plass" ved å utbrodere her heller, det er ikke min intensjon. Men jeg ønsker å tilføye er at jeg virkelig har glede av slike reiserelaterte konkurranser som Ving arrangerer her (der vi kan leke reisejournalister), og alle fora der reiser er tema er gøy uansett. Og jeg ble oppriktig interessert i å høre mer om de Mallorca hotellene du tipset om, har du noen konkrete navn? Det er så mange hoteller der, og det er vanskelig å vite hvilke søkeord jeg kan bruke for å søke opp de du mener. Jeg savner en slags hotell-søke-kategori for historiske hoteller med sjel. En annen ting jeg også vil gi tilbakemelding på, går på brukeropplevelse på websiden, etter å ha klikket på veldig mange hotell, og det er at jeg ønsker meg en enklere måte å få oversikt over bildene på, slik layouten er nå må man klikke litt for mye for å få opp bilder, som for meg, iallefall, og sikkert mange andre, er den vesentlige og avgjørende informasjonen for å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som lovet, er det tid for ny konkurranse. Da vi sa at vi skulle ha en konkurranse hver uke ut mars.

Denne gangen ønsker vi å få vite hvordan dere syntes det har vært at Ving har vært her i forumet?

Kunne dere tenkt dere at vi var her fast. Ville dere har stilt oss reiserelaterte spørsmål, eller vil dere heller kontakte oss på annen måte. Vi vil gjerne ha en dialog med de som diskuterer her inne, men det er bare om dere tror det ville vært nyttig og dere ville brukt oss som sparringspartner når dere skulle velge deres neste ferie.

Hva syntes dere? Vi vil høre deres mening. 31. mars vil det blir trukket en tilfeldig kommentar som vinner et gavekort på 5.000,-.

Mvh

Sophie

At Ving har vært tilstede her i forum og kjørt konkurranse for oss her har selvsagt vært kjempekjekt.

Det er flere fordeler ved å være tilstede her. Dere har riktignok

Facebooksider der man også kan stille spørsmål, men disse blir fort uoversiktlige, og det er enklere å søke gjennom gamle svar her enn der.

Dere kunne gjerne hatt en klistret tråd her hvor man kunne stilt spørsmål, men kan hende denne også hadde blitt lang og uoversiktlig til slutt..slik det har blitt litt med denne tråden..Når man passerer hundre poster blir det vanskelig og få med seg alt.

Kanskje dere kunne vært mer tilstede i forum i aktive tråder som andre oppretter og svare på spørsmål andre stiller om reisemål dere tilbyr. Kan nok hende mange får seg en aha-opplevelse. Er nok mange reisemål dere tilbyr man ikke tenker over. Charter er jo ikke lengre bare charter, og Ving er jo mye mer enn bare charter :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. det du sier der Mynona, om at det ikke skal bli et Ving-rom i forumet heller, der blir jeg litt forvirra. Bør ikke Ving nettopp ha sitt eget "rom" i forumet, for å kunne skille mellom hva som er sponsa innhold og ikke, ellers kan jo komersielle krefter blande seg inn hvorsom helst, der er vi jo enige, det vil vel ingen ha, men nå er jeg heller ikke så bevandret på dette feltet, kanskje betyr "rom" betyr noe mer/annet enn det jeg forstår det som?

Hei.

Det jeg mente med Ving-rom var at ikke hele Reiseliv-rommet (eller underforumet) ikke skal føles som et Ving-rom (hvor ving overkjører alt som er av tråder) i stedenfor et generelt Reiselivsrom.

Mulig litt dårlig forklart ;)

Men jeg er enig med deg at det bør fremgå tydelig i de trådene ving deltar i at det er sponset/reklame. Men det er de jo uansett pliktig å gjøre iht markedsføringsloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.

Det jeg mente med Ving-rom var at ikke hele Reiseliv-rommet (eller underforumet) ikke skal føles som et Ving-rom (hvor ving overkjører alt som er av tråder) i stedenfor et generelt Reiselivsrom.

Mulig litt dårlig forklart ;)

Men jeg er enig med deg at det bør fremgå tydelig i de trådene ving deltar i at det er sponset/reklame. Men det er de jo uansett pliktig å gjøre iht markedsføringsloven.

