Gå til innhold

Rabatt på bensin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har prøvd bl.a. hos statoil og skaffe meg et kort slik at jeg får rabatt på bensin. Men jeg har betalingsanmerkninger så jeg ble aldri godkjent... Ekkelt å få avslag.
Jeg fant nå dette kortet, Rabatt på bensin , som det står er hos Danske Bank. Vil de også kunne sjekke mine anmerkninger i Norge? Jeg vil ikke søke og få avslag en gang til...

Noen som vet om de sjekker meg?



Anonymous poster hash: f641a...20e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får rabatt som Obosmedlem.

Anonymous poster hash: d331b...8ad

Kan alle bli obosmedlem da? Det koster sikkert litt og da er det jo ikke så lønnsomt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten søkt om 365Direkte-kortet før, og fikk avslag. Har ingen betalingsanmerkninger og sparekontoen full av penger, men første gang var jeg for ung, neste gang var ikke inntekten min de siste tre årene stor nok (er student), og så videre. Håpløst prosjekt for min del. Tviler på at de godkjenner noen med betalingsanmerkning.



Anonymous poster hash: d0f92...919
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

jeg har selv 2 kredittkort som gir meg en rekke fordeler , da jeg bruker disse passer jeg på at jeg betaler bruken av summen inn på nettbanken , f,eks jeg søkte om shellkort da får jeg ganske bra rabbat på bensin og divere andre ting.

så har jeg norwegian bankort som gir meg en rekke fordeler når jeg er ute å reiser ,f.eks forsikring og reisepoeng jippiiii kan reise til spania med opptjente poeng .

Mange fordeler med kort

http://www.finansanbudet.no/card/bank-norwegian-kredittkort/

Årsgebyr kr 0,- Etableringsgebyr kr 0,- E-postfaktura kr 0,- Endret av Randi1965
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos statoil trenger du ikke søke om kort lengre, du bruker det bankkortet du har!

Og ja, danske bank sjekker deg opp såklart, den er jo i Norge også!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Hos statoil trenger du ikke søke om kort lengre, du bruker det bankkortet du har!

Og ja, danske bank sjekker deg opp såklart, den er jo i Norge også!

Det er to vidt forskjellige ting, riktignok. Mange flere fordeler på Statoilkortet enn som kun Extra-bruker. Pluss at med Statoilkort får du Extra-rabatten i tillegg, fordi Extra legges inn på Statoilkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to vidt forskjellige ting, riktignok. Mange flere fordeler på Statoilkortet enn som kun Extra-bruker. Pluss at med Statoilkort får du Extra-rabatten i tillegg, fordi Extra legges inn på Statoilkortet.

Aha, da skjønner jeg! Uansett er det jo greit for TS å evt få den rabatten hvis hun får avslag på kortet pga betalingsanmerkninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Aha, da skjønner jeg! Uansett er det jo greit for TS å evt få den rabatten hvis hun får avslag på kortet pga betalingsanmerkninger :)

Jaja, helt klart! Akkurat nå er det vel lokketilbud på 50øre/liter, noe som vil synke i mars. Men det er helt klart mer lønnsomt enn ingen rabatt over hodet.

Kan også legge til, til TS, at hvis du vurderer Coop-kort også vil ikke dette fungere med Statoil Extra. Det blir enten eller. Så da får du velge hva du foretrekker: å spare opp på Coop-kortet eller få avslag rett i kassa med Statoil Extra.

Endret av heihade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...