Gå til innhold

Wilma's promiskuøse rapporter


Wilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen som dagbok-nabo, Wilma!

Sauen er også "litt" over 30, så da har vi noe til felles! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Vær --- takk for besøk som førstemann i min bok...

Jeg skulle vel egentlig ha skrevet ned mer i mitt første innlegg enn hvor gammel jeg kanskje er, men så ble jeg avbrutt og måtte bare poste det som det stod - ufullstendig.

Her kommer litt til:

Singel

Barnløs av egen vilje, og har ingen planer om å endre på det

Selvstendig næringsdrivende og registrert i enhetsregisteret, dog uten å spesifisere mitt egentlige yrke. Registrert som direktesalg, og man kan vel kalle det det... :wink: Jeg selger seksuelle tjenester, og trives godt med det. Tjener godt og lever godt.

Bor i Oslo, på Frogner, i en gammel leilighet med gipsroser i taket. Gaten krysser Bygdøy Allé, og jeg bor på hjørnet i 3. etasje.

Har to kattepuser, Yin og Yang, som er akkurat så sære som puser skal være.

Ingen kjæreste, men tre elskere... og én elskerinne som alltid opptrer sammen med den ene elskeren. Disse er ikke i kundekretsen, selvfølgelig.

Kundene mine er menn i alle aldre, alle over tretti, og alle tjener godt og har yrker og arbeidssituasjoner med stor frihet. Mye av jobben min utfører jeg på dagtid, men selvfølgelig har jeg "kvelds- og helgevakter" også. De fleste er faste, og de eldste har jeg hatt som kunder fra jeg startet opp for litt over seks år siden.

Hvorfor jeg begynte med dette?

Jeg har alltid hatt et lettvint syn på sex, og har aldri vært avhengig av dypere følelser for å kunne nyte seksuelle aktiviteter. Da en venninne av meg ble kontaktet i en ganske kjent bar her i byen av en kjekk mann som trodde hun var prostituert, spilte hun med, ble med mannen ned på hans hotellrom, ga ham hva han forventet og fikk godt betalt. Dette fortalte hun meg dagen etter, og vi ble enige om at dette måtte vi prøve - kunne det være så enkelt? Og så enkelt var det. Nå vil ingen av oss oppgi den levestandarden og den friheten vi har som følge av "yrkesvalget" vårt.

Jeg var ansatt i en blomsterforretning da jeg startet, og etter seks måneder sa jeg opp stillingen min og begynte å selge sex på full tid, fra to - tre forskjellige barer.

Etter ett og halvt år, kunne jeg kjøpe leiligheten min. Jeg har vakre møbler, vakre klær, bruker mye penger på mitt ytre og synes jeg lever som en prinsesse. Jeg tar ferie når jeg vil og hvor lenge jeg vil, og jeg reiser akkurat hvor jeg vil i verden. Stjernetegnet mitt er Skytte, og dette er et perfekt liv for meg.

Med tanke på at jeg blir eldre og en dag må pensjonere meg, sparer jeg selvfølgelig i fond, og har en pensjonsforsikring, i tillegg til at jeg investerer en del i kunst og andre reelle verdier.

Mer om mitt daglige liv vil følge i denne boken. Tanker og funderinger, mulige selvransakelser (ja, jeg driver en del med det for ikke å miste meg selv), frustrasjoner og gleder. Jeg håper den kan bli både lærerik, humoristisk og underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg her igjen. Har hatt noen ganske hektiske dager siden sist, ikke bare på jobbefronten, men rent privat. Jobbefronten min er ikke så veldig hektisk, i og med at jeg har disse faste og som jeg nesten kan regne som fast inntekt. De kommer også stort sett til faste tider, så det er veldig greit å forholde seg til.

Jeg har også siden sist, lest litt mer inne i forumet her på KG og funnet ut av det har foregått diskusjoner angående prostitusjon i Norge, og at de prostituerte selv oftest ses på som ofre. Jeg føler meg ikke som et offer, la det være klart med en gang. Dette er noe jeg har valgt helt selv, og som passer meg utmerket. Kundene mine er som nevnt menn jeg etter hvert kjenner godt, og jeg liker dem alle sammen. Dannede menn fra møblerte hjem :ler:

To av dem sier faktisk at jeg har reddet ekteskapene deres. De kommer til meg for å få noe de ikke får hjemme lenger. Eller aldri har fått hjemme for den saks skyld. Jeg hadde en lang prat med den ene, la meg kalle ham Hans, forrige gang han var innom. Etter at vi var "ferdige med businessen" ble vi liggende og prate en stund, og det hender menn er ganske pratsomme etter sex, når de føler seg avslappet og rolige.

Du er grunnen til at jeg ikke har skilt meg, sa han.

Hvordan da? spurte jeg.

Og da fortalte han at hans kone rett og slett ikke var interessert i sex lenger etter den andre barnefødselen. Hun hadde aldri vært veldig interessert i det før heller, det var aldri noe snakk om å prøve og gjøre det litt spennende eller variere det litt. Hun var sannsynligvis oppdratt til å si nei, fordi sex egentlig er noe skittent noe som pene piker ikke skal ønske, men gjøre fordi mannen har krav på det (i vårt århundre!!!) :-(

Så hvis han ikke hadde hatt meg som han kunne komme til fast, en kvinne han faktisk liker, så måtte han ha hatt et elskerinneforhold, eller skilt seg - sannsynligvis begge deler.

Som han sa så er en elskerinne gjerne mer krevende, for hun vil vel ofte ha litt mer enn bare sex. Han har jo hørt om menn med elskerinner hvor konen etter en tid blir ringt opp fordi at elskerinnen ikke klarer å være "den andre" lenger - hun vil ha alt - eller ingenting.

Sånn er det bra med deg, Wilma. Du blir glad når jeg ringer og ber meg ta en tur, og så gir du meg de øyeblikkene av nærhet og sex som jeg trenger, og så kan jeg gå hjem igjen til familien og være alminnelig familiefar uten å sette ekteskapet på spill. For det vil jeg jo ikke. Jeg har jo ungene å tenke på.

Akkurat det sa han. Så jeg føler at jeg er til nytte.

Det er rart med det, men man får et veldig nært forhold til de faste kundene sine etter hvert. Grunnen til at de blir faste kunder er jo at det oppstår en viss kontakt mellom meg og dem, at vi faktisk liker hverandre.

Nå har sikkert de fleste et bilde av en luksusprostiuert som meg, som en kvinne med eksempelvis langt gyldent hår, og som vandrer rundt i lekker undertøy fra Beate Uhse når hun mottar kundene sine, men sånn er det ikke i mitt tilfelle. Jeg tar dem i mot hjemme i leiligheten nå etter at jeg fikk råd til å kjøpe den. Og sitte og henge i barer er jeg ferdig med.

Den ene vil gjerne at jeg tar i mot ham i neglisje med veldig lite under, så for ham gjør jeg det, men de andre ser meg som en vanlig kvinne/elskerinne/kjæreste og jeg tar i mot dem i vanlige klær. De fleste av dem er jo ikke hos meg fordi de tenner på tanken av at jeg er hore, men fordi de trenger nærhet og sex og vennskapet vi har utviklet. Noen ganger har vi ikke sex engang. Tro det eller ei. Enkelte ganger sitter vi bare tett sammen i sengen og drikker te og småkoser og prater litt. Jeg får høre veldig mange betroelser som de ikke synes de kan prate med andre om.

Men, jeg får gi meg nå. Må ta en tur i dusjen, for om en times tid kommer den eldste, min aller første faste kunde. Han liker at jeg ser ut som en vanlig søt jente, så jeg kler meg i T-shirt og skjørt, lar håret henge utover skuldrene og møter ham barbent som om jeg kun har gått hjemme og vannet blomster og matet Yin og Yang hele dagen :wink:

Ingen make up annet enn litt mascara på vippene.

Han er veldig koselig og jeg gleder meg til at han skal komme - på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og helg! Helgene tar jeg som regel fri, og det skal jeg gjøre denne helgen også. Mine kunder er jo hjemme med familiene sine i helgene som oftest, og det passer meg veldig bra. Ikke føler jeg noe behov for å gå ut å finne noen nye heller på dette tidspunktet.

Den ene elskeren min kom hjem fra Hellas i går, og lurte på om han og elskerinnen kunne komme en tur i løpet av helgen, for litt trekantkos, men jeg gidder rett og slett ikke det denne helgen. Denne helgen er sexfri helt og holdent.

Jeg skal bli med mamma og pappa og søsteren min og samboeren hennes og de to barna, på hytta på Hvaler. Det skal blir kjempedeilig. Gleder meg til å se dem alle sammen, og særlig de to tantebarna mine. Jeg tar med meg Yin og Yang også, selvfølgelig, og ungene elsker dem.

Ingen vet hva jeg egentlig jobber med, de tror jeg holder på med direktesalg og nettverksmarkedsføring, og det skal de få fortsette med. Jeg vet at mamma og pappa ville fått dånedimpen om de visste, og svoger ville sannsynligvis nektet meg å treffe barna hans igjen. Folk er jo litt rare på det området :ler: .

Jeg har vært på vinmonopolet i dag og kjøpt inn noen flasker Chardonay som jeg tenkte vi skulle kose oss med i helgen, det er liksom sommervinen over alle sommerviner for meg, og bare lyden når jeg heller den i glasset setter meg i feriestemning med en gang. Det er rart med disse assosiasjonene man har i forbindelse med lyder og lukter, ikke sant?

Jeg ønsker alle KG-lesere en riktig deilig helg, og håper at solen skal skinne på dere alle og varme dere godt opp før en ny uke tar fatt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann Wilma.

Har smugtittet litt i din litt uvanlige dagbok :ler: eller karnsje jeg heller skulle si uvanlige yrke :wink:

Kommer nok til og smuglese litt videre i den også, intet er som og lese andres dagbøker :sjarmor:

Ønsker deg en fortsatt fin uke.

:blomst: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jamen ikke flink til å følge opp denne dagboken!

Jeg ser jo nå at jeg ikke har vært her siden før jeg dro til Hvaler med familien og pusene - fy skamme meg!

Helgen på Hvaler ble kjempekoselig. Vi koste oss alle sammen, pusene også. De fikk litt fersk fisk også, som vi var ute en liten tur og dro opp. Og ingen ting er som helt fersk fisk for småpuser.

Tiden etterpå har vært som vanlig. Noen byturer med venninner, noen kunder på dagtid, som regel ikke mer enn to per dag, så det er ikke så voldsomt pesete, og det tar ikke opp så mye tid for meg. Veldig gode arbeidstider og masse frihet. Man kan knapt ha det bedre.

Det er mulig jeg får en langhelg i Paris med en av kundene mine også. Vi trives godt sammen, og har et godt vennskap også. Ikke bare business. Han inviterte meg nedover sist han var her, og det er helgen om halvannen uke vi i såfall drar. Jeg må bare finne noen som kan passe pusene for meg, så tror jeg nok jeg blir med. Så kan jeg shoppe litt også, mens han sitter i møter, det kan bli bra.

Ha en fin dag der ute, jeg skal prøve å bli litt flinkere til å oppdatere boken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp litt i en tråd om en kar som hadde kjøpt sex i Thailand på en tur for mange år siden.

Jeg må bare si ignoransen blant norske kvinner er stor når det gjelder de prostituerte og deres kunder.....

Enkelte av kvinnene ville aldri ha tolerert det, selv om det skjedde før deres tid, og ellers kommer det jo alltid opp en masse usakligheter som at "loosers kjøper sex - winners får det de vil ha gratis gjennom ONS eller i faste forhold". Hvor stor kan uvitenheten bli? Eller hvor liten kan kunnskapen bli?

Dere kvinner der ute som ikke hadde tålt det - vær ikke så skråsikre på at ikke nettopp din fantastiske mann er en av mine faste kunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ja dette var jo definitivt en litt annerledes dagbok enn det man vanligvis finner her..

Vi trenger vel kanskje alle en gang i blant en påminnelse om at ikke alt er enten sort eller hvitt.

Ønsker deg alt godt, og håper du får en fin sommer! Ta godt vare på pusene dine, katter er fabelaktige skapninger!

Sommerhilsen fra Sheba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helgen reiser jeg til Paris - fikk telefon fra ham akkurat nå. Alt er klappet og klart. Det skal bli deilig. Jeg har ikke vært der mer enn en gang tidligere, og det er ganske lenge siden, så jeg gleder meg veldig.

Gleder meg til å gå rundt Paris' gater, titte på livet, drikke kaffe på en fortausrestaurant og shoppe litt klær og sko som jeg ikke like lett får tak i her hjemme.

Jeg må kjøpe meg en guide så jeg vet hvor jeg skal gå, ellers går vel helgen med til å lete på feil sted :ler: Paris er jo ingen liten by - og det er jo ikke sånn at alle de spesielle butikkene ligger linet opp rett utenfor hotellet ditt slik at du bare kan trippe lett rundt i små og nette sko og få tak i alt du ønsker deg på en halv time..

