AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg mottar for tiden AAP og lurer på om jeg blir trukket riktig i skatt, da jeg er veldig redd for å bli trekt for lite. Jeg er også litt usikker på skattekortet mitt og hvor jeg finner det for 2014. Jeg har e-bruker på skatteetaten, men finner ikke noe skattekort der for 2014. Så hvor finner jeg ut hvor mye det har blitt regnet ut at jeg skal bli trekt? Anonymous poster hash: 5efa2...8d4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Har du bestilt skattekort fra 2014 da? Kommer opp hvilken skatteklasse du er i og hvor mange % du skatter når du har fylt ut skjema du bestiller med. Har du ikke skattekort for 2014 så tror jeg du skatter 50% inntil du har bestilt. Jeg får minste sats, og skatter 19,6% tror jeg får igjen på skatten med den prosenten. Anonymous poster hash: 186b3...749
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Det står på lønnsutskrifen du får av NAV, det står også inne på din pensjon. Når du har kommet inn på den siden, trykk på min profil, deretter konto og skatt. Anonymous poster hash: eca6c...e71 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 NAV henter skattekortene selv og nå går det vel uansett automatisk ut til arbeidsgivere også. Hovedarbeidsgivere. Anonymous poster hash: 6836b...9e3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Har du bestilt skattekort fra 2014 da? Kommer opp hvilken skatteklasse du er i og hvor mange % du skatter når du har fylt ut skjema du bestiller med. Har du ikke skattekort for 2014 så tror jeg du skatter 50% inntil du har bestilt. Jeg får minste sats, og skatter 19,6% tror jeg får igjen på skatten med den prosenten.Anonymous poster hash: 186b3...749 NAV henter skattekortene selv og nå går det vel uansett automatisk ut til arbeidsgivere også. Hovedarbeidsgivere. Anonymous poster hash: 6836b...9e3 Hvorfor svarer dere her om dere ikke har peiling på det hun spør om? Hun spurte: Så hvor finner jeg ut hvor mye det har blitt regnet ut at jeg skal bli trekt? Anonymous poster hash: eca6c...e71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå