Jump to content
AnonymBruker

Bikini-Nina (fitnessjente) har blitt muslim

Recommended Posts

AnonymBruker

Fortsetter under...

Chloe-

Jeg tenker "fint for henne at hun har funnet en tro".

Hun virker som en dame som går all in for det hun bestemmer seg for, på godt og vondt.

Guest constance90

Alle fortjener å finne en ro i livet, hun fant hennes gjennom Islam. Kjempebra for henne!

AnonymBruker

Syntes det er litt respektløst å konventere til en religion som er for alt annet enn frihet, særlig for kvinner.

Anonymous poster hash: eb392...a6c

Guest constance90

Syntes det er litt respektløst å konventere til en religion som er for alt annet enn frihet, særlig for kvinner.

Har du lest Koranen eller bare fått med deg mediahysteriet? Det er kun ekstreminister som oppfører seg slik og nordmenn undertrykte også kvinner til et tidspunkt. Noen land henger litt etter men man er uansett fri til å gjøre hva man vil.

Binta Ba

Stor omveltning,og jeg håper hun har tatt det rette valget.

Annonse

AnonymBruker

Synes det er ganske ironisk at du som snakker om FRIHET her, ikke er for at andre folk skal ha frihet til å velge hvilken religion de selv vil,uten at andre kommer med moral-prekener og nedsettende kommentarer slik som du gjør.

Det er du som er respektløs her, ikke hun. Måten hun velger å leve livet sitt på er hennes valg, ikke ditt.

Mange virker å glemme at ytringsfrihet i landet her innebærer å ta egne selvstendige valg og leve livet sitt slik man vil, så lenge det ikke skader andre mennesker. Det hun gjør skader ingen, det er hennes private valg som du egentlig ikke har noen ting du skulle sagt på.

Ytringsfrihet betyr ikke at alle skal være like og mene det samme, tror veldig mange slike som deg har misforstått det grundig. At du ikke liker hennes hodeplagg, religion, farge på huset, eller hvorvidt hun feirer jul eller ikke er INGEN andre sitt problem enn ditt eget, og du får holde det for deg selv ennå spre kvalm og nedsettende kommentarer. Enkelt og greit.

For å gi et eksempel; jeg kan mislike at naboen min er homofil(nå gjør jeg ikke,det men dette er bare et randomeksempel), men det behøver ikke være hans eller andre sitt problem. Det er isåfall mitt problem og jeg får holde det for meg selv, for her i landet kan alle velge å leve slik de vil så lenge det ikke skader noen. Det er nettopp det som er så flott med et fritt land.

Anonymous poster hash: 68d92...f72

AnonymBruker

Synes det er ganske ironisk at du som snakker om FRIHET her, ikke er for at andre folk skal ha frihet til å velge hvilken religion de selv vil,uten at andre kommer med moral-prekener og nedsettende kommentarer slik som du gjør.Det er du som er respektløs her, ikke hun. Måten hun velger å leve livet sitt på er hennes valg, ikke ditt. Mange virker å glemme at ytringsfrihet i landet her innebærer å ta egne selvstendige valg og leve livet sitt slik man vil, så lenge det ikke skader andre mennesker. Det hun gjør skader ingen, det er hennes private valg som du egentlig ikke har noen ting du skulle sagt på. Ytringsfrihet betyr ikke at alle skal være like og mene det samme, tror veldig mange slike som deg har misforstått det grundig. At du ikke liker hennes hodeplagg, religion, farge på huset, eller hvorvidt hun feirer jul eller ikke er INGEN andre sitt problem enn ditt eget, og du får holde det for deg selv ennå spre kvalm og nedsettende kommentarer. Enkelt og greit. For å gi et eksempel; jeg kan mislike at naboen min er homofil(nå gjør jeg ikke,det men dette er bare et randomeksempel), men det behøver ikke være hans eller andre sitt problem. Det er isåfall mitt problem og jeg får holde det for meg selv, for her i landet kan alle velge å leve slik de vil så lenge det ikke skader noen. Det er nettopp det som er så flott med et fritt land. Anonymous poster hash: 68d92...f72

Hele greia er at religiøse IKKE holder det for seg selv. Det er derfor jeg syntes det er respektløst, men for all del. Lev videre i den rosa bobla di.

Guest constance90

Hele greia er at religiøse IKKE holder det for seg selv. Det er derfor jeg syntes det er respektløst, men for all del. Lev videre i den rosa bobla di.

Det gjør nemmen ikke ateister heller!

AnonymBruker

Jenter som konverterer fordi de ikke ønsker press på utseende, ønsker gode verdier osv. Virkeligheten kaller! Dere kan ha alt dette uten å konvertere til en religion startet av en krigsherre for godt over tusen år siden, som også ble spredd med krig. Islam tror jeg er den minst troverdige religion som eksisterer på denne kloden. Hadde før trodd på at Tor lagde alt torden med hammeren sin før denne.

Anonymous poster hash: 9c6d5...ba6

AnonymBruker

Ikke bra.

Anonymous poster hash: 4c305...1bf

AnonymBruker

Hun har stått frem åpent for å være muslim. Hun har ikke bedt noen om å konvertere eller sagt noenting om andre religioner, levemåter eller hva som helst. Så hva eksakt er det hun ikke holder for seg selv her ?

Anonymous poster hash: 68d92...f72

torias

Jeg tenker at det er fint for henne, og at andre bør respektere hennes valg. I hvertfall fremmede som ikke har bakgrunnsinformasjon om hvorfor hun har konvertert. :)

Annonse

Anglofil

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

AnonymBruker

For all del - hver kvinne for seg selv!

Men det at noen velger å i det hele tatt la religion trumfe vitenskap er utrolig trist.

Anonymous poster hash: 4750b...f90

AnonymBruker

Hun har vel omskjært seg også? Kan ikke bare gå halvveis inn i relgionen vett.

Anonymous poster hash: cb777...15b

AnonymBruker

Det er ikke et krav at man må omskjære seg for å konventere ;)

Anonymous poster hash: 437c3...a7a

AnonymBruker

AT DET VAR?! :sjokkert: Jeg har faktisk snakket en god del med fitness-Nina, og kan ikke si annet at dette overrasker meg! Jaja, godt for henne. :)

Anonymous poster hash: 247ea...8b5

Binta Ba

Omskjæring av kvinner er kulturelt, ikke religiøst.

AnonymBruker

Den første religionen oppsto da en ape pekte opp på sola og sa til den andre apen: " han sier at du skal gi meg det du har i hånda".

Anonymous poster hash: a228e...f5b