Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daria skrev:

Ærend til andre bygg (særlig i finvær) funke også, da kan man ha flaks og treffe på noen som er i skavlehumør. Eller har vafler... :ler: 

 

23 minutter siden, Roadrunner skrev:

Lageret pleier å fungere her også :opplyser:

Det er også så stort at det tar ei stund før jeg risikerer å bli funnet. :nigo:

Skjønner at dere to er litt heldigere enn meg, eneste plassen jeg kan slippe unna er på toalettet. Og det er jo grenser for hvor lenge du kan være der også. :ler2: Men hvis vi flytter opp dit vi håper, så slipper jeg kanskje å ha kontor rett ved resepsjonen, det vil hjelpe på en del. Nå har jeg byggets flotteste kontor, men rett ved resepsjonen, og det er et evig bråk og mas. Spes når jeg stått opp med den foten at alle som er i umiddelbar nærhet irriterer meg. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.1.2019 den 13.54, Daria skrev:

Pussig det der, hvordan alle insisterer på å være irriterende på samme dag... ;) 

Ja, det er nok en sammensvergelse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf. Jeg vil ikke trykke på sommerferielinken du la ut. Jeg bare holdt musepekeren over, og da så jeg at det ene ordet i linken begynte på m og sluttet på itius, og da vil jeg ikke se. :snurt:

Bare litt (gledes)misunnelig der altså. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, loffen skrev:

Hmf. Jeg vil ikke trykke på sommerferielinken du la ut. Jeg bare holdt musepekeren over, og da så jeg at det ene ordet i linken begynte på m og sluttet på itius, og da vil jeg ikke se. :snurt:

Bare litt (gledes)misunnelig der altså. :ler: 

Nesten tinitus, noe som ikke er å trakte etter har jeg hørt. :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Statistikk er så gørr!! (Ergo er jeg innom KG) I drømmejobben min har vi et lager jeg kan gjemme meg på og jeg slipper statistikk. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snart helg. :danser:og jeg har levert statistikken. :danser:Dessuten reiser vi på kjærestetur i kveld, og har fri fra jobb i morgen. :danser:

 

(Om noen ikke  ser det, så har jeg en ganske god torsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her hos oss skal alle ha vinterferie neste uke, untatt 2 stk. Jeg er en av de to. Så nå sitter jeg og drømmer om fri jeg også. Når jeg sa jeg ikke trengte å ta vinterferie, så glemte jeg jo at jeg kom til å bli grønn av missunnelse når uken først kom. Så da smisket vi litt med sjefen og fikk lov å stenge telefonen kl 14. hele neste uke, så det betyr at vi kan gi oss tidelig om vi vil, må jo bruke avspasering, men det har jeg mer enn nok av. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Her hos oss skal alle ha vinterferie neste uke, untatt 2 stk. Jeg er en av de to. Så nå sitter jeg og drømmer om fri jeg også. Når jeg sa jeg ikke trengte å ta vinterferie, så glemte jeg jo at jeg kom til å bli grønn av missunnelse når uken først kom. Så da smisket vi litt med sjefen og fikk lov å stenge telefonen kl 14. hele neste uke, så det betyr at vi kan gi oss tidelig om vi vil, må jo bruke avspasering, men det har jeg mer enn nok av. :nigo:

Så deilig!

Her er det heldigvis endel som er på jobb, tross vinterferieuke. Så er ikke helt grønn, bare smågrønn (jada, jeg vet at jeg kom hjem for halvannen uke siden og har hatt knall ferie, men det er jo tilbakelagt og snart lenge siden... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Roadrunner skrev:

Så deilig!

Her er det heldigvis endel som er på jobb, tross vinterferieuke. Så er ikke helt grønn, bare smågrønn (jada, jeg vet at jeg kom hjem for halvannen uke siden og har hatt knall ferie, men det er jo tilbakelagt og snart lenge siden... :sjenert: )

Det som er i fortid teller ikke. :opplyser: Det er bare 2 1/2 uke siden jeg var på mini-ferie også, men jeg har like lyst på fri for det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jerle skrev:

Det som er i fortid teller ikke. :opplyser: Det er bare 2 1/2 uke siden jeg var på mini-ferie også, men jeg har like lyst på fri for det. :ler:

SÅ glad for at det er flere som innehar samme forståelse av feriebegrepet :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Roadrunner skrev:

SÅ glad for at det er flere som innehar samme forståelse av feriebegrepet :jepp:

 

 

 Ja det er i hvertfall ikke vi som er rare :ler:

(Jeg planlegger jo alltid ferier, samma om jeg akkurat var på en eller snart skal.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg har så vidt startet med sommerferieplanlegging jeg. :ler: 

Med tanke på hvor gode vi er på kulturell langtidsplanlegging, er egentlig feriene våre relativt tatt på sparket  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Daria skrev:

Med tanke på hvor gode vi er på kulturell langtidsplanlegging, er egentlig feriene våre relativt tatt på sparket  :ler:

Ja, og vi tar ofte svinger underveis og havner sjelden der planleggingen startet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Skravla skrev:

Jeg har så vidt startet med sommerferieplanlegging jeg. :ler: 

Og jeg har allerede planagt både sommerferie og høstferie. Driver å sjekker ut en tur i desember også. :sjenert:
Det er ganke mye penger å spare på å planlegge i god tid også.

 

20 timer siden, Daria skrev:

Med tanke på hvor gode vi er på kulturell langtidsplanlegging, er egentlig feriene våre relativt tatt på sparket  :ler:

:ler: Tipper at dere har på plass noe til nyttårsaften allerede?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jerle skrev:

Det er ganke mye penger å spare på å planlegge i god tid også.

That's your story and you're sticking to it? :fnise:

Høstsesong-programmene er stort sett ikke sluppet ennå, så nyttårsplanlegging er litt tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...