Gå til innhold

plutselig smerter i hode


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sånn ut av det blå så fikk jeg sinnsyke smerter i hode. så vondt at jeg ble kvalm av det. svimmel ble jeg også. jeg sliter med litt svimmelhet fra før. så dette var værre enn det "normale". det er liksom stikkende smerte, eller noe, på høyre side av hode. etter 2-3 timer så tok jeg meg en paracet, fordi jeg ikke taklet smertene lengre, den funket ganske raskt, men virkningen var bare i 1 time, også kom den tilbake igjen med full styrke. nå ligger jeg i senga med voldsomme smerter i hode, på den ene siden. slik som før i dag. første gangen jeg fikk det, var i 4 tiden i dag.

jeg har hatt noen få "anfall" av migrene, med aura (synsforstyrrelser, farger i sidesynet, eller helt tap av syn på siden, som jeg har opplevd), som vil si sånn 4-5 ganger på flere år. jeg føler nå at det nesten er som det. føler at det er på randen til at det ene øyet mitt skal "klikke" og jeg skal få synsforstyrrelser.

er det noen som har opplevd noe lignende og mener at det kan være migrene jeg har nå? grunnen til at jeg har hatt de få migrene "anfallene", da med aura, var pga bivirkninger av p-pillene jeg brukte. jeg har prøvd flere, og etter 2 år uten p-piller, så startet jeg på igjen for litt over 1 år siden. og de jeg har nå, som jeg har brukt i over et år er jeg kjempefornøyd med, og har ikke merket noen bivirkninger av. slik jeg gjorde med de forrige.

men kan det likevell være at jeg nå har fått et migreneanfall. enten pga p-pillene, eller at jeg faktisk har migrene. som da er mild og sjelden?

beklager. ekstremt rotete og forvirrende. men hode mitt er forvirrende akkurat nå.



Anonymous poster hash: 628a0...747
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går på medisiner så er det mulig bivirkning av medisinene. Ta kontakt med legen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...