Belle Skrevet 31. mai 2004 #1 Del Skrevet 31. mai 2004 Kjære deg! Her håper jeg at alle som vil tar seg tid til å skrive noen ord til meg. Da blir denne jenta hoppende glad :-) Jeg er ei "fargerik" jente som bor i Nordens Paris,med verdens flotteste samboer Lurer dere på noe om meg,ja da er det bare å spørre.. Ha en finfin dag/ettermiddag/kveld og natt :dagensrose::dagensrose::dagensrose::dagensrose::dagensrose: En rose fra vennskapens hage, gir æ dæ i gave. Æ gir dæ to, fordi du e så god. Æ gir dæ faktisk tre, fordi nettopp du e te! :dagensrose::dagensrose::dagensrose::dagensrose::dagensrose: oooO...............LEGG.............. (.....)....Oooo.........IGJEN... ......... . (.......(... ).......DINE.................. .._).......) /..........SPOR............... .............(_/....PÅ HILSE SIDEN MIN!... --------------)|(---------------- -------------(o o)--------------- ---------ooO-(_)-Ooo---------- *HA EN STRÅLENDE DAG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 31. mai 2004 #2 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei! Blir litt nysgjerrig når du sier du er fra Bodø. Kanskje vi har felles kjente :-). Ha en fortsatt fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #3 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei:-) Legger igjen noe ord i dagboken din! Er selv nordlending (fra Narvik), men har forlengst flyttet, først bodde jeg 3 år i England og de siste 4 årene i Oslo og her blir jeg værende da jeg har min kjære, venner og studier her. Håper du har hatt en flott pinsehelg og at været i Tromsø er like vakkert og strålende som det er her nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2004 Heisann Arkana! Takk for at du la igjen noen ord,hyggelig :bukke: Nordnorge er en pærle,elsker naturen,fjellet og havet. Sist men ikke minst så er det nordnorske folket noe helt spesiellt. Utadvendte og likanes Håper du trives Sørpå Ha en super kveld :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mai 2004 Belles "legg igjen noen ord" sider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 31. mai 2004 http://forum.kvinneguiden.no/posting.php?m...e=reply&t=81883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mai 2004 #7 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei, hilsen fra en Bodøværing. Ha en fin dag. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #8 Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, det er noe eget med nordlendinger. Bortsett fra min beste venninne som også kommer fra Narvik så har jeg ingen kontakt med andre nordlendinger her i Oslo og det savner jeg litt. Det er noe med humoren, måten å snakke sammen på. Det har hendt jeg har jobbet med andre fra Nord-Norge og vi merker med en gang at samtalen liksom flyter lettere mellom oss, for vi forstår hverandres humor og væremåte, alt trenger ikke forklares så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 31. mai 2004 #9 Del Skrevet 31. mai 2004 Skriv en hilsen til Belle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 31. mai 2004 Heisann Midnattsol! Takk for hilsningen :-) Ha fin kveld! OPTIMIST: Takk for all hjelp,snill du! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 31. mai 2004 #11 Del Skrevet 31. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 31. mai 2004 #12 Del Skrevet 31. mai 2004 Hei på deg. Er innom og hilser på jeg. :-) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 31. mai 2004 #13 Del Skrevet 31. mai 2004 Her kommer en hilsen fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 31. mai 2004 ..()"""() ,@ ..( '()' ) ,@@@ =(,,)=(")<-@@@ (""),,,("") "@@ Nå skal denne jenta snart logge av! Ha en god natt alle sammen,og husk i morgen er det en ny dag med nye muligheter NATTINATT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 31. mai 2004 #15 Del Skrevet 31. mai 2004 hei Belle! Jeg dro før jeg fikk den siste pm'en din jeg! Beklager, men det var en buss å rekke gitt! Jeg så i tråden din 'lesbisk' at du og samboeren din skulle til Danmark? Dro dere? Har du evt lyst til å dele erfaringer.. Hilsen Leya som skal dit ...etterhvert..når hun blir voksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 1. juni 2004 #16 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei! Ville bare legge igjen en hilsen til deg Håper du har en strålende fin dag :-) Klemmer fra Emina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juni 2004 #17 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei, Belle! Så koselig med hilsen i dagboken min. Ønsker deg en strålende dag i det herlige været! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 6. juni 2004 #18 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei og hopp Belle! Sender deg en god uke , håper den blir fin. Klem fra lille mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juni 2004 #19 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei hei!!! Skriver en hilsen på oppfordring... Ha en riktig god uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 6. juni 2004 #20 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei på deg Håper du får en fiiiin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå