AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hva slags forsikringsselskap bruker dere og hvor mye betaler dere totalt i året? Jeg har sett over papirene våre hos Gjensidige og ble litt overrasket over hvor dyr for eksempel barneforsikringen er. Vi betaler 3000,-.... og vi har ikke forsikret vårt andre barn enda.. Da vil det bli 6000,- bare der, i tilegg til innbo, biler osv. Er ikke dette fryktelig dyrt? Jeg vurderer å skifte selskap men det er jo så mange å velge i, så skulle gjerne hørt andres erfaringer/anbefalinger.... På forhånd takk Anonymous poster hash: 91b99...c98
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Et vanlig et? Eller mente du kanskje hvilket ? Anonymous poster hash: 2c377...e17 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Vi har barneforsikring hos If. Betaler 2885kr per år og dette er basis (ulykke og sykdom), standard uførhet og uførhet månedlig utbetaling (super barneforsikring). Tror vi har alt det If tilbyr. Totalt i året på alle forsikringer vi har betaler vi 31.615kr. Synes det er fryktelig mye.... Anonymous poster hash: 63bf8...c91
-hild Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Jeg tok en gjennomgang av alle våre forsikringer nå, og sparer mellom 8 og 10 000 på å bytte fra Gjensidige til If. Jeg må innrømme at jeg ikke har lest gjennom alle polisene og sett over alle detaljene, men iflg han som solgte meg disse forsikringene, så får vi like god eller bedre dekning på alt. Så ingen tvil om at det lønner seg å sjekke litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå