Gå til innhold

Hva gjør dere etter sex?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hva dere gjør med sæden etter sexen. Tørker dere den vekk med dopapir som meg, dusjer dere eller gjør dere ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Kniper igjen og ligger musestille :lol:

Eller kniper igjen og løper inn på do og tørker det bort med et håndkle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rull dopapir ved senga, til å tørke vekk det verste og unngå flekkar i senga. Etterpå går vi alltid i dusjen. Har funne ut at dersom eg ikkje går i dusjen etterpå og vaskar meg grundig får eg sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motorrypa

dopapir på sengekanten er å fortrekke fremfor en dam av sæd på madrassen.

tørk vekk det verste å la det stå til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motorrypa

dopapir på sengekanten er å fortrekke fremfor en dam av sæd på madrassen.

tørk vekk det verste å la det stå til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg prøver så godt vi kan å komme meg ut på badet uten å søle sæd på sengetøy, gulv osv. Så tørker jeg godt av med dopapir. Må alltid tisse rett etter sex også, så jeg kan ikke bare legge meg til rette og sove etter moroa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på do og tørker godt etter tissing.Går så og tar en go røyk i senga eller stua-alt etter hvor og hva :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grepa dame
:lol: - Sier :- "Finn papir til meg, din dust".......Og siden:" Natta, sussebassen, elsker deg"........... :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slikker det i meg igjenn :D

Så man ikke går tom for sæd :roll:

Hun liker det så godt med tung sex :P ,etter jeg har fylt i henne med sæden min :wink:

Etter det så går vi dusjen å skyller resten bort :):):)

Hilsen Slikkeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det første ei jente skal gjøre etterpå er å gå på do å tisse, for å unngå urinveisinfeksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Kjekt med papir ved siden av senga! Men jeg går som regel en tur på do etter å ha tørket bort det værste, eller jeg løper på do med masse papir mellom bena...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjellig. Mange ganger sovner vi bare inn i armene på hverandre (hvis det er kveld/natt) og lar sæden være der den er. Hvis jeg kommer på magen/brystene hennes liker hun å smøre den utover huden sin. Hvis vi skal stå opp rett etterpå (hvis vi elsker i senga) finner jeg som regel noe hun kan tørke seg med. For mange år siden hadde jeg sex med henne i lunsjen og hun måtte skynde seg på jobben, (som da var vegg i vegg) gikk hun på jobben truseløs (sommerkjole) og hun fortalte meg etterpå at sæden hadde rennt ned på innsiden av lårene. Hissende spør dere meg...

Goggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heisann!

Dopapir er liksom standard løsningen, har alltid en rull liggende under senga.

Men har faktisk en del "morsomme" opplevelser med sæd. Vi er begge temmelig travle mennesker, og det hender vi har dårlig tid.

En gang dro jeg på meg genseren uten å tørke av, og da jeg skulle ta den av senere, så det ut som det hadde gått sneiler over hele genseren min :)

Jeg pleier ofte å svelge, men en gang kom det mer enn beregna, og uten at jeg merka det ble jeg gående lenge med en festlig hvit dråpe under nesa :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg lurer på hva dere gjør med sæden etter sexen. Tørker dere den vekk med dopapir som meg, dusjer dere eller gjør dere ingen ting.

hopper som regel ikke av i av i svingen, men tørker det gjerne vekk med et hånkle viss det er behov for det..... eller så svelger madamen det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...