Hei, takk for svar og forklaring. Ikke meningen å flisespikke, ønsket bare å forstå. Du ser ut til å ha mye kompetanse på forum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar og forklaring. Ikke meningen å flisespikke, ønsket bare å forstå. Du ser ut til å ha mye kompetanse på forum:)

Hehe, tjaa.. har nå hengt på KG i noen år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en kjempefin ide og ha ving her inne på forumet. Her kan vi jo både få se nyheter og tilbud fra dere. For eksempel meg, som ikke er så flink til og lete meg frem til ting på nettsider og slikt når jeg lurer på noe, er det jo veldig greit å kunne stille spørsmål her siden dere/du sitter på en god del erfaring og kunnskap. Selv om det er enkelt å ringe og sende e-mail syns jeg likevel det er et fint alternativ :)

Og slike konkurranser som går her nå er jo supert, nesten alt av konkurranser nå i dag foregår på facebook og instagram og regner jeg med det er mange her inne som ikke bruker. Dessuten har jeg fått masse tips gjennom alle bidragene her, virkelig inspirerende og lese om drømmereisene til forskjellige personer til forskjellige destinasjoner. Og mange flotte bilder man kan drømme seg bort i :-)

Et eget ving-rom i forumet hadde jo ikke vært dumt. Med forskjellige tråder som "spørsmål og svar", kategorier med anbefalinger, nyheter og tilbud fra ving inndelt i land/verdensdeler, type ferie, prisklasse osv, og en der brukere kan dele sine erfaringer og opplevelser med ving.

Hei Saral, hyggelig å høre at du har fått masse tips gjennom alle bidragene. Det var litt av meningen med konkurransen. Så flere kunne se litt på hvor mange destinasjoner Ving egentlig har, og at det finnes noe for alle. Takk for tips til hvordan vi kan være tilstede her inne i forumet. På en måte som alle får litt igjen for det:). Takk for ditt bidrag! Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, takk for de oppklarende svarene altså, har tenkt en del på dette, og er litt flau av reaksjonen min i går, følte meg vel litt oversett bokstavelig talt, men ønsker ikke å "kapre ekstra plass" ved å utbrodere her heller, det er ikke min intensjon. Men jeg ønsker å tilføye er at jeg virkelig har glede av slike reiserelaterte konkurranser som Ving arrangerer her (der vi kan leke reisejournalister), og alle fora der reiser er tema er gøy uansett. Og jeg ble oppriktig interessert i å høre mer om de Mallorca hotellene du tipset om, har du noen konkrete navn? Det er så mange hoteller der, og det er vanskelig å vite hvilke søkeord jeg kan bruke for å søke opp de du mener. Jeg savner en slags hotell-søke-kategori for historiske hoteller med sjel. En annen ting jeg også vil gi tilbakemelding på, går på brukeropplevelse på websiden, etter å ha klikket på veldig mange hotell, og det er at jeg ønsker meg en enklere måte å få oversikt over bildene på, slik layouten er nå må man klikke litt for mye for å få opp bilder, som for meg, iallefall, og sikkert mange andre, er den vesentlige og avgjørende informasjonen for å velge.

Hei igjen, bra vi fikk oppklart litt da:) Ikke meningen at noen skal føle seg oversett. Men til spørsmålet ditt angående hotell søk. Vi prøver å gjøre hotellsøket vårt så spesifikt som mulig ( http://www.ving.no/finn-hotell ), men nei man kan enda ikke søke etter hotell med sjel. Så da må faktisk lete litt for å finne frem. Her er et par hoteller på Mallorca som har litt mer sjel

Illa d`Or i Puerto de Pollensa http://www.ving.no/spania/puerto-de-pollensa/illa-dor er et av Mallorcas eldste hotell.

La Moraleja, http://www.ving.no/spania/cala-san-vicente/la-moraleja

Begge hotellene vi har i Deia http://www.ving.no/spania/deia

og hotellet Valdemossa http://www.ving.no/spania/valldemossa/valldemossa-hotel kan være fine eksempler på hotell med sjel.

Mvh Sophie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...