Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en del år siden, men pga. hatet mitt for ham, har vi ikke pratet. Orker ikke å gå inn på detalj. han har nå sagt han skal gi meg tilbake det han lånte (er snakk om et par tusen), men jeg tviler på at han gjør det frivillig.. Jeg har en samtale som også beviser at han har LÅNT disse pengene av meg, noe han også skriver med egne ord. Dersom jeg aldri får disse, kan jeg annmelde ham?

Anonymous poster hash: 527c9...a33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det mest naturlige er vel å kreve inn disse pengene på vanlig vis, evt. via inkasso og forliksråd. Men tror ikke jeg hadde giddet det for et par tusen, gitt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det mest naturlige er vel å kreve inn disse pengene på vanlig vis, evt. via inkasso og forliksråd. Men tror ikke jeg hadde giddet det for et par tusen, gitt.

Vel,jeg er student og et par tusen er faktisk ganske mye for meg. Hvordan kan jeg gjøre dette via inkasso?

TS

Skrevet

Vel,jeg er student og et par tusen er faktisk ganske mye for meg. Hvordan kan jeg gjøre dette via inkasso?

TS

Jeg tror poenget til Glitnir var at vinninga går opp i spinninga hvis du går til inkasso. Det er dyrt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror poenget til Glitnir var at vinninga går opp i spinninga hvis du går til inkasso. Det er dyrt

Ok, da var dt bare jeg som missforstod :)

AnonymBruker
Skrevet

Får håpe han er mann nok til å holde det ham lover bare.

Skrevet

"vanlige" personer kan ikke sende vanlige regninger eller inkasso krav til folk

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Joda, men det må vel foreligge en form for dokumentasjon på at personen faktisk skylder summen.

AnonymBruker
Skrevet

Joda, men det må vel foreligge en form for dokumentasjon på at personen faktisk skylder summen.

Dette må i avfall være godt dokumentert å gå til feks en advokat eller namsmannen.

Du kan ikke sende regning som privatperson selv om du mener at du har god ddokumentasjon.vist du ikke går gjennom andre

Anonymous poster hash: 85021...c1e

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det kan man.

Anonymous poster hash: a73c6...b24

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...