Gå til innhold

Normalt at typen ikke vil ha sex iblant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SardintrollReturns, on 06 Mar 2014 - 00:21, said:

Det hender faktisk noen ganger at menn ikke er i "det" hjørnet, tro det eller ei.

Med riktige dama så tror jeg de dagene er svært få i løpet av et liv. (det samme gjelder sikkert damer også) Anonymous poster hash: 97230...70e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lagt på deg den siste tiden?

Anonymous poster hash: ac6ac...c24

Haha seriøst. Slutt å tull.. Vil ha seriøse svar, ikke sånne overfladiske tullesvar.. og hvis det er så viktig for deg å vite så har jeg ikke det nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med riktige dama så tror jeg de dagene er svært få i løpet av et liv. (det samme gjelder sikkert damer også) Anonymous poster hash: 97230...70e

Tro meg, det er dager hvor selv jeg, om jeg så hadde verdens deiligste mann gående naken rundt i kåken, ikke hadde vært i humør. Det er ikke ofte, men det hender. Sånn er det bare. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha seriøst. Slutt å tull.. Vil ha seriøse svar, ikke sånne overfladiske tullesvar.. og hvis det er så viktig for deg å vite så har jeg ikke det nei.

:fnise: Hahaha :) Tenkte det! Det er ikke deg, det er han.... Noen ganger orker man ikke å ha sex, og vil gjøre andre ting - UTROLIG NOK :)

Anonymous poster hash: ac6ac...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med riktige dama så tror jeg de dagene er svært få i løpet av et liv. (det samme gjelder sikkert damer også) Anonymous poster hash: 97230...70e

Tull, det er sånne urealistiske innprentinger som gir de en umoden og plagsom håndtering av avvisning. Det er normalt å miste tenningen på dama når forholdet har vart en stund.

Endret av Meandro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det ikke, bitterpikk ;)

Anonymous poster hash: fa07d...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er det ikke, bitterpikk ;)

Anonymous poster hash: fa07d...63f

Jo det er det. Du kan fordype deg i så mange kjærlighetsromaner som du bare vil, men de vil aldri bli en virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er det. Du kan fordype deg i så mange kjærlighetsromaner som du bare vil, men de vil aldri bli en virkelighet.

Leser ikke kjærlighetsromaner, men vet det av erfaring.

Anonymous poster hash: fa07d...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg svært lei av at kvinner virkelig undervurderer menns emosjonelle egenskaper.



Anonymous poster hash: b069b...530
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg svært lei av at kvinner virkelig undervurderer menns emosjonelle egenskaper.

Anonymous poster hash: b069b...530

Enig. Trenger ikke ligge noe bak heller, noen ganger har bare ikke mannen lyst. Sånn er det bare. Blir ikke mindre mann av det heller, som enkelte (peker ikke på noen her) kvinner gir uttrykk for etter en avvisning.

Anonymous poster hash: d7527...a97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR er det jenter har fått det intrykket fra? Det at menn alltid ønsker sex altså?

Og ts, hvorfor snakker du ikke om dette med typen din?

Endret av Lilac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei menn er ikke klare for sex når som helst. et helt idiotisk inntrykk jenter har og fullstendig feil. de kan da være slitne,stressa og trøtte de også. de er mennesker selv om de har penis



Anonymous poster hash: 30912...b1a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min ville ikke ha sex i går kveld, men det var fordi jeg "lukta sex". Vi hadde hatt sex på morgenen, og jeg hadde ikke rukket å dusje enda. :P Følte meg uansett rimelig ekkel, så vi la oss heller til å sove :P

Gutter er nok litt som jenter. Har man hatt en tung dag eller har mye å tenke på så er ikke sex førstepri.

Anonymous poster hash: e4ac7...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Men jeg har egentlig ikke dette inntrykket generelt. Så var dumt av meg å si det på den måten jeg gjorde. Vet jo innerst inne at det ikke er sånn. Jeg ville bare finne på noe å "skylde på" akkurat i øyeblikket. Men tror ikke vi har det helt likt som i de tidligere forholdene dine, fordi det er som oftest han som tar initiativ, og ikke jeg som "tvinger" han til det :)

Da har du misforstått meg litt.. Det har alltid vært jeg som har tatt initiativ til sex, men den sjeldne gangen hun gjorde det og jeg tilfeldigvis ikke hadde lyst den kvelden måtte jeg ha en mye bedre grunn enn det hun måtte ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med mannen min i 12 år, og vi har fortsatt et godt sexliv, og tenner på hverandre. Men noen ganger har man ikke lyst. Det kan være jeg, og det kan være mannen, som ikke har lyst.

Noen ganger er man ikke i form, man er sliten, har bare lyst til å slappe av...ja, kanskje foran pcn. Noen ganger vil man bare være i fred, og slippe å forholde seg til andre, inkludert kjæresten.

Det må være lov for begge å ikke ha lyst akkurat da. Det er ikke ofte vi sier nei til den andre om sex, men det hender. Og da er det ok, vi vet begge at det skjer.

Det betyr ikke at man har mindre lyst på hverandre generelt, eller at lysten har forsvunnet. Det betyr bare at akkurat da har man ikke lyst av en eller annen grunn.

Det er oftere menn som føler de må unnskylde seg for å ikke ha lyst enn kvinner. Kvinner kan avvise sex, det er verre for mannen å gjøre det. Det er liksom en "sannhet" at menn "alltid" har lyst, og de får lett dårlig samvittighet om de ikke har lyst akkurat når kvinnen vil. De vil gjerne leve opp til det at de "alltid har lyst". Men la nå mennene få lov til å ikke ha lyst alltid, uten å lage et problem av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. gikk ut i stuen nå... og gjett hva han gjør..sitter og gamer..

Hva mener du er godkjent aktivitet når en fyr sier nei til sex?

Du høres slitsom ut, du utøver sexpress i den grad at han føler seg presset til å dikte opp ting for å glatte over. Tror du bør gå o deg selv, snu på kjønnsrollene, og tenke over om dette er greit.

Anonymous poster hash: 1d502...853

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er selvsagt helt normalt at menn ikke alltid vil ha sex!

Måtte da vært utrolig slitsomt for dem hvis de alltid var "klare". De gir kanskje det inntrykket noen ganger, spesielt når de er single har jeg inntrykk av....

Men det stemmer ikke med realiteten, og det er jammen bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er selvsagt helt normalt at menn ikke alltid vil ha sex!

Måtte da vært utrolig slitsomt for dem hvis de alltid var "klare". De gir kanskje det inntrykket noen ganger, spesielt når de er single har jeg inntrykk av....

Men det stemmer ikke med realiteten, og det er jammen bra.

Tror og ,mange menn vil framstille seg slik fordi at det er det folk tror. Kanskje det er litt tabu å være mann og ikke ha lyst på sex? jeg vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du misforstått meg litt.. Det har alltid vært jeg som har tatt initiativ til sex, men den sjeldne gangen hun gjorde det og jeg tilfeldigvis ikke hadde lyst den kvelden måtte jeg ha en mye bedre grunn enn det hun måtte ha.

okei. Da skjønner jeg bedre hva du mener. Og det er vel kanskje litt sånn jeg tenkte igår (Igår var faktisk første gangen en slik situasjon oppstod). Så skal ta det til meg. Er ikke rettferdig overfor han :) Takk for at du fikk meg til å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt ! Mange ganger hvor jeg har hatt lyst på sex mens samboeren ikke orket . Andre ganger er han som et rovdyr som skal ha hele tiden . Vi har våre perioder . Jeg er faktisk den av oss som sier Nei oftest, men igjen han har sine dager hvor han ikke orker, og det er ganske normalt de er tross alt av kjøtt og blod :P



Anonymous poster hash: 55e0c...8e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...