AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Skal på fest på fredag, har ikke drukket på godt over et år pga graviditet, og tenkte jeg får ta det rolig og nøye meg med et par cider istedenfor å gå på Red Bull og vodka Men hvilken cider er egentlig best? Noen som har lyst til å anbefale meg sin favoritt? (Ikke pæresmak helst, ikke særlig glad i pære!) Anonymous poster hash: f8407...1eb
skreppamedleppa Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Bulmers og strongbow er favoritter, men finnes dessverre ikke i de fleste dagligvare butikker. Om du ønsker syntetisk smak som de vanlige ciderene har så lenge det ikke er pære så er kanskje Grevens-Iste-Fersken noe å sjekke ut. 2
Petra75 Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Somersby Double Press. Og Bulmers, selvfølgelig, men den er som sagt litt vanskeligere å få tak i. Men Somersby finnes de fleste steder, tror jeg. 1
Silfen Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Strongbow med halvparten øl og toppet med blackcurrant.
Mord-Sith Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Bulmers og strongbow er favoritter, men finnes dessverre ikke i de fleste dagligvare butikker. Om du ønsker syntetisk smak som de vanlige ciderene har så lenge det ikke er pære så er kanskje Grevens-Iste-Fersken noe å sjekke ut. Bulmers er absolutt den beste cideren jeg har smakt så langt. Ellers Somersby Double Press. 1
skreppamedleppa Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Bulmers er absolutt den beste cideren jeg har smakt så langt. Ellers Somersby Double Press. Meget så enig her ja, den stiller i en klasse for seg selv langt hevet over annet syntetisk opplegg. Sommerby er dog heller ikke så gale om sant skal sies.. 1
Gjest Inggolf Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Somersby Double Press. Og Bulmers, selvfølgelig, men den er som sagt litt vanskeligere å få tak i. Men Somersby finnes de fleste steder, tror jeg. Enig!! (Men i motsetning til dere her, så er Bulmers noe av det verste jeg har smakt!! ) Disse er fantastiske! Spesielt den med granateple og fersken/pansjonsfrukt Man får kjøpt de på Meny, Ultra og Coop ihvertfall.. Sikkert flere butikker også. Den til høyre, fersken/pansjonsfrukt er av typen Dry, og det er jo viktig når det kommer til cidere! Fryktelig søte cidere er grusomt! Endret 25. februar 2014 av NozMonster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå