Gå til innhold

Ta sertifikatet i Stavanger. Gruer meg men må få gjort det. Har du noen tips eller erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg gruer meg til å starte med selve kjøringen. Jeg har tatt trafikalt grunnkurs og bestått teoriprøven. Nå tenkte jeg å starte med selve kjøringen. Først hjemme så må jeg finne en kjøreskole. Jeg vil bli ferdig med dette en gang for alle. Jeg gruer meg. Jeg er 25 år og burde ha gjort dette for lenge siden.

Noen som har noen tips?

Noen som kjenner en godt kjøreskole i Stavanger og en god kjørelærer?

Evnt en godt måte/struktur til å få unnagjort sertifikatet på?

Anonymous poster hash: deea3...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Senk skuldrene og ta det med ro. Ikke noe å grue seg til :)

Jeg prøvde øvelseskjøring hjemme før jeg begynte på kjøreskole - det gikk ganske dårlig. Med andre ord, mine foreldre er ikke særlig bra kjørelærere. Begynte å ta kjøretimer ved Skagen Trafikkskole. Jeg var veldig fornøyd, så jeg ville valgt dem hvis jeg var deg :) Øvelseskjøringen gikk også bedre etter at jeg begynte med kjøretimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt Haugland Trafikkskole. Har hørt mye bra om ei av damene som jobber der, men husker dessverre ikke hva hun heter. Vet at hun har jobbet der i mange år, minst 10 år og kanskje lenger. Tror også hun er med på å eie eller eier skolen. Litt usikker her altså, men kjenner flere som har hatt henne som lærer og vært veldig fornøyd. Selv tok jeg lappen i en annen by og har ikke erfaring fra stavanger.



Anonymous poster hash: 81e23...5d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hognestad i stavanger er dritbra :) Spør etter mercedesen ;) Jeg prøvde 3 forskjellige, og de på hognestad var garantert flinkest.. i alle fall han jeg fikk.



Anonymous poster hash: 6d97e...8a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn Berg hos T2 kjøreskole er en fantastisk lærer. Jeg var en veldig angstfyllt elev men han var alltid rolig og fantastisk.

Anonymous poster hash: 1c777...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarene. Føler meg litt tryggere når jeg vet om noen gode kjørelærere. :)

Anonymous poster hash: deea3...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte det gikk mye bedre når jeg kom igang med teorilesinga samtidig som jeg øvelseskjørte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Per-Christian på stavanger/sjåførskole veldig flink og skikkelig digg også:))

Anonymous poster hash: 6807d...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor langt du har kommet her, men Oddrun på Bil og Mc skolen var fantastisk! Anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...