Gå til innhold

Fikk ikke prøve hold-in undertøy på H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsket å prøve en hold-in underkjole på H&M da jeg fikk beskjed om at det ikke var lov å prøve "undertøy" i butikken. Er ikke dette veldig rart? Det er jo ikke som om jeg er helt naken under (har jo på både truse og BH. Jeg tenker dette er det samme som å prøve en vanlig trang kjole? Jeg ville jo se hvilken størrelse jeg skulle kjøpe, men måtte gå med uforrettet sak,

Flere som har opplevd dette? Var det urimelig av meg å gå utifra at man kunne prøve denne?

Anonymous poster hash: 2c91c...cf7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deres butikk, deres regler.

Anonymous poster hash: 2f29e...346
  • Liker 4
Skrevet

Ikke lov å prøve undertøy? Jeg har da prøvd bher i mange butikker flere ganger, har aldri hørt at det ikke er lov.

Anonymous poster hash: 7aac8...101
  • Liker 8
Skrevet

Husker HM hadde egen butikk med bare undertøy. Den var i en annen del av senteret enn resten, og der var det da egne prøverom, og jeg prøvde ofte BH'er der. Skjønneri kke hvorfor man ikke skal kunne prøve det, annerledes med truser!

Skrevet

Var du svett eller luktet vondt eller av en eller annen grunn så ufresh ut? Det kan være grunnen..

Anonymous poster hash: 898f9...dd1
  • Liker 7
Gjest kassycat
Skrevet

Ja det var rart, helt vanlig å prøve BH i butikk, og truser hvis de har plastikk inni.

Skrevet

Har sett folk prøve bikinitruser uten og ha trusa si på og ikke plastikk i bikinien :kvalm:

• Liker 2
Skrevet

Finnes ikke noe mer heslig enn å henge opp undertøy og bikinier som kundene har prøvd :spy:

Anonymous poster hash: 7a781...958
  • Liker 2
Gjest constance90
Skrevet

Finnes ikke noe mer heslig enn å henge opp undertøy og bikinier som kundene har prøvd :spy:

Anonymous poster hash: 7a781...958

Det er faktisk vemmelig! Og man skulle tro at alle var voksne og oppegående men når man tydelig ser hvilken "uke" kunden har etter de har prøvdt nye bikinier osv er lite delikat. Det forsvinner i søppelet for å si det sånn.

Gjest lillelarve
Skrevet

Rart at det ikke var lov å prøve underkjole... Truser er forståelig, men.. De har vel sine regler da ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var du svett eller luktet vondt eller av en eller annen grunn så ufresh ut? Det kan være grunnen..

Anonymous poster hash: 898f9...dd1

Eh... nei, har ikke for vane å gå rundt og se sjuskete ut nei...

Anonymous poster hash: 744f8...107

AnonymBruker
Skrevet

Har sett folk prøve bikinitruser uten og ha trusa si på og ikke plastikk i bikinien :kvalm:

Hvordan har du sett det? Var du inni prøverommet da de prøvde?

• Liker 2
Skrevet

Nei, men de stod på utsiden etter og ha tatt på bikinien. så at betjeningen reagerte og.

Skrevet

Kanskje var den i en sånn pakke som strømpebukser kommer i liksom, og det ikke var meningen å åpne pakningen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje var den i en sånn pakke som strømpebukser kommer i liksom, og det ikke var meningen å åpne pakningen?

Neinei, den hang på en kleshenger... Jeg mener det er veldig viktig å prøve disse, da feil størrelse kan se helt grusomt ut!

Skrevet

Merkelig, ja. Truser er en ting, men hold-in-kjoler skjønner jeg ikke hvorfor ikke skal være lov. Hvorfor er det lov å prøve andre kjoler da? Like "uhygienisk" det ;)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Edit: dobbel

Endret av Britt Banditt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...