Vi reiser fredag morgen. Først en liten stopp i København, han har et morgenmøte på Kastrup, og så bærer det avsted med oss.

Min venninne Betty (ikke Betty her på KG) tar vare på pusene for meg over helgen, så jeg vet at de er i gode hender også.

Det blir deilig. Hyggelig mann, god mat og godt drikke, god shopping og gode penger. Han betaler meg rikelig for å bli med ham på denne turen, så jeg kan shoppe med god samvittighet.

Innimellom får jeg så nært forhold til noen av kundene at jeg synes det blir litt feil å ta betaling av dem, men jeg har disiplinert meg til å ikke tenke sånn. Både for deres og for min egen skyld. Ellers kan jo det hele fort utvikle seg til å bli romantiske forhold i stedet for det vi har i dag. Kjøp og salg av seksuelle tjenester, med litt hygge attåt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt for fristelsen, og tittet litt i dagboken. I tillegg til varierende litterær kvalitet, vil min absolutt første innskytelse være at dette er rene skjære sprøytet. Ikke at en slik skjebne ikke finnes, gjør sikkert det. Men måten det er skrevet på, mer enn antyder at du er kioskromanforfatterinne-wannabe eller rett og slett bare krydrer hverdagen med en parallell fantasi tilværelse.

Ingen av delene har jeg noe prinsipielt imot, men som litteratur betraktet er det altså ikke særlig overbevisende.

Men stå på, det er gøy å ha en hobby man går så til de grader inn for. Hvem vet, kanskje Hjemmet vil ha rettighetene? Hobbyskriblerier har vært lønnsomt for flere det!! Lykke til!

Denne lå under samliv og tråden om kjøp av sex, men jeg velger å dra den hit, da jeg ikke liker å skulle diskutere verken mitt liv eller min dagbok i en tråd startet av en annen, og med en annen hensikt.

Jeg har aldri sagt at jeg vil være forfatter, derfor skjønner jeg ikke hvorfor du henger deg opp i mine varierende litterære kvaliteter. Dette er dagboken min, og jeg skriver det som faller meg inn, de gangene jeg logger på meg på.

At livet mitt er en skjebne er jeg ikke enig med deg i. Jeg har selv valgt å leve på denne måten, og selv om det er fullstendig umulig for deg å forstå at noen faktisk kan velge det, så trives jeg veldig godt med den friheten dette livet gir meg. Jeg kommer til å jobbe sånn s lenge jeg vil/kan, og etter det får jeg finne på noe annet. Jeg bestemmer faktisk helt selv, og er ingen "skjebne". Da ville jeg jo vært et offer.

Jeg har alltid hatt et lettvint forhold til sex, for meg er ikke det noe som må være dypt og hellig mellom to som skal leve sammen resten av livet, men noe man kan nyte der og da, som det det faktisk er; nemlig en kroppslig nytelse. Og hvorfor ikke tjene penger på det? Hadde det vært mindre "skjebneaktig" dersom jeg hadde valgt å sjekke tilfeldige menn på bar, og tatt dem med meg hjem etter at de kanskje hadde spandert noen drinker på meg? En ny og fremmed mann hver gang? I mine øyne ville det vært verre.

Mine kunder har jeg hatt i flere år, og det er de samme om og om igjen. Hvorfor er det så utrolig for deg? Ikke er jeg alene i denne byen heller, vi er veldig mange. Ikke alle på "full tid", men veldig mange litt av og på.

Jeg annonserer ikke. De kundene jeg har, har vært med meg siden jeg fant dem på bar i begynnelsen av min "karriere". Og de er mange nok til at jeg kan leve av det, så jeg trenger heller ikke fler.

Tro gjerne hva du vil, men ikke kom med bastante beskyldninger om at livet mitt er oppspinn bare fordi du ikke tror at det faktisk kan være slik som jeg beskriver.

Hadde du trodd mer på det om jeg hadde grått og hylt og spurt hvorfor dette måtte skje meg? hvorfor måtte livet mitt bli sånn, når alt jeg ønsket meg av livet var et hvitt hus med stakittgjerde, høy mørk mann, og to vakre barn?

Eller hvis jeg kunne fortelle at i dag hadde jeg en kunde som banket skiten ut av meg for så å stikke av uten å betale, og attpåtil tok han med seg alle sparepengene mine?

Våkn opp - virkeligheten har mange flere aspekter enn du vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ja dette var jo definitivt en litt annerledes dagbok enn det man vanligvis finner her..

Vi trenger vel kanskje alle en gang i blant en påminnelse om at ikke alt er enten sort eller hvitt.

Ønsker deg alt godt, og håper du får en fin sommer! Ta godt vare på pusene dine, katter er fabelaktige skapninger!

Sommerhilsen fra Sheba

Tusen takk Sheba - jeg så ikke hilsenen din før nå - jeg ble så opphengt i å få svart Fiona på hennes mening om meg og mitt...

God sommer til deg og alle andre KG'ere - jeg kan komme plutselig tilbake, eller det kan ta litt tid igjen. Jeg ser jo stadig at jeg ikke er så flink til å hoppe inn her som jeg trodde jeg ville være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Alle mine gode intensjoner til tross - jeg klarer bare ikke å holde denne boken oppdatert. Men det har vel noe å gjøre med at dagene mine blir ganske like. Det skjer ikke så mye spennende bestandig.. :roll:

Helgen i Paris var veldig hyggelig, og jeg fikk shoppet en del, men ikke så mye som jeg trodde på forhånd. Kveldene var veldig hyggelige, med god mat, god vin og hyggelig selskap. Han er virkelig en fantastisk mann, og jeg koste meg stort på turen. Han behandler meg som en dronning til tross for at han betaler i dyre dommer for meg. Jeg fikk nesten følelsen av å være med i filmen Pretty Woman, og at jeg hadde hovedrollen. Det er helt merkelig. Nå ligner ikke jeg mye på Julia, og han ligner heller ikke på Richard, men allikevel. Richard Gere er en vakker mann, min kunde er flott, men ikke vakker. Han er sjarmerende og hyggelig, og veldig snill og morsom, men han er tynn i håret (jeg har foreslått at han raker det av) og med antydning til pondus. Og han er i slutten av trettiårene. Jeg lurte på om jeg kanskje holdt på å forelske meg i ham i løpet av helgen vår, men etter et par dager hjemme igjen, så kjenner jeg at alt er som før, og det er godt. Det skulle tatt seg ut at jeg forelsket meg i en kunde ja. Det bør helst ikke skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne Betty (ikke Betty her på KG) tar vare på pusene for meg over helgen, så jeg vet at de er i gode hender også.

:hoho::hoho: Ja nå lurte jeg jammen på om jeg var blitt kattepasser uten og oppdage det :hoho::hoho:

Bare innom for og ønske deg en riktig god helg.

Håper du koser deg i sommervarmen ( som hvertfall har vært idag :ler: )

Hilsen Betty :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så forferdelig dårlig jeg er på å lage denne dagboken - jeg må ha et kjedelig liv siden jeg ikke har noe å skrive om.

Denne sommeren er miserabel synes jeg - for et VÆR! Det bare regner og regner jo! :evil:

Jeg har hatt to uker på hytta til foreldrene mine i løpet av juli, men det er liksom ikke noe stas når ikke været tilsier bading og soling. Fikk lest litt og gått noen turer, og ladet batteriene - selv om de ikke var så veldig flate i utgangspunktet. Nå er de i hvert fall fulle.

Nå pøser det ned utenfor vinduene mine, og jeg som tenkte at jeg skulle rusle litt rundt i byen i dag og kanskje shoppe litt. Ikke i dette været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Tusen takk Trulselinemor :P

Jeg er full av dårlig samvittighet på grunn av min elendige dagbok, som jeg håpet skulle bli både morsom og underholdende. Jeg er nok ingen skribent. :-(

Men livet er jo ikke så morsomt heller. Dagene blir litt like, og det er jo ikke så mye å fortelle om.

Nå har jeg kalt den Wilmas promiskuøse rapport, så kanskje jeg kunne skrive om alle mine promiskuiteter. Det er bare det at det er jo bare en gjentagelse av seg selv hver dag det også.

Jeg kjeder meg, det er det som er saken.

Kanskje jeg skal ta en tur ut på et av mine gamle stamsteder for å se om jeg kan finne noen nye og spennende kunder? :roll: Jeg tror ikke det finnes. Menn er bare menn, og de er til forveksling veldig like.

Kanskje jeg skal høre med Betty om hun vil reise bort en uke. Kanskje vi skal ta en liten uke i NY eller noe?

Jeg ringer henne med det samme og ber henne komme over en tur. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...