Gå til innhold

Trenger noen å snakke med, men hvem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en historie med flere depresjoner og spiseproblemer, og har vært i samtaler hos familiekontoret og hos dps tidligere. Hadde ikke god kjemi med hun jeg var hos på dps, og familiekontoret er lenge siden og feil for meg nå.

Jeg er redd jeg kan ha en depresjon igjen og jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg akkurat nå. Jeg snakker med mannen min, men jeg synes ikke det er rett å legge mer ansvar på han for dette.

Har tenkt på psykiatrisk sykepleier, men må jeg ha henvisning da?

Har byttet fastlege siden sist, og har ikke veldig lyst til å gå gjennom hele greia igjen om jeg ikke må akkurat nå.

Anonymous poster hash: 76917...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med meg =)

Helt ærlig, nesten ikke no erfaring med slik men har mye despresjoner selv og har selv vært i kontakt med dps uten at det hjalp.

Send meg en meld hvis du vil ha en som du vil prate med =)

klemmer fra en fremmed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en historie med flere depresjoner og spiseproblemer, og har vært i samtaler hos familiekontoret og hos dps tidligere. Hadde ikke god kjemi med hun jeg var hos på dps, og familiekontoret er lenge siden og feil for meg nå.

Jeg er redd jeg kan ha en depresjon igjen og jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg akkurat nå. Jeg snakker med mannen min, men jeg synes ikke det er rett å legge mer ansvar på han for dette.

Har tenkt på psykiatrisk sykepleier, men må jeg ha henvisning da?

Har byttet fastlege siden sist, og har ikke veldig lyst til å gå gjennom hele greia igjen om jeg ikke må akkurat nå.

Anonymous poster hash: 76917...f9b

Hva med og kontakte den tidligere fastlegen din?

De fleste fastleger kan nåes på telefon.

Håper det ordner seg for deg!

Klem!

Anonymous poster hash: 2f208...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du kontakter psykiatrisk sykepleier i kommunen, så trenger du ikke henvisning. da kan du barekontakte de. så får du en time innen rimelighetens grenser. det er vell forskjellig fra kommune til kommune hvor lenge. men jeg vil anta at du har en samtale innen 2 uker. ihvertfall. har selv prøvd psykepleier i kommunen. var ikke noe for meg, da problemene er litt større enn de kunne hjelpe meg med. og ble henvist videre til DPS. så jeg vil anbefale deg å kontakte psykepleier i kommunen og høre :)



Anonymous poster hash: 8a201...e8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...