Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

God bedring!
Håper operasjonen var vellykket og at formen er stigende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poff,  så var det gått en uke siden operasjonen. Jeg ble heldigvis operert forrige fredag. Det oppsto litt komplikasjoner, så operasjonen som skulle ta sånn ca 45 min tok mellom 4 og 5 timer. Men dette var vi forberedt på, det var fordi jeg har vært så betent. 

Den siste uken har jeg i grunn bare sitter i en stol, og ikke klart mye. Ungene og mannen har hentet alt til meg og jeg har trengt hjelp til nesten alt. I går var jeg hos fastlegen og vi snakket om operasjonen og hun mente at jeg fortsatt hadde tøffe uker foran meg og at legen på sykehuset som ga meg 1 ukes sykemelding var helt tullete. Men hun sa også det var helt vanlig,  så slapp kirurgene å forholde seg til NAV. Slik var det bare.

Så hun ville jeg skulle tilbringe noen uker til på sofaen. Vi ble enige om ei uke sykemelding og oppfølging neste fredag. Jeg har som vanlig store problemer med å ikke være på jobb så jeg ønsket ikke å bli sykemeldt i to uker til. Men jeg ser galskapen selv. Jeg er fortsatt betent og tar medisin for det, så det er helt tullete å innbille seg at jeg klarer å jobbe så fort. Men, men jeg gjør i alle fall som jeg skal nå. Jeg sittet pal i sofaen, ber om hjelp til alt og sover mange timer mer enn normalt til alle døgnets tider.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på legen nå. Det er bedre at du tar det med ro litt lenger og faktisk blir bra enn å trasse deg tilbake på jobb for tidlig og få enda en runde med komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du bare høre på legen, og holde deg i ro til du blir frisk. Ingen vits i å være full av trass nå. God bedring. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Jerle!

Klokke kvinner har talt før meg, og jeg slutter meg til oppfordringen: Lytt til legen og ikke hast tilbake for tidlig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Roadrunner skrev:

God bedring, Jerle!

Klokke kvinner har talt før meg, og jeg slutter meg til oppfordringen: Lytt til legen og ikke hast tilbake for tidlig.

:klem:

Frøken Ur? :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:fnise: Takk Daria For dagens! (om enn noe sent...)

Jeg har nå endelig begynt å jobbe igjen, senkningen er nesten normal og det morsomme er at jeg føler meg mye friskere. Slik har jeg ikke følt meg på mange måneder. Er seff trøtt og daff etter å ha tilbragt så mage dager på sofaen, men det er faktisk endring i den generelle energien min. :hoppe:

Det er ferietid på jobb, så telefonene er ikke så mange og det er helt greit å starte opp igjen uten at det er konstant kaos. Jeg skal jobbe denne og to uker til før vi har ferie. Og det er helt greit. Da skal vi tre hele uker til Spania, så det gleder vi oss til- Fram til da skal jeg nyte at jeg faktisk føler meg helt ok igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: 

Godt å ha deg tilbake, og enda bedre å høre at formen er så stigende! :strix: Må være veldig deilig med en kropp som begynner å fungere skikkelig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det går rett vei :jepp: 

Tre uker i Spania, det høres jo innmari trist ut. Stakkars deg! *vil ikke bytte* Eller, forresten... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Så deilig at det går rett vei :jepp: 

Tre uker i Spania, det høres jo innmari trist ut. Stakkars deg! *vil ikke bytte* Eller, forresten... :fnise: 

He, he... Vel jeg tror ditt sommervær er bedre enn vårt. Sommeren vår er sikkert over allerede og så kommer det en fin høst i august/september. Så litt d-vitamin må vi jo få vi også. :fnise: (Men det er vel som å banne i kirka, når jeg nevner at jeg er litt redd det blir for varmt)

Driver å oppdaterer meg her inne, er uten pc hjemme(dvs har jo mediapc på tvn, men det er ikke helt det samme) og det er så slitsomt å lese alt på mobilen. Selv om den jeg akkurat har kjøpt er ganske så kul... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se at du er tilbake. :klemmer:  Og ikke minst godt å høre at kroppen begynner å spille på lag med deg igjen. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, den telefonen er jeg ikke rent smågrønn på...

Blir nok noe lignende her også etterhvert, men usikker på om jeg skal ha Edge eller ikke. Ser for meg at det bare er større sjans for at skjermen ryker, og at det egentlig ikke er funksjonalitet jeg trenger. Så mulig jeg kjører enkel/vanlig S7 :sikle:

Men altså, har du med deg hele biblioteket på ferie? :klo: Flere bøker på familieferie enn jeg har på en tur alene jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Roadrunner skrev:

Men altså, den telefonen er jeg ikke rent smågrønn på...

Blir nok noe lignende her også etterhvert, men usikker på om jeg skal ha Edge eller ikke. Ser for meg at det bare er større sjans for at skjermen ryker, og at det egentlig ikke er funksjonalitet jeg trenger. Så mulig jeg kjører enkel/vanlig S7 :sikle:

Men altså, har du med deg hele biblioteket på ferie? :klo: Flere bøker på familieferie enn jeg har på en tur alene jo :ler:

Jeg også tenkte at den vanlige holdt, men så var ikke forskjellen i pris sånn kjempe stor... Og så er den så kul... og så lyser den grønt når den ligger på magen og ringer... og så... Ja. Logikken slo ikke inn når jeg "måtte" ha ny mobil.

Det er på ferie jeg leser mest, ferie for meg er å sitte i skyggen, gjerne under en parasoll og se at resten av gjengen bader og soler seg. Det er eneste tiden på året jeg virkelig klarer å slappe av og lese, resten av året er det så mye annet som må skje og skal gjøres. Så da trenger man 10 bøker på tre uker, DVs nå er det blitt 12 :sjenert: 

Nå sier appen min at det er: 11 dager, 10 timer, 38 min og 30 sek til vi reiser på ferie. Ikke at jeg teller ned. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min app forteller meg at om ei uke er jeg underveis til nye fantastiske konsertopplevelser, og jeg verken gleder meg eller teller ned :sjenert:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Roadrunner skrev:

Min app forteller meg at om ei uke er jeg underveis til nye fantastiske konsertopplevelser, og jeg verken gleder meg eller teller ned :sjenert:

:strix:

Nei jeg skjønner at det nok bare blir pes! :ler::hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra klokken 05:17 i morges, mor til en tenåring. :daane: Skjønner ikke hvor årene er blitt av, hun ble jo akkurat født. Og så synes jeg det er merkelig at jeg knapt har blitt en time eldre, ikke tykkere heller for den saks skyld. Nei det hele er ganske merkelig. :vetikke: 

Det blir en enkel feiring i dag, slik er det med bursdag midt i fellesferien, så tar vi igjen feiring med alle onkler, tanter og søskenbarn(altså bare sånn rundt 25-30 stk) i september når alle er hjemme igjen. Det er vel i grunn det eneste positive med å ha bursdag på denne tiden, minst 3 selskap ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...