Gå til innhold

Frihetens strikkekurv


Libertas

Anbefalte innlegg

Ikke sant :laugh:

Å herregud! Samboer var her i lunsjen, klokka var da 12. Jeg mistenker at han har kokt kaffe. Plutselig var det en veldig merkelig lukt her inne, og jeg skjønte ikke hvor det kom ifra. Kakkekokern var ikke første tanken min da. Så jeg gikk rundt i hele leiligheta for å finne ut hvor lukta kom ifra. Lukta var sterkest inne på kjøkkenet. Så jeg sjekket at komfyren var av, siden han hadde lagd seg mat. Tok noen minutter før jeg kom på at han sikkert har drukket kaffe. Og visst faen sto kaffekokern på, den var glovarm.

Jeg fikk nesten panikken. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan gå galt. Best å drikke opp eller ha den på Thermos med en gang. Eller gå over til en-kopps-maskin-kaffe. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noooo!

Snart ferdig med kjøreposen til baby, men så får jeg ikke gjort den ferdig for jeg har nemlig ikke rundpinne 4,5 på 60 cm! :rasende:

Men for å se på den lyse siden, da kan jeg begynne å strikke en kjempefin hals for salg :danse:

Og så har jeg så lyst på :sjokolade:

Jeg var forøvrig ute med søpla i sta, og da var det to ekorn som løp opp og ned trestammen. Og så sprang de ned og sprang frem og tilbake 2-3 meter foran meg. Jeg elsker ekorn :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, kjære har fikset nytt interiør i bilen, og fikset olje- og diesel lekkasje. Bilen kan kjøres :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å få visdomstann! Jeg skulle jo ikke få det, hadde jeg bestemt! Mamma fikk ikke, og bror har heller ikke fått, hvorfor må jeg få? :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antagelig fordi du har blitt ganske mye visere enn dem og det sprenger på og må ut? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at jeg bare er halv-vis, da jeg absolutt ikke har noe som helst plass øverst i kjeften. :sjokkert: Kun nede jeg har litt ekstra plass :fnise:

Endret av Libertas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst, tidlig oppe på en lørdag. Våknet halv 7 :fnise:

Og siden det er lørdag, hva passer vel ikke bedre med en god lørdagsfrokost

post-70855-0-58607900-1393661494_thumb.j

Og strikketøy på morgenskvisten

post-70855-0-90793900-1393661736_thumb.j

Endret av Libertas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende begge deler. Jeg har ikke spist frokost ennå, men det er like rundt hjørnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv spiste jeg bare en bolle med smør på til frokost, men regner med at det blir noe mer ala. bildet når samboer våkner :laugh: Om det ikke er middagstid da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en juksepave ja :fnise:

Eier ikke tålmodighet til å lage noe som tar mer enn 3 sekunder, med mindre det er risengrynsgrøt- da kan jeg godt stå og røre i en time :laugh:

Men ja, ting som skal stekes holder jeg meg unna, det får samboer ta seg av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekjørte bilen min for noen timer siden. Har ikke kjørt på nesten 1 år, og det var veldig merkelig å kjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Bil er godt å ha og snart er det vååår! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :laugh:

Bil er fantastisk godt å ha, bare venter på klarering fra legen til å kunne kjøre igjen. (Er på en liten plass nå, hvor det ikke er noen folk, derfor prøvde jeg meg på en liten kjøretur på 3 minutter) :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...en lovbryter! :opplyser: *men jeg har gjort det en gang i tiden jeg også, før jeg fikk lappen* :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...