Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer:

Dessverre ikke så mye fornuftig å si, annet enn riktig god bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb nå og venter på sjefen min, slik jeg får gitt beskjed om sykemeldingen. Legen sykemeldte meg fra fredag av på 80%(altså forlenget den jeg hadde som gikk ut på torsdag i forrige uke), så siden jeg jobbet fullt fredag og mandag, samt til kl 13 i går, så har jeg jobbet mer enn nok mente hun. Og skulle da kunne ta det med ro nå. Men greia er at i morgen og på fredag er her bare en person på jobb. Så det må fikses. Jeg kan ikke sitte hjemme med foten høyt å vite at kollegaen min er alene med jobb for 3 personer.

Så jeg håper han kommer snart han sjef, for vi må finne en løsning. Synes dette er skikkelig ugøy, jeg gruer meg skikkelig til å snakke med han. For selv om han er en veldig forståelsesfull mann, så vet jeg at jeg setter de i en skikelig knipe. Og den følelsen er aldri god! :sukk:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på dag to i sofaen, med foten høyt. Og jammen det fungerer det. Der jeg hadde et stort betent sår på foten på tirsdag har det grodd og hevelsen er gått mye ned. Så hvile og Ery max er visst en fin kombinasjon. Der er fortsatt en stor betennelse under, men selv den ser bedre ut.

Så i dag har jeg pisket rundt gjengen min. Så hus er ryddet og vasket, nytt sengetøy er lagt på og koffertene er pakket. Jeg satser og håper på Londontur i morgen. :tommelopp:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

London var bra, men dog lagt opp etter ei kjerring som ikke kunne gå så mye.
Så var jeg hjemme ca 4 dager før jeg dro til Berlin. Der gikk jeg mer, og plutselig sa foten stopp. Hovnet opp og det siste såret etter blemmene ble kjempe betent. Så da var det til legen igjen i går, og ny antibiotikakur. :sukk: Forrige uke fikk jeg også operasjonsdato, det er førstkommende mandag. Så da er det bare å krysse alt som kan krysses og håpe at de godtar såret mitt på fredag. Håper inderlig denne siste kuren tar knekken på betennelsen. Jeg er nå på kur nr 7 eller 8 i 2016. Og allergiene jeg har fått mot div. antibiotika er for 6(!) typer. Jeg må opereres nå, for de har ikke noe å gi meg mot en skikkelig galleblærebetennelse igjen.

Kjenner jeg er lei av hele 2016. Tror jeg bare hopper til 2017 med en gang, så slipper jeg alt styret med å bli 40 også! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe operasjon er det som skal til for å få deg på beina igjen - både bokstavelig og i overført betydning. Dessuten synes jeg du har fortjent en god høst - 2016 bør jobbe litt for å bedre sitt omdømme hos deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, snakk om traurig første halvdel av 2016! :sukk:

Enig med Daria, de neste 7 månedene bør by på noe helt annet - her må det solide saker til for å bedre omdømmet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg innskrevet på sykehuset for operasjon. Jeg var der ca kl 0830. Da hadde jeg fastet siden midnatt. Rundt kl 10 fikk jeg seng, kl 12 fikk jeg beskjed om å skifte til operasjon. Og klokken 1430 kom det beskjed om at det ikke ble operasjon, de hadde fått noen saker som gjorde at min operasjon ble utsatt. Så var det bare å reise hjem :( 

Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Skjønte på Snap at det ikke gikk veien - så utrolig kjipt!

Hva er gangen videre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i grunn ikke veien videre. Når jeg lettere sjokkert spurte om det betydde at jeg skulle komme igjen dagen etter, så var nesten de sjokka over spørsmålet mitt.

Så nei da, jeg skulle hjem - så kanskje jeg får en telefon om ny dato, eller kanskje et brev. Noe tidsperspektiv har jeg ikke. :sukk:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått beskjed om å komme tilbake i morgen tidelig for operasjon. Men denne gangen er jeg mer pessimistisk, tror det ikke før jeg ser det.

*krysser dog fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg. Håper virkelig du får operasjon nå. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...